Sevgilim kendini çok kasıyor bunu nasıl çözebiliriz?

Ben de sevgilimde 19 yaşındayız penis boyum 18 cm sevgilimle cinsellik yaşıyoruz anal oral ağza boşalma vs sevgilim bakire üstüme çıkıyor sürtünüyor sevişmede filan çok zevk alıyor gözleri büyüyor ateş gibi oluyor bakire olduğu için sadece misyoner pozisyonda başını soktuğumda git gel yapıyorum çok zevk alıyor aşırı derecede ıslanıyor birlikte olmak istiyoruz ben tam içine girecekken kendini çok fazla kasıyor ben yavaş yavaş girmeye çalışıyorum yarıda kesiyor ağlıyor kızlığım çok acıdı diyor böyle bir şey var mı ? Bir de git gide soğuyorum bu yüzden cinsellikten bu durumdan kurtulmasını nasıl sağlayabilirim ? Cevaplarınız için teşekkürler


0|0
7|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Size bir sorum olucak..

    Iceriye dogru girmeye calistiginizda sadece bas kismini mi sokabiliyorsunuz? Daha da ileri gidemiyorsaniz ve kendisini cok kasiyorsa (Adeta hic girilmeyecek kadar) bence vajinusmus hastaligini bir arastirin derim.

    Sevgilinizde vajinusmus hastaligi olabilir.. Madem kendisini hemen geri cekiyor, agliyor ve cok kasiyorsa..

    Teshisi ise kolaymis okuduguma gore, ama tabi doktora gitmek de sart.

    Bir gun bir deneyin bakalim. Penisiniz yerine sadece tek bir parmaginizi ya da iki parmaginizi birden iceriye dogru kaydirmaya calisin. Eger belli bir kismi girdikten sonra, dahasi giremiyorsa, sevgiliniz kendisini cok kasiyorsa, buyuk ihtimal vajinusmus hastaligi var..

    Bir de sunu sorabilirsiniz sevgilinize.. Kendi kendisine hic masturbasyon yapabilmis mi.. Yada parmaklarinin buyuk bir kismini iceri sokabilmis mi..

    Cevabi hayir ise, vajinusmus hastasi olma olasigi yuksek..

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Onun kızlık midede sanırım, bozulma olmadığına göre

    2|1
    0|0
  • Onunla evlenmek zorundasın zına ettıgın kısıyle evlenıceksın yoksa cezası cok agır. hatırlatıyım

    1|1
    1|2
  • Bence bakıre degıl . Numara yapıyo .Sonradan dıyıcek sen bozdun senın de haberın olmayacak tabı

    1|0
    0|0
    • Nasıl yani o benim üstümdeyken ben 6 7 cm içinde sıcaklığı ve ıslaklığı hissedebiliyorum

    • Hepsini Göster
    • ohooo 6 7 cm se bu bozulmus bakıre falan degıl

    • Eminmisin acıyor kızlığım diyor ben tam üzerine geliyormuşum ?

  • kız değil diyenler bir kere cinsel ilişkiye girmemiş, oradan buradan duyduklarını yazan kişiler. Ben ilk kez beraber olacağım zaman dizlerim titriyordu, bacaklarım kasılıyordu, soğuk soğuk terliyordum ve buna engel olamıyordum. Hiç abartısız ilk birliktelikten sonraki 3 ay içinde her seferinde ıslaklığa rağmen canım çok yanıyordu.

    0|0
    0|0
  • %100 kız değil seni kekliyor üstüne kalcak dikkat et kızlık zrı 1-1.5 cm içeridedir girişten başı dahi girse bozulur

    0|0
    0|0
    • İçerde geride diyor ama hatta tam üstüne geliyormuş kızlığım acıdı diyor

    • Hepsini Göster
    • Beni kandırıyor o zaman bunu ona nasıl söylemeliyim ki gerçeği öğreniym nasıl öğreneceğim bir önerin var mıdoktora gidicez filan mı diym ?

    • nasıl söliceni de sen bul artık . ama bana kalırsa açıkca düşünceni belirt yok hayır kızım falan derse tamöam doktora götüüreyim benimde kafam rahat olsun seninde de.

  • bence bakire falan değil başını sokman bozardı onu seni iyi sallamış

    1|0
    0|0
  • Korkuları vardır cinselliğe yönelik..

    Vajinusmus diye bir hastalık bile var buna bağlı. Yeteri kadar hazır değil belkide.

    Yada yeteri kadar bir birinize ten olarak alışmamışsınız..

    0|0
    0|0
    • Sevişmede oralda filan sorun yok o konuda iyiyiz

    • O zaman o korkusu vardır ilk korkusu çoğu kızdada oluyor. Bu yüzden kendini kasıyordur

Erkekler Ne Diyor 7

  • başını sokup git gel yapıyorum diyorsun. kızlık falan kalmazki arkadaşım. zar dediğin iç dudakların hemen devamında ve ağzın 1-1.5 cm içinde. 1 cm mesafede git gel yapamazsın en azından başı giriyordur. bu durumda bakirelikten söz edilemez

    1|0
    0|0
  • Başını sokuyosan bozulması lazım . Yanlış bişeyler var :)

    0|0
    0|0
    • Kızlığının geride olduğunu söylüyor

    • bence o sallıyo . hem kızlığım acıyo diye bişeyi de ilk defa duydum

  • Kulak zarına kadar git bro

    0|0
    0|0
  • başı giriyormu vay anasına bir yaşıma daha girdim,başı giriyosa devamıda girer

    0|0
    0|0
  • kızlık mı kalmış olm. kızlığı acıyormuş peeh

    0|0
    0|0
  • Kızlık zarı vajina girişinin 2 - 3 cm ilerisindedir. Bahsettiklerinize göre bozulmadıysa esnektir. Giriş de zorlama ve kasılma varsa adeta kilitleniyorsa vajinusmus problemi vardır. Bu durumdan dolayı tam birleşme yaşayamazsınız, tedavi görmesi gerekir...

    0|0
    0|0
  • analdan alan hatun vajinadan bu kadar bağırmaz.biraz sallıyor gibisin.

    0|1
    0|1
    • Sorgulamak sana düşmez arkadaşım biliyorsan cevap ver bilmiyorsan sus

    • doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış

Yükleniyor...