Sevgilim evlenme teklifi etti bakire değilim dedim

kızdı bağırdı çağırdı küfretti ayrıldı gitti bikaç hafta sonra bana mesaj attı özür diledi buluşmak istiyor sizce bakire değilim diye beni yatağa atmaya mı çalışıyor sizce buluşmalı mıyım


0|0
11|22

En İyi Erkek Görüşü

  • Evlenme noktasına kadar gelmiş bir ilişkiniz var ve siz ilişki o noktaya gelene kadar söylememişsiniz.Bunu daha önce belirtmen gerekirdi hata sende.Karşındaki insan neler düşünürken neler ile karşılaşıyor.Beni yatağa atmayamı çalışıyor diye sormuşsunuz.Kesinlikle hayır benim cevabım.Adam sevgisinden ötürü o olayı geride bırakmayı tercih etmiş bence.Ama olay tabikide bu kadar basit olmayacak.Tekrar birlikte olsanız bile adam size baktığında bu kızı daha önce kimler gördü diye düşünebilir.Sonuçta bu zamana kadar söylememişsiniz.O yüzden bence barışın ve kendinizi affettirin.Onunla buluşun.Hatta yakın zamanda da cinsel ilişkiye girin.Ama sakın yatakta en iyisi sensin falan demeyin kıyaslama yapıyo der.Bırakır gider adam.Yatakta sanki ilk defa penis görmüş gibi davranın.O yönetsin.Zamanla düzelir durum ama evlenme konusunu açan siz olmayın.İyi günler :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • Sana ait bir durumu , kendine aitmişsin gibi alıp o kadar hakaretten sonra eski hisleriyle değil , ikinci versiyon hisleriyle senle görüşmeye devam edecektir ama , bilesin ki asla kullanacağı kelimeler içinde evlenme teklifi olmayacak. Ama başka teklifler olacak.

    Gidip gitmeme konusunu sen bilirsin senin seçimin ama, senin değil bir zarın peşinden giden bir erkeğin özrü de sana değil zarınadır. Bundan sonra açıkkapı muamelesi yapar.

    Karar senin ...

    1|0
    0|0
  • kötüye yorma hemen ama bence temkinli yaklaş milletin dediği gibide birde onunla yat falan hiç hoş terimler değil bence. evlenecek noktaya kadar gelmişsiniz ve onunla ilişkiye girmemişsen bu senin tercihin olmuş. Ne olursa olsun kendini genede sakla haramdan sakın. emin ol bu senin değerini artırır düşünsene bakire değilsin ve evlenecek duruma geldiğin adamla yatmamışve kendini saklamışsın.

    2|0
    0|0
  • Zaten evlenmek istediğinde de yatağa atmaya çalışmıyor muydu? Evlenince ne yapacak? Asıl sen ne istiyorsun, otur düşün ona göre karar ver.

    0|0
    0|0
  • Buluşmamalısın bence sana küfür eden terbiye yoksunu biriyle.

    0|0
    0|0
  • ön yargılı olma ama sana kızmış olup belki düşündüğün gibi intikam almak istiyebilir biz erkekler yediremeyiz dikkatli olman lazım ..

    1|1
    0|0
  • kizlar aklinizi basiniza alin bastan bagirip cagirmalar küfürler oluyorsa siddet üzerine bina yapilmaz,seven insan önce saygili olmasini ögrenmeli,tabiki seni kullanmaya calisiyor baska ne olabilirki,ertesi günde bayyyyyyyyyyyyy diyecek olan kiza olacak

    0|0
    0|0
  • Bağırıp çağırdığı gün;

    Sevgilin; durum bundan ibaret kız patlak çıktı.

    Arkadaşı; madem öyle sende tadına bak sallarsın.

    1|0
    0|0
  • Jetonu köşeliymiş geç düşmüş,belli neden buluşmak istediği,

    0|0
    0|0
  • hayat da en korktuğum şey birini sevip de bağlandıkdan sonra böyle bir durumun olması

    0|0
    0|0
  • bakire değilsin sevgilinle onca süre geçirdin onla sevgili olduğunda onuda başka erkeklerle aldattın mı

    0|1
    0|1
  • dikkat et.

