Kapat

Erkek arkadaşımın bir problemi mi var acaba cinsellikle sağlıklı mı?

Arkadaşlar penisinde sıkıntı yok ama bu yumurta midir nedir tasak testis denilen kısımda hicbir şey yok orası boş bir torba gibi sarkık bu normal bir durum mu


0|1
5|18

En İyi Erkek Görüşü

  • Anormal bir durum. Doğumdan önce erkeğin karnında olan testisler doğum esnasında torbanın içine iner. Erkek arkadaşında inmemiş testis problemi var. İleride çocuğu olmayacaktır. Küçükken ameliyat olması gerekirdi.

    0|2
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 17

  • Testisleri inmemiş olabilir.

    0|1
    0|0
  • Küçüktür olabilir.. önemli olan işi görüyormu? birde boşaldığında sperm miktarı nasıl? gerisini boşver :D

    0|0
    0|0
    • Boşalma felan olmadı

    • Yani aranızda cinsel bir birliktelik olmadı sadece görüntüye göre soruyosun?
      yaa azcık yakınlaşsaydın adamla elle muayene yap 2 tane top olması lazım ama :D

  • Değil gibi

    0|0
    0|0
  • tabiki normal değildir mutlaka yumurtalığı bellirgin olması lazım bu hiç noırmal değil yani..

    0|0
    0|0
  • alın mış olabilir bize sorana kadar ona sorsana

    0|1
    0|0
  • yumurta olması lazım ikitane

    0|0
    0|0
  • normal

    0|0
    0|0
  • Değil

    0|0
    0|0
  • Değil 2 yumurta olması gerekir seninde bildiğin gibi

    0|0
    0|0
  • Ilginc bir durum

    0|0
    0|0
  • Degil kisir

    0|0
    0|0
  • Yok bende 3 top var

    0|0
    0|1
  • Ozaman aldırmıştır rahatsızlıgından ne yapcanki onu

    0|0
    1|1
  • Degil doktora
    Gitsin

    0|0
    0|0
  • ıyıce bak 1 yumurtalık denır buyuk ıhtımalle testıslerden ıce dogru kaymıştır olmaması ımkansız

    0|0
    0|0
  • Olur arada oyle. bir sorunu yok

    0|0
    0|1
  • Tek gordugun erkek penısı omu?

    0|0
    0|0
    • Evet

    • Hepsini Göster
    • Olmaması imkansız değil mi

    • Dokunmadnmı oyle bellı olck bsy degıl

Kızlar Ne Diyor 5

  • Ne bekliyorsun ki yani nasıl bişey bekliyordun ki

    0|0
    0|0
  • Sarkik olmasi normaldir fakat icinin bos olmasi olasi bir durum degil doktora gostermekte fayda var

    0|0
    0|0
  • kız dokunmadığın taktirde bilemezsin. öyle bir görüntüsü olur zaten

    0|0
    0|0
  • Yeni boşalmıştır

    0|0
    0|0
  • Degil bence

    0|0
    0|0
Yükleniyor...