Türk erkekleri neden bakire kız isterler ve bakir olmayı kabul etmezler?

Türk erkekleri neden bakire kız isterler ve bakir olmayı kabul etmezler? Her önüme gelenle yatayım, ama evleneceğim kişi kimseyle yatmamış olsun mentalitesi nedir?


0|0
5|15

En İyi Erkek Görüşü

  • aldığı otomobilin koltuklarındaki plastikleri çıkartmadan kullanan, sigara paketinin şeridini açınca zevk ifadesi yüzünden okunan bir toplumdan ne bekliyorsun ki? kadınları da mal olarak gördüklerinden açılışı en doğal hakları sanıyorlar... peki sonuç ne oluyor? 3 seçenek var önlerinde... 1-ya kendisi de bakır kalıp bakire isteme lüksü olacak ki %1 bile değildir bu 2-kendisi yatıp başkaları ile eşini bakire arayacak ve sonunda her haltı yemiş ama zarı duran(ya da diktirmiş) sözde bakire tarafından enayi yerine konacak 3-kendisi deneyimli eşi bakire olup ilk geceden kıza dalacak ve sonucunda al sana tabularla büyüyen kızın vajinüşmüş durumu oluşacak,ilerleyen yıllarda da artık karım çok soğuk davranıyor vb der durur,başkalarını arar anca.. işte sorunları da burada türk erkeklerinin, namus sandıkları bir zar dürüstlükten ve aptal yerine konmaktan daha önemli onlar için... hayatları boyunca aynı yatağı, yaşamı paylaştıkları kadınları ilk geceden sahtekarlığa itiyorlar...

    3|0
    0|1
    • Çok haklısın . türkiyede senin gibi düşünen erkeklerin var olduğunu görmek beni mutlu etti .

      çünkü bu kızlık zarı denen şeyden , çok kızlarımızın canı yanıyor ... doğudaki töre cinayetlerini de ele alacak olursak ...

    • Hepsini Göster
    • yürü git . senin o namus diye önemsediklerin ve herkes bunu biliyor diye altını çizdiklerini bütün dünya barbarlık olarak tanımlıyor . valla kusura bakmayın da beynime uyman bir şey kutsal kitabımda var olsa bile es geçerim yani ... bi tek bizim ülkemizde kadınlar bu kadar şiddet görüyor , dünyaya bu şekilde örnek oluyoruz biz ...

    • defol git iranda yaşa o zaman

Erkekler Ne Diyor 14

  • saçmalıktır kendileri gider her türlü ilişkiye girer sora ellenmemiş kız istiyorum ben der mu mantık dışı dar görüşlü olmaktır he kendisi yapmamışsa ok o arasın öylesinle evlensin namusu bacak arasında değil kadının kalbindedir benden önce yaşadığı neyse onun hayatı ama benden sonraki ikimizin ben nasıl yaşadıysam onunda yaşamak en doğal hakkı ama kalkıp kimse bunu söyleyemiyor iki tarafta eşit gönül isterki ilk ve son ben olayım ama olmuyor,

    neden diye sormayada hakkım yok çünki ben nasıl yaşıyorsam oda yaşayabilir evlenirkende niye bakire değilsin demeye hakkı yok hiç birinin

    2|0
    0|0
  • bazı arkadaşların aşağıda yazdıklarımı yanlış algılamasına neden olmamak için bir daha yazıyorum.

    şöyle bir hikaye vardır: tilkinin biri bir gün ormanda dolaşırken bir avcı kapanına takılmış. epey çırpındıktan sonra güçlükle kurtulabilmiş fakat kuyruğu kapana takılıp kopmuş.sonra diğer tilki arkadaşlarının yanına gitmiş bir yandan da ''lan kuyruk gitti napacaz şimdi alay konusu olcağım kesin.bir çare bulmam gerek'' diye düşünüyormuş.aklına bir fikir gelmiş. bütün tilkilerin,kendisinin kuyruğunun olmadığını farkedemiyecekleri bir pozisyon almış ve başlamış konuşmaya.

