Sakın yanlış anlamayın ha abazalık gibi bir niyetim yok....

asosyalim kolay kolay insan beğenmem olgunum kültürlüyüm zevzek kanka ayaklarına gelemem yani kısacası piç değilim sulugöz insanlardan hazzetmem yalnızım evet ama yalnızlığımın erdeminde kızarıyor olgunlaşıyorum girişken bir yapımda yok şimdi diyeceğim o ki hiç bu özellikte kız olmaz mı sakın yanlış anlamayın ha abazalık gibi bir niyetim yok dikkat ediyorum da kızların hepsi inanılmaz derecede sosyal girişken hatta yerine göre piç en salak tipler bile kendilerini akıl maskesiyle topluma kabul ettiriyor şimdi diyeceğim o ki hiç ben gibi kız yok mudur ?


0|0
2|3

En İyi Kız Görüşü

  • vardır illa ki.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • kardeşim ben de aynı senim ama sorun yapmıyorum.trip,sevgi gösterileri,sulu gözlülük falan ben de nefret ederim bu gibi çocukça hareketlerden.

    0|0
    0|0
    • topluma uymak zor kalıplaşmış duvarlarını yıkacak insan da yok erkek milletinden tek tük çıkıyor lakin kız milletinden pek çıkmıyor kalıplara uymayan özgün olan zaten kız erkek çıksada farketmiyor toplum onları kendi kültür denizinde eritemeyince çakıl taşı gibi sahile vuruyor...

    • Hepsini Göster
    • ömrümüzde o günü beklemekle geçiyor ya zaten varsın gene insan kalalım hiç yoktan kendi vicdanımız önünde dik dururuz dışarda eğik sanılsakta

    • tabi ya.

Erkekler Ne Diyor 3

Yükleniyor...