Gerçekten bakire olup olmadığını nasıl anlarız?

gerçekten bakire olup olmadığını nasıl anlarız diktirdiyse ya da suni vajina gibi bişey duymuştum vajinaya takılıyormuş sonra girdiğinde kan falan akıyomuş bunları yapıp yapmadığını anlayabilirmiyim?


0|0
6|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu zamanda maalesef zor. Ilk önce zaten güven gerekiyor. Yalanin mumu yatsiya kadar yanar, eninde sonunda ortaya cikar. Ama sunu duymustum, ne kadar dogru bilemem. Sözde kizlik bozuldugunda gelen kan carsafa bulastiginda bunu yikasanda cikmazmis. Ama vücutun baska yerinden carsafa kan aksa o kan yikamayla cikarmis. Ne kadar dogru bilemem. Bunu yasli bir amcadan duymustum. Birde su var tabiki bakire olupta kanamasi olmayan kizlarda var. Bu normal!

    Burada ama tek cirkin ve ahlaksiz olan sey, gerdek gecesi sonrasi, kanli carsaf töresi, kültürü. Bu dinende yasak ve genel olarakta hic hos birsey degil. Esler arasi mahremlik vardir, ne anneyi nede babayi, nede akrabalari ilgelendirir. Böyle durumlarda dinimizde yeri olamdigini aile büyüklerine söylemek gerekir. Kimse zorlayamaz.

    Birde bence bakir olan bir erkek bakire olan bir kizla ya da tersi evlendigi kisinin bakir veya bakire olmasini istiyebilir. Ama erkek bakir degil ise, kizinda bakire olmasini istiyemez ve kizada namusluzlukla suclayamaz. Kizlarin kizlik zari oldugundan kontrol edilmesi mümkün ama erkeklerde bu olmadigindan, hep kizlar suclanir. Bu dogru degil. Bu konuda dinende ayirim yoktur. Dinen (Islamda) kadin erkek esittir.

    Kimse kusuruma bakmasin, bizim simdiki zamanda töreymis, gelenekmis, kültürmüs yapilmasi gerekiyor gibi laflar cahilce. Internet zamaninda yasiyoruz ve herkes biligi toplaya bilir.

    Bu konu acilmisken, biraz detayli cevap vermek istedim, kusuruma bakmayin. Tesekkürler! Saygilarimla

    3|2
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Anlayamazsın, tüm jinekologlar bile anlayamıyor

    0|0
    0|0
  • Suphen varsa iliskini bitir

    0|0
    0|0
  • Jinekoloğa götürürsen belki belli olur.

    0|0
    0|0
  • Asla anlayamassin

    benim arkadasim diktirdi hakkinda dedikodular cikmisti

    nisanlisi doktora götürdü

    yinede anlamadilar

    yani asla anlayamassiniz

    0|0
    0|0
    • yapmayın allah askına nasıl anlasılmaz yaa hilal dediğimizz en zor anlasılar zar türlerini 5 dklık muayeneylee anlayabiliyoruzz

  • maalesef anlayamazsın güvenmiyosan zaten bas geç güvenmediin kişyle nye ciddi düşünesnki

    0|0
    0|0
  • boşver bakire olmasın seni gerçekten sevsin aşık olun daha iyi değil mi

    0|0
    0|1
    • ama ondan sonrada sevmeye devam edebilir dimi :)

    • evlenmeden önce berkaretini kaybeden bir arkadaşım vadı hiç önemdemiyordu birine aşık oldu o erkek bekarete önem veriyordu arkadaşım ağladı günlerce çok pişmandı günah olduğunu sanki ilk defa aklına gelmiş gibi allaha tövbe etti yalvardı o erkekle sevgili oldular .sevgilisine bakire olmadığını söyledi sevgilisi kızdı ayrıldılar. bir kaç ay sonra o sevgilisi arkadaşımın kapısına gelip seni böyle kabul ederim demiş evlendiler şimdi 2 çocukları ve mutlu bir yuvaları var allah ayırmasın

Erkekler Ne Diyor 10

  • Hacı leğene su doldur kızı oturttur leğenin içine sonra kızın ağzına üfle eğer sudan baloncuk çıkıyorsa bakire değildir

    1|4
    0|0
  • Güven yoksa gerisi olmasın birader

    1|1
    0|0
  • yaaa ne kadar özgüvensiz insanlarsınız yaaa...sizin gibiler yüzünden kızlar bütün erkeklere canavar gözüyle bakıyor...

    0|0
    0|1
  • dikkatlice oral yap, diline y.. k tadı gelirse bakire değildir ! :D

    0|1
    0|0
  • hacı her hafta kız bozmuyoz ne bilim

    0|1
    0|1
  • sorarak anlayabilirsin ya da teknik bilerek moruk :)

    0|0
    0|0
  • sen anlayamazsın jinekolog ;)

    0|0
    0|0
  • Ayna ile baksin...

    0|1
    0|0
  • böle karşısına geç gözlerini kısarak alnına bak cine -5 şifresi gibi yazar orda hemi

    0|0
    0|0
  • Ancak jinekolojik muayene ile belli olur .

    0|0
    0|0
Yükleniyor...