    ya arkadaşlar bu gün çok düşündüm bu kuyruk denen şeyi biz niye taşıyoruz ki bize ne faydası var sadece ağırlık yapıyor en iyisi gelin hep beraber kestirelim şunları demiş.diğer tilkiler biraz düşünmüşler kimi haklı bulmuş kimi haksız bulmuş tam oylamaya geçilecekken dışardan başka bir tilki gelmiş ve bizim tilkinin kuyruğunun olmadığını farketmiş.o yetmiyormuş gibi bir de yüksek sesle gülerek ne oldu kardeş kuyruğun nerde koptu mu? diye sormuş.tabi diğer tilkiler bunu duymuş ve hemen durumu farketmişler.tilkinin niyetinin ne olduğu anlamışlar ve onu bir daha yanlarına yaklaştırmamak üzre ordan kovmuşlar.

    gelelim bu meseleye: öyle sağda solda dolanıp aman canım bekaret de neymiş,artık önemli değil,bunlar normal ve doğal karşılanması gereken şeylermiş gibi toplumda bir kamuoyu oluşturmaya, fikir ve de anlayış yerleştirmeye çalışan kişiler de var.

    0|1
    0|0
  • İmamın yaptığına uyup, söylediklerine kulak asmadıkları için.

    0|0
    0|0
  • bence türk erkekleride kızlarıda doyumsuz.bi kere erkek veya kız ol farketmez bakireliğini kaybettin mi en kötüsü olan gecelik ilişkilere kadar ilerliyor.ben size YEMİN EDİYORUM bi bakire olamayan kız görmedim ki kızlık zarı bozuldukdan sonra 2-3 sene boyunca full time herhangi biriyle olmaya dur diyemeyen.hergün başka bir erkeğe iş,zarf atılıyor özellikle facebook yoluyla sonra evde buluşup bi bira vs. tabi bu lise çağında olanlar için.diğerleri 18 yaş üstü üni kısmında uzmanlaşıor.sonrası iş hayatında zengin erkeklere salça oluyor beraber oluyor felan.haaa :D garibim erkekler , onların maddi ve manevi gücü ne olursa olsun bulduguna geçir durumunda hazır bekliyorlar :D bulduguna geçiriyorlar zaten.olay bundan ibaret. son cümlem ; Türk erkeği,kadında geçmişi,Türk kızı da , erkekde geleceği arar :)

    1|0
    1|0
  • ben burda bir yorum yapcam kimine ters gelebilir ama içimdekileri söyleyeceğim.. bir kere bir erkek zorla bir kızı asla yatağa atmıyor. tamam peşinden falan koşar . affedersiniz ama dişi kuyruk sallamasa erkek peşinden koşmaz. sen kendini bil bakalım kim yanaşıyor sana. sen açık giyinirsen adamın önünde eğilirsen beni mik diye adam yapar tabi... erkekler zorla yatağa atmadıkları için kızları bu yüzden bakireliğe önem veriyor.. ve biliyolar artık kızlar bekarete önem vermiyor.. ben bu tür işlerde suç yüzde 51 kadınlarda yüzde 49 erkeklerde diyorum<<<<

    0|0
    1|0
    • aman allahım inanamıyorum ne biçim bi adamsın sen ya ? tecavüze uğrayan o kadar kız var , küçük yaşta taciz edilmiş o kadar kız var ... sen hala kuyruk sallamadan söz ediyorsun bana

    • .. erkeğe saldıran kadınları da biliyoruz biz.. onlar sapkın kabulum ama o tarz insanlar erkekte de kadında da var, yok mu?

  • dün sorulan bir soruya; flört etmemiş, birçok kızla çıkamamış ve cinsel deneyim yaşamamış erkek acınacak erkektir, kendine güveni yoktur, psikolojik sorunları vardır diyen bayanlar: şimdi de kalkmış yok efendim her haltı yiyorlar bizden namuslu olmamızı bekliyorlar dediğiniz erkekler napsın? ne istediğinizi bilmiyorsunuz daha. adam bir haltlar yer, suçludur. kimseye zarar vermek istemez mal, salak yerine konur. siz bu kafayla gidin bakalım..

    0|1
    0|0
    • kim demiş onu ? ben demedim diyen kişiye git

    • Hepsini Göster
    • bence de..

    • black: helal sana dediklerine aynen katılıyorum

  • her insan gibi erkekte kıskançtır sebebi de bu olabilir

    0|0
    0|0
  • Bence bakire bir kadınla evlenmek çok aptalca. Ben de bunu anlamış değilim. Hayatını paylaştığın insanın evliliğin en önemli müesseselerinden biri olan seks hakkında hiç bilgisi yok. Bence de bir mantalitesi yok.

