Tüm kızlar böyle mi ?

Arkadaşlar sevgilim bakire çok seviyoruz bir birimizi çokda güzel o yüzden pek konuşamadım cinsellikle ama bu aralar konuştum cesaretimi toplayıp ama biraz utangaç galiba bişeyler anlatıyorum anlatma diyo kucağuma oturmuştu bir ara yine gel diyorum olmaz utanıyorum falan diyo neden böyleki tüm kızlar böylemi veya yabancı diyemi böyle çünkü amerikalı da ?


0|0
2|2

En İyi Kız Görüşü

  • Evlenmeden olmaz diyenlerdendir

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Bakire oldugu icin utaniyodur cok normal..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • zamanla kardeşim yavaş yavaş ha diyince olcak bişi değil utangaç belli ki zamanla açıcaksın

    0|0
    0|0
  • yetişme tarzı ve kişilikle alakalı. suçlu hissediyor kendini. yoksa seni istemiyor değil. üstüne gitme. Türk kızı bul. kaşar çok var bizim milletimizde. elin amerikalısını takdir ettim gerçekten

    0|0
    2|0
    • Çok seviyorum Türk kızı falan bulmam zaten

Yükleniyor...