Kapat

Bekaret sadece ordan akan kan mıdır?

asıl bekaret bence iki damla kan değil herşeyinle bakire olmaktır. mesela bir kişiyle sen istediğini yap dokunmasına sana bası şeyler yapmasına izin ver ve daha sonra ben bakireyim demek ne kadar doğrudur yahu. böyle düşünmeyen ve bu tip şeyleri yapıpta hala normal görenlere sinir olan bir ben varım heralde.


0|0
1|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Yalnız değilsin. Ne kadar önemini kaybetsede bekaret aynı zmnda karakteri ve davranışları da etkiler. Sadece kan değil, kişinin kendisine kalmış bişey. Eli işte gözü oynaşta olan, bekaretini kaybetmesede her gün başka bir erkekle takılan kız gelipte ben bakireyim demesin. Aynı şey erkekler içine geçerli.

    0|1
    0|0
    • birsiyle stanıştık konuşmaya başladık iyi biri gibi görünüyordu daha sonra ben sevgilimle herşeyi yaşarım ama bekaretine dokunmam dedi. herşey derken dedim. dokunmak sevişmek gibi mesela ban çok ters geldi. çok kızdım ona şuan tavır aldım çünkü bana göre çok yanlış insanların bazı şeylerin temiz kalması gerektiğini unutup gitmiş.

    • Hepsini Göster
    • aynen. dikkat etmen lazım.

    • haklısın

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 8

  • Katılıyorum.

    0|0
    0|0
  • bende katılıyırum sana kızlar onla bunla knşyo bir ilşkye girmedim diye namuslu ayagına yatylar. halbki yapmadıkları bir bok kalmmş ama bakireler işte kendilerini namuslu olarak görüyorlar...

    0|1
    0|0
    • sevgilim olcak insan bana bunu açıkca söyledi herşeyi yapabilirim ama bekaretine dokunmam dedi. böyle bir mantık nasıl olabilir ya ne biçim insanlar var herşeyden buz gibi oldum.

    • Hepsini Göster
    • aynen öyle bu yüzden sinir oldum ya sinirden delirmek üzereyim.

    • sakin olmalısın. birisiyle bunları paylaşarak rahatlamalısın. dertleşmelisin

  • aşık olmak,birine gönül vermek bile bekaret sayılabilir kimine göre. bunu belirleyen kişinin kendisi.

    0|0
    0|0
  • katılıyorum kişinin vicdanına kalmış

    0|0
    0|0
    • seven bir erkekte kız aarkadaşına karşı hep vicdanlı olmalıdır. bir insandan hoşlanıyorsa ona zarar vermemlidir.

    • doğru.zor ya öyle insanlar bulmak

  • asıl dan sonrasını okumadım

    0|0
    1|0
    • okusanda anlıcanı zannetmiyorum okuma .

  • bence de sen varsın..

    0|0
    1|0
  • Namus Bacak arasında değil Beyindedir.

    0|0
    0|1
  • bekaret olmaması gereken bır terım bence

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • katılıyorum bacım , 5 stars.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...