Doğum sonrası cinsellik

tam 1 yıllık evliyiz ve Şu an 5 aylık hamileyim. yani birbirimize tam doyamadan hamile kaldım zaten. cinsel ilişkimiz devam ediyor. bir süre daha devam ettirmeyi düşünüyoruz ama. doğum sonrası vajinadaki genişleme ciddi boyutta mı?eşim benden soğur mu?ilişkimizi ne kadar etkiler? vajina daralttırma ameliyatı olmalı mıyım?


0|0
7|14

En İyi Erkek Görüşü

  • endişelerin yersiz. soğuma konusun da ise buna izin verme. erkekler cocuk mevzusu yuzunden anneyi biraz dokunulmaz görebilirler bunu senin sayende asacaktır eşin. sürekli iletişim de olun.

    1|0
    0|0
    • umarım söylediğin gibi olur.

    • sorun olmaz. sen akıllı ve ne istediğini bilen bir kadınsın.

Erkekler Ne Diyor 13

  • Anal yapma, makatın leğen gibi olur diyenler nasıl kalkıpta bu soruya hiçbirşey olmaz diyebiliyor pes yani :D

    Doğumdan sonraki durumunuza bakarsınız hanımefendi, hamileliğinizin keyfini çıkartın siz takmayın hiç bunları. Herşeyin bir zamanı var ;)

    2|0
    0|0
  • Ben hiç bu yönde bir şikayet almadım, evli arkadaşlardan. Çok telaşlanma vede abartma ameliyata ne gerek var. Ama ameliyatı basit oluyor illa yaptıracam dersen, Jinekologlar bile yapıyor. Colporafi diye bir ameliyat ama plastik cerrahına gidersen onlarda yöntem çok daha iyi olabilir belki. Anlaşılan vajinal orgazmın zirvelerine çıkmışsın.

    0|0
    0|0
  • o dediğin ameliyat hakkında bilgim yok ama cinsel hayatımız bitmesin diyosan bak sana erkek tavsiyesi. Spor yap, vücudunun yağ oranını baya bir düşür, göbeğin olmasın, sarkık olmasın vücudun gergin olsun. Spor tarzı edin kendine evde şortla gez sabahları koşuya çık. kısaca kendine bak ve bakımlı ol. seksapelli ol

    0|0
    0|0
    • belki adam göbekli seviyor

    • Hepsini Göster
    • Limakarmen herkesin arzusu isteği aynı değildir. Kime sorsan dünya güzeli gibi feet bir kadın olsun der. Bulanı hiç görmedik oda ayrı.

    • zevk sahibi insanın şişkomu sevmesi lazım :))

  • gerçekten sorun bencede...

    ne yaparsan yap genişleme oluyor..

    düzenli yürüyüş iyi gelecektir..hatta eski formunu bile yakalarsın..tavsiye ederim her gün 1 saat düzenli yürüyüşü...

    0|0
    0|0
  • doğumdan sonra vajina biraz daha geniş oluyor vajina ama bunu pozitif şekile çevirmelisin olmadı analdan yapın veya vajina daraltma ameliyatı olursun

    0|0
    1|0
    • anal asla yapmam dediğim tek şey sanırım

    • Hepsini Göster
    • eşine bir şekilde zevki vermeye devam etmelisin diyen sensin bunu zorunluluk olarak gösteriyorsun.kadın adamın çocuğunu taşıyor öyle adam soğuyacaksa böyle düşünen adamların allaah belasını versin.

    • ya bir git yazdıklarımı oku önce

  • yaaa birisi soru soruyorr tamam ama herkes kulaktan dolma yazıyorda yazıyor sonra soran kişide yanlıss bilgilere hakim oluyorr hanımefendi inanın işin içinde olmasam bende inanırdım ama yazılanlar cogu kulaktan dolmaa asılsız bilgiler

    0|0
    0|0
  • Genişlemez birşey olmaz merak etme. Ama bu esnada bahaneyle analın tadını alırsa eğer, genişledi diyerek sürekli arkadan ister, benden söylemesi :D

    0|0
    0|0
  • belki normal doğum yapmazsın

    0|0
    0|0
  • doğumdan sonra bir daha yüzüne bile bakmaz.

