Güç artırıcı ilaç aldım bişey olur mu?

Arkadaşlar ben çok geç boşalıyorum ve aslında sorunum geç olmasından daha çok kalkması. En son dün bir ilişkiye girdim, 24 saat hapı aldım ilişkiden 45 dk önce, başım çatlıyor, Yav korkuyorum da bişey olacak diye sizce bu ağrılar neden? Nasıl geçer? Ağrı kesici alsam mı? Yan etkisi olur mu?


0|0
0|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu tarz ilaçkarı alma dostum tıp okuyorum bu nun yeeine bitkisel destek al

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 2

  • Yok biraz terlersin uyuşukluk olur ama başka hap alma zehir etkisi yapabilir uyuyamazsında çık biraz yürü..

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Ya şimdi baktım da netten bunu benim yarım almam lazımmış galiba ben tam aldım 😱

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Valla reis başağrısı galiba tansiyondan 😖 sı*tım valla

    • 3ay

      Hahaha üstad mükemmelsin ya akşam akşam güldürdün beni adamsın

  • Tansiyinunu olç derim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...