Sevgilimin bacağıyla tatmin oluyorum

Sevgilimin bacağını bacak arama alıp mastürbasyon

Yapıyorum.bakire değilim.o hiç sevmiyo böyle yapmamı

ama çok hoşuma gidiyo?

Beneden başka böyle yapan var mı?

Ne düşünüyosunuz itici mi bir erkeğin bacağına boşalmak?

Güncellemeler:
Sizin sevgiliniz böyle yapsa naparsınız,tepkiniz ne olur?

0|0
3|17

En İyi Erkek Görüşü

  • bazen bende izin veriyorum güzel bişey bence.ben de zevk alıyorum doğrusu

    1|0
    0|0
    • Yalnız olmadıgıma sevindim

    • Hepsini Göster
    • Tskler

    • bazen yatakta bacağımı koyuyorum bacak arasına kendisi sürtünüyor.üzerimizde kaıyafet varken otururkende yapıyoruz yatakt a çıplakken de.ama çıplak daha güzel tabi

Erkekler Ne Diyor 16

  • Kendini nasıl mutlu hissediyorsan öyle davranmalıısın bence.Demek ki böyle zevk alıyorsun.

    1|0
    0|0
  • Olabilir. genelde öyle yapıyorlar.

    0|0
    0|0
  • itiraf etmeliyim ki bu soruda ki anlatımın ve üslubunu baz alarak düşününce itici buldum... ama tabiii erkeklede yakından ililenilerek bencil olmadan bu tarz şeyleri tatlı dille karşı tarafa aksedersek zaten iki tarafta hedefine ulaşmış olur ve itici olmaz.

    0|0
    0|0
  • Benim Sevgilim Bana Böyle Yapsa O Zevk Aldığı İçin Bende Mutlu Olurdum Zevk Alırdım Hiçde Karşı Çıkmazdım.

    0|0
    0|0
  • Bir erkek olarak beni oldukça tahrik eden bir eylem. Bir uzakdoğu filminde izlemiştim benzer sahneyi. Filmdeki kadın ayrıca partnerinin sırtına, poposuna vs. de sürtünerek boşalıyordu.

    0|0
    0|0
    • Diger yerlerindede yapıyorum ama diz kapagı sert ve cıkıntılı, bacagı sert diye en cok orda..

  • bence normal. itici değil. olabilir.

    0|0
    0|0
  • ben tanıyorum öyle birini

    1|0
    0|0
  • olabilir bırak bacağı ben komple sevgilisini bacak arasına alanı biliyorum teyyy:D

    0|0
    0|0
  • sen gerçekden boşalabıldığıne emınmısın yanı sana göre boşalmak nedır kıı ?

    0|0
    0|0
    • Eminim bosaldıgıma.kendimi iyi tanırım

    • tabı kımı zaman ınsanlar düşünerek bıle boşalabılıyo kıı sıtede de var böyle arkadaşlar ama bana herzaman bunun böyle olması saçma gelıyor doyumsuzlukdan uzak sanırımmm

  • işde olay budur diyorum sana

    0|0
    0|0
  • ıtıcı olmaya bılır hatta hoş bıle olabılır ama ne bıleyım bıraz degısık bısey

    0|0
    0|0
  • ilişkiye gırmek varken neden öyle bısey yapıyorsunkkı?

    0|0
    0|0
  • spermlerim olduğu yerde duruyor. ben geriye fırlıyorum :((

    0|0
    1|0
  • Bu bilnçaltınla alakalı biraz.Normal seksten keyif alıyormusun peki

    0|0
    0|0
    • Alıyorum ama boyle daha fazla

    • Hepsini Göster
    • Öyle başladığın için öyle tatmin olma hissi duyuyorsun.

      Klitorisini uyarması gerekiyor mutlaka erkek arkadaşının

      oraları denedimi hiç?

    • O zaten nefret ediyo bundan.ben yapmıyım die herseyi yapıyo

      Elinden gelen.ama ben onun istediklerini yapıyorum .oda yapsın istiyorum

      Devam ediyotum böyle yapmaya

  • Kızlar birşeyi bacaklarının arasına alıp ileri geri sürtünmeyi çok seviyorlar anladığım kadarıyla. Bir kız arkadaşımın doğumgünü partisi için evlerine gitmiştim. Parti başlamadan bazı malzemeleri ben aldığım için baya bir erken gittim partiden. Neyse işte muhabbet sohbet derken arkadaşım ben duş alıp hazırlanayım sende takıl odamda istersen bilgisayarımıda kullan falan dedi ve gitti. Ben de biraz pc de takıldım sonra sıkıldım biraz yatagına uzandım. Yatak ta birde şu dev peluş ayıcıklardan vardı. Yastığına kafamı koymamdan belki rahatsız olur diye ayıyı başımın altına almıştım. Oda ne Ayı buram buram kokuyordu özellikle burnu :D

    0|0
    0|0
    • Kokusuda mı varmıs onun pis mi kokuyodu?

    • Sen nasıl kızsın ya bilmiyor musun kukunun nasıl koktuğunu ?

    • Kokmuyo :s

  • sıvı geliyomu ya peki sonunda?biz yaptığımızda sıvı değil titreme şeklinde oluo ve bitti diyor

    0|0
    0|0
    • Bacagı sırılsıklam oluyo tabi normal sex gibi bosalıyorum

Kızlar Ne Diyor 3

  • :) ne alemsiniz siz ya sen klitoris orgazmına alistigindan vajinal orgazmi yaşayamiyorsun yaşasan yanindaki erkegi masturbasyon yapmada kullanmazdin erkek arkadasin sevmedigine gore ona itici geliyor erkek arkadasinin altta senin ustte oldugun pozisyonlari dene bu aliskanligndan vazgec

    1|0
    0|0
  • o ne ya öyle bacak fetishi mi oldun :))

    0|0
    1|1
  • hehehe ilginçmiş.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...