Kapat

Evlenme planları yaptığım kız arkadaşım bugün bakire olmadığını itiraf etti, ne yapacağımı şaşırdım?

onunla neredeyse 3 yıldır birlikteyiz. düzenli bir cinsel hayatımız var. fantezilere açık bir ilişki yaşıyoruz. grup seks partilerinde, eş değiştirme gecelerinde birbirimizi idare edecek kadar da hoş görülüyüz.

onu çok seviyorum ve evlenme hazırlıkları içindeyim. ama bugün öyle bir şey itiraf etti ki hala sinirden elim ayağım titriyor.

bakire değilmiş, gerdek gecesi kan akmayacakmış, bir kızın göz yaşlarına sebep olamayacakmışım.

kanepeden aşağı atlamak istiyorum, öyle canımdan bezmiş durumdayım ne olur yardım edin.


0|0
12|17

En İyi Erkek Görüşü

  • onunla neredeyse 3 yıldır birlikteyiz. düzenli bir cinsel hayatımız var

    arka kapıdanmı giriyordun

    Bunu sana ilişki 3. yıla gelmeden söylesi gerekirdi ona göre ayarlardın kendini o konuda haksızlık etmiş nie söylüyorki gerizekalı diktirsin gitsin işte

    ben şunu anlamıyorum

    eş değiştirme gecelerinde birbirimizi idare edecek kadar da hoş görülüyüz.

    bu nasıl bişey ya ulan ben hatuna makyaj yaptırmıyorum millet bakmasın diye nasıl yapıyorsunuz bunu

    3|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 12

  • sen her boku ye aynisini kiz yapinca elim ayagim titriyo. hay sikiyim senin elini.

    4|3
    0|0
  • düzenli bir cinsel hayatımız var. fantezilere açık bir ilişki yaşıyoruz. grup seks partilerinde, eş değiştirme gecelerinde birbirimizi idare edecek kadar da hoş görülüyüz. derken bunları nasıl sagladınız acaba da bu noktada bakire olmadıgını öğrendiniz orası da çok enteresan...

    0|0
    0|0
  • düzenli fantastik ilişki grup sekse partiye diskoya açık kız bakire değilmiş adam ölüyor. vay haline mayk ne çıktın sen. cevap almış bayağı da sorun emeline ulaşmışsın

    2|0
    0|0
  • her şeyi yaptık diyorsun, üzerine bir de alt tarafı kanamayacak diye sinirleniyor musun :D yaş gelmiş 30 35 e bırak bunları :D

    1|0
    0|0
  • bi dakka düzenli cinsel hyaatınz var ve bakre olmadgnı smdı oğreniosun 2. olarak grup seks e hoş görülüym dyosun sen k. avat msn lan insan karısnı ona buna ettriri mi bunlar cok normal ama onun gözyaşlarını akıtamaman mı anor mal ?

    2|0
    0|0
  • Affedilir şey değil.Ürperdim bir an.

    0|0
    0|0
  • arkadaş ne anlatmaya çalışmış acaba :D

    1|0
    0|0
  • O kan akacak !1!1!1

    0|0
    0|0
  • prezervatif kullanımı şart bknz:şekil A

    0|0
    0|0
  • hoşgörü? ya ne mezhebi geniş pislik bir insansın ya.s bu namussuzlukla bakire bir kızı hakettiğini mi sanıyodun?!?

    0|0
    0|0
  • afedersin ama çok ilgincsin. yani duzenli seks hayatiniz var, fantezilere aciksiniz,grup sekse aciksiniz ve sen onun bakire olmadigini bilmiyorsun bu mumkun degil alonce bunu acikla sonrada bunlara açık olan bir insanin bakire kiz beklemesi ilginc grup seks diyorsun bakire istiyorsun sen bekaret almak ostiyorsun sadece heralde tek olmak onemli degil hem zaten sizin iliski zivanadan cikmis.hava civa bu nasıl iliski! bence sen kanepeden degil balkondan asagi atla!

    6|0
    0|0
  • :D sen ciddimisin arkadaşım dalgamı geçyon sex patilrine gidiyoruz eş değiştryoruz dyosun bakire değil dyosun :d koptum gülmekten

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • lan amk evleniceğin kızla grup sex düşünüyorsan bakirelik sana lazım değil amk pisliği

    6|1
    1|0
  • grup sex partilerinden kızı bakire olarak çıkardığına göre sen çaktırıyodun hacı abi orda bir yanlışlık var a ibine

    2|2
    0|0
  • grup sex partilerinde boy göstermiş bayanın bakire olmasını beklemek van gölünden balina çıkmasını beklemek gibi değil mi?

    3|1
    0|0
  • düzenli cinsel hayatınız var ama kız bakire değill hmmm hacı sen yanlış deliğe giriyon galiba

    1|3
    0|0
  • oysa ne kadarda hoşgörülü olduğunuzdan bahsetmişsiniz..sorun ne anlamadım...

    önemli olan ruh eşini bulmak...gerisi ayrıntı...

    1|0
    0|0
  • takdir ettim zikilmememiş 3 çocuuklu bakire dul karının erkek arkadaşısın

    1|2
    0|0
  • sen taksime bir gelse sana orda bir grup yapsın polisler o aman acıların geçer bütün fantezilerinde yerine gelir.kızdan kanda gelir ağzından burnundan.rahatlarsın.

    0|0
    0|0
  • bune lan şimdi?

    1|0
    0|0
  • Düzenli cinsel hayatının başlangıcında bunu anlamamış olman ilginç

    0|0
    0|0
  • bu parçada geçen anlatım bozukluklarını bulunuz

    2|0
    0|0
  • Sen kafayo mi yedin hem seviyorum hemde grup sekS den bahsedion ... Getirde bizde bakalim tatdina

    1|0
    0|0
  • İyi daşşak geçmişsin. Eğlendi peach?

    1|0
    0|0
  • bekaret kavramını yeni keşfeden masum köylü :)

    0|1
    0|0
  • işte bunlar hep şairin dizelerde anlatmak istedikleri...

    0|0
    0|0
  • süpersin :D...

    0|0
    2|0
  • kafan yerinde mi senin yaaa ne yazıyon neden şikayet ediyon ... saçmaaaaa

    0|1
    0|0
Yükleniyor...