    0|0
    4|3
    • bu kadar eminsin yani?

    • hayır kendimden biliyorum yahu.

      kalın ve damarlıdır benimki, ona rağmen uzay boşluğunda gidip geliyor gibi hissediyorum.

      öyle genişledi ki, kolumu soksam alır...

  • neşter vurdurtma kukuna bunun egzersizleri var onları yap düzelir =)

    0|0
    0|0
  • en çok korktugum bu. doyamadan ona hamile kalması

    0|0
    0|0
  • vajina tekrar normale döner merak etme... esas sorun eşine vakit ayıramayacağındır. sen sen ol eşini ihmal etme. biliyorum zor ama eşininde zamanla o çocuk kadar yük olacağını hissedeceksin.. ben bunu yaşadım...

    0|0
    0|0
    • ihmal etmemeye çalışacağım tabi ki ama kesinlikle zor bir durum. öncelik o bebek benim için

    • Hazırlıklı ol çünkü 2 bebek büyüteceksin. İkiside senden faydalanmaya muhtaç. Umarım altından kalkarsın.

  • vücut doğumla beraber tazelenir tabiki bir genişleme olur ama hatırı sayılır boyutta değil eşinde bunu anlayışla karşılar sonuçta çocuğunun annesisin ayrıca bu tür daraltma ameliyatları daha sonra cinsellikte ciddi problem çıkartıyormuş tavsiye etmem allah analı babalı büyütsün :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Bu kadar endişeleniyosan sezaryan tercih et.

    1|0
    0|0
  • kegel egzersizleri yaparsan vaji kasların çalışır.Hem doğumun rahat olur hemde kasların kendini toplaması hızlanır. Ama çok yinede endişeliysen sezaryen ol.

    0|0
    0|0
    • bir sorun olmadığı sürece normal yapacağım. acısı korkutuyor biraz ama. :D teşekkür ederim yine de. deneyeceğim egzersizleri.

    • Hepsini Göster
    • pek hijyenik değil sanki ya

    • olurrmu özel havuz o ve yanlarında doktorda var. hem anne için en rahat doğum bilgi al doktorundan ve netten de araştır istersen.

  • doğudman sonra 40 gün ilişki haramdır , sonrası 1 ayda düzelir

    0|0
    0|0
  • Doğum yapmışken daraltma ameliyatıda ol bence.

    0|0
    0|0
    • Doğum sırasında neşter atıyorlar zaten... (Çocuk çıkamadığında vajinayı genişletiyorlar)

  • vajina esnek bir yapıdadır eski haline geri döner kim diyor genişliyor diye

    0|0
    0|0
    • tamamiyle eski haline dönmüyor

    • annem 5 çocuk doğurdu yok kızım bişey olmuyor olsa bana olurdu hiç bir değişiklik olmadı diyor. ve annem 45 babam 50 yaşında haftada en az 3 kez birlikte olurlar hala. eşler arasındaki uyuma bağlı bence. bir de babam annemi sevmiyor tapıyor bildiğin. eşinin seni sevmesiyle de alakalı bence

    • 3 kez mi maşallah perfonmansa bak :D

  • vajina toparlaniyor zatenn logusalik dönemi denen bisey var :d

    0|0
    1|0
  • Bak canım bu konu benimde gözümü çok korkutuyordu..örneğimi dinle anlatacaksın endişenin yersin olduğuna..bi tabağa bal koy parmağını soktuğun an yana doğru ayrılacak ama elini cekince yine aynı seklini alıcak..vajinan da öyle 7-8 cm'e kadar acılıyor ama sonrasıdna yine eski halini alıyor..belki çatlaklar olur..o da eşinin fark etmesi için vajinana düşkün olması gerek..vajina keşfini yapmayı biliyorsa anca öyle..

    1|0
    0|0
    • yani etkilemez mi ilişkimizi. ona soramıyorum bunu. arada takılıyorum beni beğenmezsin artık falan diye ama içimi rahatlatan tepkiler veriyor.

    • Etkilemez tabiyki..etkileyecek tek şey senin çocuğa zaman ayırırken çok yorulman ve eşine sıra geldiğinde yorgun düşmüş olman..bir de tam zaman ayırırken çocuğun uyanması :)))))

Yükleniyor...