Arkadaşlar acil bakın nolur?

Sevgilim çok kişiyle ilişkiye girmiş bildiğim kadarıyla biz bununla yüzeysel bir ilişki yaşadık birleşme olmadı ama sürtünme yoluyla. Çıplaktık. Bana aids bulaşmış mıdır çok korkuyorum?😔


0|1
633

En İyi Erkek Görüşü

  • Sen de bu erkekle ilişki yaşıyorsun aferin sana :) Çoğu kızdan her haltı kapmıştır sana da bulaştı geçmiş olsun. 3 ay ömrün kaldı. Ya arkadaş niye bu kadar safsınız siz ya? Bunları biliyorsun sevgili oluyorsun bu herifle üstüne üstlük sevişiyorsun ya akıl biraz akıl ya

    2|0
    0|0
    • Ama bu kişi 6 ayda bir check up yaptırıyor

    • Hepsini Göster
    • İyide aidsli değil abi agshshahahajsjajskelaşwşrşr

    • Senin beyin gitmiş ki zaten aids olsan ne fayda

En İyi Kız Görüşü

  • Aıds virüsu tasıyomu kı erkek arkadasın cok kadınla ılıskıye gırmesı hastalık tasıdıgı anlamına gelmez kı

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 32

  • Önce arkadaşınızın Aids olma kuşkusuna neden kapıldınız. Aids cinsel birleşmenin tam olmaması halinde bulaşmaz birde kan yoluyla bulaşabilir onunla da sizin alakanız yok rahat olun

    0|0
    0|0
  • Oral yaptın mı?

    0|0
    0|0
  • Hayır bulaşmaz öyle. Rahat ol sen.

    0|0
    0|1
  • Aids olman için içine boşalmış olması gerekirdi ama penisin de akıntı vs varsa sen de ona oral yaptıysan sıkıntı emin olmanın tek yolu kan testi yaptırman

    0|0
    0|0
  • Aids bel soguklugu frengi A ve M biti hepsinin bulasma tehlikesi var.

    0|0
    0|0
  • hayır bulaşmaz ama ona güvenme

    0|0
    0|1
  • 2-3 seneye saçların dökülürse hiv kapmışsındır!

    0|0
    0|0
  • herşey olabilir, bu tarz erkeklerden uzak dur, her bir boku yaparlar anal, travesti, eşek, v. s. sokmayacağı delik yoktur.

    0|0
    0|0
  • yok yok olmaz bişey

    0|0
    0|0
  • Git tahlil ettir kanını. Bulaşması zor bence eğer AİDS ise.

    0|0
    0|0
  • Sen bittin

    0|0
    0|0
  • Aids kan hastaligidir dolayisiyla surtunme ile bulasmasi icin zevk suyu veya meninin vvajina dudaklaru arasindan sizmasi lazim

    0|0
    0|0
  • Aids degil de sarilik ve kanser bulasmistir grip de olursun

    0|0
    0|0
  • Arkadaşım aids mi ki

    0|0
    0|0
  • Kesin aiids sin

    0|0
    0|0
  • hayır

    0|0
    0|0
  • sevgilin aids ise bulasmis olabilir.

    0|0
    0|0
  • evet kesinnnn

    0|0
    0|0
  • Çıplakmıydınız

    0|0
    0|0
  • Yok ebesinki :D

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    12

Kızlar Ne Diyor 5

  • Hahahahahahaha 😂😂😂😂😂

    0|1
    2|0
  • Bak surdan gibtir git

    0|0
    0|0
  • Sevgilin hiv pozitif mı ki

    0|0
    0|0
    • Bilmiyorum ki

    • Hepsini Göster
    • @casewalker adam birileriyle yattı diye damgalamış güya madem herkesle düşüp kalkan adam sen ne geziyosun onla sinirlendim gece gece

    • Sakin ol kanka boşver ben güldüm bu soruyu okuyunca 😀 salla gitsin özele gel geyik yapak

  • Dur daha neler bulascak sana aferin sen devam et onunla

    0|0
    0|0
  • Şaka mısın sen😂😂😂😂😂😂

    0|0
    0|0
Yükleniyor...