    0|1
    0|0
  • ne olacak bir kerede onun için gir yatağa

    2|0
    0|0
  • en başından söylemezsen olacağı bu

    0|0
    0|0
  • seni yatağa atıcak kesin

    0|1
    0|0
  • buda sorumu tabiki öyle

    0|0
    0|0
  • büyük bir ihtimalle atlıycak :D

    0|0
    1|1
  • çok sevdiğinden olmasın GERİZEKALI empati yap anlarsın

    0|0
    0|0
    • agam napim canım istedi yaptım :D

    • Hepsini Göster
    • hhahahha :D yalanını yesinler

  • bununla ilgili kitap yazılabilir

    0|0
    0|0
  • adam kızı çok sevdi evlenmek istedi olmadı ama artık çevresiyle paylaştı derdini ve çevresindekiler onu aydınlattı dedilerki çak geç bulunmaz nimet sana kızmı yok ama bari vur mala dediler

    4|1
    0|0
  • yatağa atacak kesin ama ne farkederki hoşlanıyosan yatarsın olmazmı?

    0|0
    0|0
  • önce evlenelim de yoksa amacı belli

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Seninle sevişmediği için kafasını duvarlara vurmuştur, şimdi o da yararlanmak istiyor durumdan

    1|0
    0|0
  • yavrum sen de ne bekliyosun evlenme teklifini allah aşkına. en başından söyliceksin. ona göre başlayacaksın ya da hiç başlamayacaksın. geri kafalı bir adamı haklı çıkarmışsın sen böyle yaparak. üzüldüm. bence hiç oralı olma. çok istiyorsa, gerçekten pişmansa bırak biraz peşinden koşsun. ne diye bağırıyor çağırıyor canım? kendisi bakir miymiş? ne münasebet yani.

    0|0
    0|0
    • 1 hafta falan oldu çıkalı :D

    • Hepsini Göster
    • adam gerı kafalı degıl normal bır tepski vermıs bence ben bıle kadın olarak erkek son dakıka boyle bırseyı soyluyrsa kızarm cok kendmden gecerım ama yenıden konusmak ıstemesı ılgnc

    • son dakika dediğin 1 haftadır birliktelermiş. yani ilk günden adam selam haftasonu birşeyler yapalım mı diye geldiğinde olmaz bakire değilim mi deseydi :)

  • zaten açılışı yapmışsın yataga atmasından korkmamalısın ;))

    0|1
    0|0
    • kandımda var dayanamadım yaptım ama sorun yok bakire olmadığımı bildiği halde evlilik teklifi eden binlerce erkek arkadaşım oldu :D

  • neden olacak seni kendine inandırıp seni bir güzel yatağa atacak sonra 3-5 gün sonra bir bahanesini bulup ayrılcak senden.

    1|0
    0|0
  • ayıp etmiş sana. yatağa atmaya çalışıyor bence

    0|1
    0|0
  • nıyetının o olup olmadgını anlrsn zaten gıt bulus ben oyle yaprdım ıstyrsada ıstyrdr zaten bakıre degılsn tecavuz etcek halı yoktr yanı ne dıcegını hıc mı merak etmıyrsn ?

    0|0
    0|0
  • Ya sevgilinle hiç bu konuları konusmadiniz mı hiç biseyler olmadı mı?

    0|0
    0|0
  • git acık acık konus dedikleri seyden mesaj sezdirir sana zaten ki öyle olmasa bile anlarsın . Cunku suanda birseylerin farkındasın . Gelismeyide soruyu güncelleyerek yaz vlla merak ettm ne olcak sonucta hepimizin basına gelebilr bu olay . Sonuc bize ya ders olsun ya da hayat icin önemli bir tecrube

    0|0
    0|0
    • söyledim beni yatağa atmak için ayak yapma ben istediğimde seni yatağa atarım dedim gerçekten sevmiş evlenmeden birlikte olmak falan istemiyorum ben sana aşık oldum kızım dedi ama kabul etmedim evlilik teklifini

    • Vayy be . Ama o senin hatanı ( ona göre hata ) kabuledip bir şans vermiş . sende onun hatasını affedebilirdin yine de sen bilirsin canım herşeyin hayırlısı olsun :)

  • O anki sinirle söylemis olabilir. Simdi bulusursan dikkat et ciddi ciddi konusun eger seni öyle kabul ediyorsa ve evlenirseniz eger bundan sonra, sorun cikarmicaksa iliskinizi bir gözden gecirin. Tabi seni yataga atmak da olabilir niyeti ve ona bunu acikca söyle. Yüzüne carpmasin baskasina verdinde bana niye vermiyorsun diye.

    0|0
    0|0
  • Adam gibi isteği nr bunun

    0|0
    0|0
  • buluş bakalım niyeti neymiş? eğer evlilik konusunu dile getirmezse bil ki amacı odur.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...