Acilll cinsel organimda mantar var nasil gecer?

Genital bölgede mantar var nasil gecer cok canim yaniyo bide idrar yolu enfeksiyonu :( bugun bide agda yaptirdim daha fena oldu dokunamiyorum akil verin bu mantar nasil gecer :( ?😢😢😢😢

Güncellemeler:
He bide hamileyim...

0|1
629

En İyi Erkek Görüşü

  • Mantar için en ideal flucan 150 mg tek içimlik kapsül
    Ayrıca sürekli terini yıkayıp iyi kurula. Sürwki kuru olmalı. Nem mantar yapar
    Eğer idrar yolu da enfeksiyonlu ise mutlaka işerken yanma ve renkli kokulu akıntın vardır
    Ona da inceptum 500 mg ya da biteral 500 mg antibiotik al

    Temizliğine de dikkat. Pis geziyorsun

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Dr git mutlaka. 1 senede tamamen geçer. 3-5 sonra ilacı bırakıp geçti sanma tekrar eder durur. Temizleme mendili jel losyon bs kullanma. Oranın ph dengesini bozuyor onlar. Su ile temizlik yeterli kurula mutlaka, pamuklu iç çamaşırı kullan. Polyester naylon nemli kalınca mantar yapar. Geçmiş olsun. Mutlaka dr görün kendi kendine asla geçmez

    0|0
    0|0
    • Ya suyla bile yikanmazmis ben salak gibi mikropu olsun diye hep sabunladim doktora gittim ilac yazdi ama gecmedi asil sorun idrar yollarindaki enfeksiyonda bide hamileyim oda tetikliyomus ama mahfoldum ya yaniyo aciyo kasiniyo surekli biktim artik aglama derecesine geldim

    • Kıyamam ya.. Mantar tedavisi kalıcı olarak 1 sene falan sürer. İlaçlarını düzenli olarak kullanmak ve dr tavsiyesine uymak gerek. Ve sürekli kontrol şart. Geçmiş olsun. Allah hayırlı sağlıklı bir evlat nasip etsin.

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 28

  • her ilacı kullanamazsınız.. Çok dikkatli olun lütfen.. Islak kalmamalı asla. Tyrosid olabilir ama önce doktora sorun lütfen.. Ve iç çamaşır sık değiştirip devamlı sıcak ütü basılması lazım ağ kısmına.. Geçmiş olsun..

    0|0
    0|0
  • Mantar ilaç olmadan geçmez. Tekrar etmemesi için ancak buradan öneride bulunabiliriz.

    Mutlaka %100 pamuklu iç çamaşırı kullanın.
    O bölgeyi nemli ve ıslak bırakmayın duştan sonra iyi kurulayın.
    Sık sık iç çamaşırı değiştirin ve temizliğine özen gösterin.
    Havuz - Deniz sonrası ıslak mayo ile oturmayın.

    Özetle mantar nem sever, nem yok ise mantar yaşayamaz.

    0|0
    0|0
  • İlaç ismi önerebilirdim ama hamileymişsin. Doktora git.

    0|0
    0|0
  • Yalatarak

    0|0
    1|1
  • Doktora git

    0|0
    0|0
  • belkı rahim kanserisindir

    0|0
    0|0
  • Doktora git

    0|0
    0|0
    • Ilac yazdi ama faydasi olmadi :(

  • İgrendim seksten sogururlar ya bu kızlar

    0|0
    0|1
  • Valla abka bilemem yaa,
    Sen ılık bir suyla amının içini yıkadınmı hiç?
    Belki bir faydası olur.
    Aklıma bu geliyor, gecmis olsun

    0|0
    0|0
  • Kuru ve temiz tutman lazım. İmkanın varsa o bölgeyi güneşlendirmen bile önemli. Canını kesinlikle sıkma. Tek püf noktası kuru ve temizlik. Mantar nemde yaşar bunu göz önünde bulundur.

    0|0
    0|0
  • penpanten sür nemli dursun

    0|0
    0|0
  • Doktora git.

    0|0
    0|0
  • Cicim bunun çaresi burda değil doktorda

    0|0
    0|0
  • Doktor beye görün

    0|0
    0|0
  • ilaçsız geçmez

    0|0
    0|0
  • acılen doktora basuvuru yapıp gereklı ılacları kullanma gerekıyor

    0|0
    0|0
  • Doktora gitmeyi akıl edeydin keşke

    1|0
    0|0
    • Keşke sende gitme ihtimalini dusunseydin gittim ilac gecirmedi dogal yolla geçirmek istiyorum

    • Hepsini Göster
    • Kullandim

    • Hamilelikte çok akıntı olur. Kuru tut, sık değiştir külodunu ve sirkeli su iç her sabah. Bir bardağa bir kaşık elma sirkesi, bir kaşık bal sonra da su, karıştır iç

  • Boku yedin geçmeeez

    0|0
    0|0
  • Doktara gitsen güzelim nasıl olur şifacımı burası

    0|0
    0|0
  • Sabun kullanma, ve acele doktor A git bir kaç ilaç yazacak biri zalain dir kullan geçer...

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    8

Kızlar Ne Diyor 5

  • Yalat

    0|2
    0|0
  • Doktora gitsene neden ağda yaptırdın bir de hamileymişsin ya yazık geçmiş olsun

    1|0
    0|0
    • Doktorum ilac yazdida gecmedi tekrar kullancam agdayi yapmak zorundayim alttan muayene olabilirim yarin tekrar doktora gidicem

    • Yarın tekrar sorarsın o halde, umarım canın acımaz

  • Pamuklu iç camasiri
    Bol su
    Daha bol su
    Vitamin

    0|0
    0|0
  • doktora git ilaçla geçer

    0|0
    0|0
  • Travacort krem sür aniden etki eder

    0|0
    0|0
Yükleniyor...