Vajinal kaşıntı nedeni ne olabilir?

Bu öğlenden beri çok az kaşıntı oldu. Ama bilmediğim bir şekilde gece arttı. İlk defa yaşadım. Vajinal mantar olabilir mi?

Güncellemeler:
2ay Saçma yorumlar yazmayın problemimiz var şurda

0|2
12|23

En İyi Erkek Görüşü

  • Epilaysona dikkat et
    Temizliğine dikkat et
    Mutlaka kuru tut
    sabun karisimli şampuan vücut kremi vs vs kullanma o bölgeye bir süre
    iki gun Bebek pudrasi yap günde bir kere yatmadan önce yap biraz kalsın sonra yıka
    Geçmezse doktora git

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 22

Kızlar Ne Diyor 11

  • Mantar olabilir kondilom olabilir sirkeli su ile sil ve vakit kaybetmeden bir jinekoloji bölümüne git

    1|0
    0|0
  • O banada olmustu ya bu sene gece uyurken kaşınıyo cok sinir bozucu bişey bir kac haftada kendiliginden geçti çok şükür.

    1|0
    0|0
  • mantardır

    1|0
    0|0
  • Yes büyük ihtimal mantar vardir

    1|0
    0|0
  • Yok ya tuylerindendir

    2|0
    1|0
  • Evet ondandır doktora gitsene krem felan verir😂

    1|0
    0|0
  • Daha çok dikkat et temizliğe. Temizlikten kastım sabunla yıkamak değil bu arada.

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Evet anladım su. kuru tutmakta işe yarar mı?

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Teşekkürler

    • 2ay

      Rica ederim :)

  • Olabilir sirkeli suyla temizlemek gerekiyormuş

    1|0
    0|0
  • Temiz tutmaya özen göster sakın sodayla falan yıkama canım asidik madde oraya olur mu hiç😂

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Aynen.😊erkekler bilgisiz hehe de geç

    • 2ay

      Aynen bir de mantıklı çözüm sunsalar yani😂 travogen, travazol iyi gelir ama, iç çamaşırın da uzun süre kalmasın değiştir sık sık

  • Tatlım aynı sorun bende de vardı doktora gitmeden gecmedi. Rahim ağzında yara olmus o yüzden kaşıntı oluyormuş bir doktora görün derim.

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Sağol

    • 2ay

      Gidemiyorsan bile gecici çözüm olarak eczaneden travazol krem alabilirsin. Cok iyi geliyor buna rağmen gecmez ise doktor seçeneğini uygularsın. Sende sağol

  • mantar olabilir. ben bir antibiotik kullanmıştım ondan olmuştu.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...