    0|0
    0|0
  • Ben bu soruya kendi açımdan cevap vermek istiyorum ben sevgilim biraz saf olsun dediğimi yapsın istersem eve gelsin istersem başka yere ama evleniceğim kız zeki olsun bu tür şeylere hayatı boyunca kanmamış kişiler olsun isterim

    0|0
    1|0
  • ben bir kıza ilk dokunan olmayı ilkleri birlikte yaşamayı o duyguyu yaşayacağım kişinin özel olmasını istediğim için bakire olmasını isterim. bu yüzden de bakirim.

    1|0
    0|0
  • aslında bakir diye bi kelime bi anlam yok

    ama bereketten kızın bakiresi olur bnce

    türk geleneklerinde bakire olmayıpta evlenen kızlara namusu kirlenmiş gözü ile bakarlar

    0|0
    0|0
  • Türk erkeklerinin yani bizlerin sıradışı özellikleri ne saymakla biter ne sorarak.

    0|0
    0|0
  • erkeğinki misket gibidir her kazılan kuyuda oynanır ama kadınınki kuyudur her misketle oynanmaz

    0|0
    0|0
  • bakire kız seçen erkekler, cinselliği paylaştığı kızların, aptal ve cinselliği yaşamayı problem etmeyen kızlar olmasına dikkat ederler. dolayısıyla bu kızlar aslında kötüdür. güvenilemez ve tabiki evlenilemez. gelgelelim erkeğin hayatını paylaştığı kızları dikkat ederken; akıllı, kültürlü ,oturmasını kalkmasını bilen, annelik vazifelerini yeterince yerine getirebilecek, yani fiziklsel ve fiziksel olmayan tüm kriterlerlere cevap verebilen kızların olması önemlidir. bekaret ise netice itibariyle bu güzel tercihin açılış kurdelasıdır.bu kurdela kimisinde vardır kimisinde yoktur genelleme yapamam. erkeklerin bakir olmayı kabul etmemesinin nedeni ise, yukarıdaki yatılacak profilde ki kızla karşılaşamamış veyahut onu yatağa atamamış olmanın ezikliğidir.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • aaaa türk erkeklerine göre ne kadar cinsel ilişki okadar erkeklik gücü demektir erkekliklerini bunla ölçücek kadar geri kafalı olanlar var ama böyle bakanlara göre bi kız bakire değilse mutlaka kanı bozuktur her önüne gelenle yatayım dedikleri kızların ilerde evlenceğini asla düşünmezler hatta onlara göre allah kadına güvenmeseydi zar koymazdı düşünceleri bu nesinki ne bekliyosun yanı ne bi zar için bi kızla evlenilir nede bi zar yok diye o kıza bilmem ne muamelesi yapılır zar için evlenilirmi ya

    1|2
    0|1
  • güven eksikliğinden. yani bir kız bakireyse ilk defa o erkekle birlikte olacaktır ve kimseyle kıyaslayamayacaktır. o zaman zaten erkeğin kafasına göre performansı ve fiziksel özellikleri önemli değildir. fakat kendine güveni olan bir erkek ise bekarete saplantı derecesinde takılmaz. kendine yeteri kadar güveniyordur ve karşısındaki kızı zaten mutlu edebileceğine olan güveni tamdır. eskiye takılmaz bu yüzden.

    bakir olmayı kabul etmezler. hem toplumsal baskı hem de hiç bişey yapamadığı intibası oluşturmak istemezler.

    1|0
    0|1
  • kim oluyolar da istemiyolar anlamış değilim:) önlerinde eşşek gibi çalışan kadınlar, seçici olan da erkekler. ben de bakireykenevlenmek içn bakır olmayan bi erkek istemiyorum. eline kız eli değmiş olmasn mümkünse. e benm de elime erkek eli değmedi. madem kadınla erkek eşit...

    0|2
    0|1
    • kız enayi ya yatmıcak kimseyle beyfendi yatcak kalcak sonra bakire kız arıyorum dicek yok 3 kuruşa 5 köfte

    • Hepsini Göster
    • değmedi tabii :D

    • yok onu lafın gelişi söledim.hani öyle kız istiolar ya. eline erkek eli değmemiş. kendi öyle olucak sonra ölesini isticek . bunu açıklamak adına böyle bi örnek verdm:)

  • turk erkeklerin bunyesi zayif, baska kadinlari kullanip sonra evlendikleri zaman temiz aile kizi isterler kirli yuzlerini ortmek icin

    1|0
    0|0
  • namusu orada sanıyorlar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...