Ertesi gün hapı kullanmış olanlara bir sorum var?

Erkek arkadaşımla birlikte olduk ve içime boşaldı ardından ertesi gün hapı aldım aldıktan 2 gün sonra adet olmaya başladım üzerinden 1 buçuk hafta geçti hala adet oluyorum ama adetin başından beri çok yoğun değil ama sürekli kanamam var haptan dolayı böyle oluyor muhtemelen ama neden bu kadar uzun sürdü etkisine bir şey olmuş mudur acaba?


0|0
28

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Ertesi gun hapi hormonlari bozuyor. Kullanma taraftari degilim.

    1|0
    0|0
    • daha önce de kullanmıştım hiç böyle bişey olmamıştı, ben de mecbur kalmadıkça kullanmıyorum

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 7

  • Egh sonrası fazla kanama normaldir.

    0|0
    0|0
  • Ilk kez kullaniyorsaniz normal, etken madde nedir?

    0|0
    0|0
  • Normal, o hapın etkisi çok bela.

    0|0
    0|0
  • Hapı ilişkiden kaç saat sonra aldın

    0|0
    0|0
  • Bisey olmaz yas kac

    0|0
    0|0
  • Olmus olabilir

    0|0
    0|0
  • İlk kes mı yaptın!

    0|0
    0|0
    • hayır uzun zamandır ilişkimiz var daha önce de ertesi gün hapı kullanmıştım böyle birşey olmamıştı

    • Happın yan etkısıdir yan etkılerıne bakarsan gorursın bunu telaşlanacak bır dey belko vajınanda bir iltihap oluşöus olabılır ya da mantar

Kızlar Ne Diyor 1

  • o haplar hormonal değişiklik yapar tek sebebi bu o yüzden olmuş , yakın tarihte miydi adet günün?

    0|1
    0|0
    • hayır adet olmazdan 2 hafta önce adet olmuştum zaten

    • Sanırsam şimdiki tarihine göre olursun adeti sürekli olması biraz düşündürücü doktora gitsen?

    • doktor sevmiyorum

Yükleniyor...