Kız arkadaşım hamile kürtaj yaptırmak istiyor?

kız arkadaşım hamile kürtaj yaptırmak istiyor? nerde nasıl yaptırabiliriz. özel hastanelerde fiyat ne olur. kafam allak bullak lütfen bilgisi olan yardım etsin?


0|0
12|6

En İyi Kız Görüşü

  • Abicim günah be günah Müslüman değil misiniz nasıl içiniz elvericek masum bir cana kıymaya bir hata yapıp zina yapmışsınız eyvallah ama Allah size masum bir melek göndermiş hiç için sızlamicak mı ona kıyarken kalbi atıyor yaşıyor nefes alıyor o annesinin karnında ayrıca o kız arkadaşın olucak bayana lafım var madem bu şekilde evlenmek istemiyormus ne diye böyle bir halt yemiş hadi sen erkeksin anladık siz daha düşkünsünüz cinsel ilişki yaşamaya tutaymış kendini ateşi başına mı vurmuş abim ikna et kıy nikahı dogursun bebeği o bir hata yapmak üzere gözünü seveyim sende uyma ona yakma bebeğini

    1|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Kıçını kaldır bir zahmet sor hastanelere.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Yazık lan millet çocuk sahibi olmak ister bunlarda yapıp yapıp aldırıyor. Çocuğun suçu ne? Skşmeyi biliyorsunuz korunmayı bilmiyorsunuz. Hasta karakterler.

    1|2
    0|0
  • Bence aldırmayın.

    0|1
    0|0
  • Bir canlıya kıymaya nasıl vicdanınız el veriyor? Bu şekilde evlenmek istemiyormuş kusura bakmada böyle saçmalık görmedim. O çocukta sizin çocuğunuz olmak istemezdi ama yapacak bişey yok maalesef..

    0|0
    0|0
    • 2ay

      aynı şey senin başına gelmediği için tok tok konuşuosn

    • 2ay

      Abi o zaman sonucuna katlanamayacağınız şeyi yapmayın.

  • lütfen yapmayin !

    0|0
    0|0
  • Özel hastanelerde ama birinin tanıdığı bir dr olsun herkes yaptırmaz. 1-2 bin tl arası bir ücreti var

    0|0
    0|1
  • Evlenin aldırmayın

    0|0
    0|0
  • Bu sorulardan bıktım.

    0|1
    0|0
  • Özel Hastaneler bir numara

    0|0
    0|0
  • Ayy ne kadar gunah ya bunun hesabini nasil vericeksiniz?

    0|0
    0|0
  • özel hastanede yaptırabilirsiniz fiyatları ve yöntemleri her hastaneye göre değişiyor

    0|0
    0|0
  • Sen çocuk istemiyor musun

    0|0
    0|0
    • 2ay

      bu şekilde ewlenmek istemiyorum diyor. o da haklı.

    • 2ay

      Doktora gidin

Erkekler Ne Diyor 5

  • cinayete yardım etmiyorum ne haliniz varsa görün

    0|0
    0|0
  • evlen bence yazik etmeyin

    0|0
    0|0
  • Evlenin aldirmayin

    0|0
    0|0
  • Evlen gitsin..

    0|0
    0|0
  • Yaptıramaz yasak diye biliyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...