Kızlık zarı dikimi nasıl yapılır?

kimse duymadan sessiz sedasız :(

Güncellemeler:
2ay İnsanlık bu halde iste iğrençlesin hemen... 15 dk sürmeyen bir kabus zerre suçu yokken kendini pis hisseden bir insan var karşınızda rabbimden dileğim tecavüz ne demek ya yaşayın ya da sait olunki anlayin !

0|2
8|18

En İyi Erkek Görüşü

  • Tecavüz saklanmaz, ciddi bir travmadır ve ya psikolojik destek almak gerekir ya da paylaşmak ayrıca böyle bir şeye anlayış göstermeyecek bir adamla da işin olmasın lütfen! yani birlikte olduğun kişiden bunu gizlemen gerekecekse yanlış kişiylesin demektir.

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • 18 yaşını geçtiysen kimse duymaz zaten bu tür bilgiler gizlidir. İnternette sağlam bir araştırma yap en temiz titiz içine Sinen hastaneyi seç randevu al. En fazla uyanma süreci falan 2 saatlik iş. ama 1500 2000 tlyi gözden çıkarman lazım. Burda ki salak salak yorumları da kafana takma güzelim kimin ne yaşadığını bilmeden kendi yaşantılarına bakmadan ahlak polisi kesilmeye çalışıyorlar akıllarınca. Daha fazla bilgi almak istersen özelden yazabilirsin yardımcı olurum

    1|0
    0|0
    • 2ay

      insanlarimiz gerçekten yobaz

    • 2ay

      Dedikleri gibi geçici değil. Kızlık zarı dikimi 2ye ayrılıyo. Biri geçici 1 hafta sonra etkisini kaybediyor bunu genelde evlencek kişiler yaptırıyor. Biri kalıcı ne kadar süre geçerse geçsin bidaha ilişki yaşayana kadar bozulmuyo

Erkekler Ne Diyor 17

  • Anestezi ile yapılıır. Lokal ya da genel olabilir.

    1|0
    0|0
  • Onu omurluk yapmıyorlar arkadaşım bunu talep eden neden çoğaldı ya artık mahalle aralarında halı kenarına paspas kenarına haliflex kenarına overlok cikilir diyen arabalar gibi seyyar kızlık zarı diken arabalar dolascak evlenecek olana , nikahlı olana , geniş ve dar olana dikiş cekilir kızlık zarı dikici ayağınıza geldii diye sesler duyucaz...😃

    Benzetme hayal urunudur amacim kimseyi rencide etmek değil saygılar...

    1|0
    1|0
    • 2ay

      bunu bile isteye yaptiranin cani cehenneme umrumda olmaz kiz gercekten perişan durumda duyulsa öldürür ler

    • 2ay

      Ne dediğini anlamadım

  • doktora git sor yapılıyor ama evlenmesine yakınken yapılmalı

    1|0
    0|0
  • Terziye git

    0|0
    2|0
  • iğne iplikle

    0|0
    2|0
    • 2ay

      edit:internetten araştır zaten duyulmaz ama gerek yok bence evleniceğin adama açıkşa bence saklama

  • ya saçmalama neden yaptıracaksın ki.. seni böyle kabul edecek adamla evlenirsin.. millet namusu bacak arasında sanıyor

    1|0
    1|0
  • iple igneyle diktir kendini deligini

    0|0
    2|0
  • tandığım terzi var :)

    0|0
    1|0
  • delikanlı olun az ya. yalancılık kız olmamaktan daha kötüdür. hangi zavallıya yalan söylüyorsun

    0|0
    2|0
  • Bence diktirme ne olacak yani.

    1|0
    0|0
  • Ahmet Terzi gururla sunar.. Hepinizi dikeriz.. Gelin sizide dikelim!!

    0|1
    3|0
  • bizim terzimiz var sizin yok mu

    1|0
    2|0
  • Kaltak

    0|0
    4|0
    • 2ay

      senin o kaltak dedigin kiza dayısı tecavüz etti!

  • İgne iplik al bir üstten bir alttan çapraz olucak hepsinin arasında 0.4 cm olucak

    0|0
    3|0
  • Hymenoplasti bizde yapılıyor 2-3 bin aynı gün çıkarsın

    0|0
    0|0
  • Özel doktor öneririm sessiz yaparlar parayı basarsan

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Çok geçmiş olsun

    • 2ay

      İl?

    • 2ay

      masraflı biraz diyorlar
      zar dikime uygun mu filan bakılıyor
      Kız resitse sıkıntı olmaz ama değilse iş biraz zor
      Internetten iyi doktor araştırmak gerek
      Malesef baska bilgim yok

  • Allah korusun bunu yaptıranlardan

    0|0
    1|0
    • 2ay

      isteyerek yaşanmış birsey olsa sıkıntı değil yaptigini ceksin derim ama sagidimki istemedi

    • 2ay

      Tecavüze mi uğradın

Kızlar Ne Diyor 7

  • Tecavuz mu 😞 serefsizin evlatlari ya. Canim Allah belalarini verir İnşallah yanlarina kalmaz. 😞 Diktir ama bunu esine de soyle. Herkes seni o iliski yasayip yasayip diktiren orospula. r gibi sanmis kiyamam Allah sabir versin canım kimsedeb uzakta bir hastaneye gidip doktorla konus 😞

    1|0
    0|0
  • Tecavüzse bile diktirme. Tecavüze uğradığın için seni terk edecek bir adamla hayat sürüp mutlu olamazsın ki.

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Haklisn ama o psikolojiyi yasayan goren bilir

  • Kizlik zari diktirme gecici bir seymis diye biliyorum bir arastir

    1|0
    0|0
  • Duyulur sonuçta sistemde kayitli

    0|0
    0|0
  • Çok pahalı diyolar ve seni seven her halinde alır niye kandirmayi dusunuysunki

    1|0
    0|0
  • neden ihtiyaç duydun böyle bir şeye

    0|0
    1|0
  • Igne ipligi sok knk

    0|0
    0|0
Yükleniyor...