Anneler kızlarına cinsellik ve bakirelik hakkında neler söylüyorlar?

Ben bu konuyu çok merak ediyorum kızlar cevap verirse çok sevinirim cinsellik ve bakirelik ülkemizde tabu ayıp ve pis olarak görülüyor o yüzden anneler kızlarına işte elini sokma sakın kimseyle bir şey yaşama gibi şeyleri küçüklükten beri söylüyorlar sizin anneniz bu konuda size neler söyledi hatırlıyormusunuz ? Cevaplarınız için teşekkürler


0|0
8|3

En İyi Kız Görüşü

  • evlenmeden önce cinsel ilişkiye girmemek gerektiği düşüncesine katılmadığını, insanların cinsel özgürlüğü olması gerektiğine inandığını, namusun iki bacak arasında değil kafada bittiğini ve benim vakti geldiğinde ve kendimi hazır hissettiğimde bunu yaşamaktan çekinmeme gerek olmadığını ancak bunu hayatımdaki kişi talep ediyor diye değil, sadece ve sadece kendim istediğimde gerçekleştirmemi aksinin büyük bir hata olduğunu söyledi. ben de özgür olduğumu bildiğimden 18 yaşıma kadar kimseyle cinsel birşey yaşama ihtiyacı hissetmedim. hatta yine o zamana kadar sevgilim bile olmadı.

    2|9
    1|1

Kızlar Ne Diyor 7

  • hiçbişey demedi valla bişey yapcağım aklına gelmedi heralde :) bitek deniz kenarında kumda oturma derdi içine kum kaçar hasta olursun derdi. :D

    0|2
    0|0
  • 10 yaşındayken erkek kuzenim üstüme çıkıp bir şeyler yapmaya kalkınca annem görmüştü sakın kimseye gösterme içine bir şey sokma dokundurtma kimseye demişti bende acaba niye söylüyorki diye merak içinde kalmıştım

    0|2
    0|0
  • bi arkadaşıma yengeleri kesinlikle elini bile sürme kızlığın boulur demişler garibime mastırmasyonu öğretene kadar gök yüzü yere indi,ama işin tadına varınca gece gündüz elini çıkartmadı oradan

    0|4
    0|0
  • Adetim gecikse ne oldu ki diye soruyor anlamsız bir ifade ile geçen bişey gaz yapmış karnım şişti tip tip bakarak hamil gibi duruyosun dedi. Hiçbişi paylaşmadı namusumuz için yaşıyoruz dikkat et dedi ve ben 23 yaşındayım ve düzgün bir mesleğim var, anlatabildim sanırım

    0|3
    0|0
  • daha nasıl sorular acılacak merak ediyorum sanane oğlum :/

    0|2
    0|11
    • Güzel ablacım bu tür sorulara hazmın yoksa girme bu kategoriye. Sırf millete b.k atmak için gelip böyle laflar ediyorsunuz. Çocuk merak etmiş ne var bunda. Belki ileride kızıyla daha iyi ilişkiler kurmak istiyor.

    • bırak eşi halletsin abicim

  • baana söylemedi işte. bilmiyodum bende. Kendim bozdum :( off

    2|3
    0|0
  • Öyle elleme falan diye bir şey söylemedi.Veya mast. hakkında bilgilendirmedi.Çünkü bugünkü gençliği biliyor.Ayıp falan demedi.O da ihtiyaçların karşılanmasını doğru fakat evlenmeden ilişkiyi yanlış bulduğunu söyledi.

    0|3
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • babam bana yürü koçum kim tutar seni acıma buldun mu yapıştır diyor

    2|3
    1|1
  • Küçük yaşta babam vefat ettiğinden bana baba tarafından bir yardım olmadı haliyle. Annem garibimde 19 yaşımdayken utana sıkıla ima etmeye çalıştı delikanlı oldun artık falan filan. Merak etme anne dedim ben hallettim o işi :) Vay eşşoğlueşşek dedi :)))

    0|0
    1|0
  • Önemli bir konu

    0|0
    0|0
Yükleniyor...