Bakire olmayan biriyle evlenir miydiniz?

meraba arkadaslar..

bakirelik konusu defalarca acıldı bılıyorum belkı sıkıldınız ama merak ettim sormak istiyorum siz olsaydınız bakire olmayan biriyle ewlenirmiydiniz? bu soru özelliklere erkeklere ? bayanlara ise sunu sorayım ben bakireysem eş adayımda bakire olmak zorunda diyen varmı?

Güncellemeler:
buradakı bakıre olmalı dıyen beylere seslenıyorum kızlar bakıre olsun dıye soylenıp duruyorsunuzda sız neden ewlılıgı beklemıyorsunuz her gece bırının yatagındasınız namuslu kız aramayı bılıyorsanız once sız namuslu olacaksınız hem sızler bılıyormusunuz ki dogustan hıc zarı olmayan kızlarımız var zarı esnek olan kızlar var bu nasıl bır gerıkafalılıktır boyle o zar bızlere arkadasımıznda dedıgı gıbı kızlara mıkrop bulasmasın dıye var ama sız namusu po zarda arıyorsunuz namus zarda degıldır
namus zardaysa eger arkadan veren kızlar cok namuslu demektırkı bu cahıl olmayın ...

0|0
5|34

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben her zaman bu soru sorulduğunda yazıyorum yine yazacağım. Bayanlardaki bu zar Allah tarafından kızlar kendilerini eşlerine saklasın dişe verlmiş birşey değildir. Doğumdan itibaren büyüyene kadar gerek dışkı gerekse idrar vasıtasıyla mikrop ve abkteriler vajinal yoldan içeri girerek ve oradanda iç organlara ulaşarak bağışıklık sistemi gelişmemiş olan bebeklerin hastalanıp ölmemeleri için yaratılmıştır. Ne yazık ki bu ülkemizde bilinmemekle beraber sadece bekaret sembolü olarak görülmekte ve evlenmeden yapanlara o*ospu namussuz gözüyle bakılmakta. Fakat kimse sormamakta bu kızı kim bozdu diye? Kendi kendine olmadı illaki kandırıp evlenicem diye bir erkek yaptı. Günümüzde kendi isteğiyle sex yaşamak yapmak isteyen kızlar var tabi ama geneline bakarsak bekaretin bozulma sebebi erkeğin kızı kandırmasıdır..

    Soruna gelince evlenir miyim? T abi ki eğer tanımış aklı başında oturmasını kalkmasını bilen zeki ne dediğini bilen dürüst yalancı olmayan biriyse bekarete bakmam bile. Kıstasım değildir. Zaten bakire olupta önüne gelenle anal oral yapmış yutmuş biriyle evleneceğime bakire olmayan ama yukarıda saydığım özelliklere sahip biriyle evlenmeyi tercih ederim. Önemli olan beyninin olması altta zarının olması değil.

    12|6
    1|3
    • güzel cevap

    • Hepsini Göster
    • Çok güzel cevap helal olsun.


      Hele şu son paragraf varya.. Son paragrafa bittim..


      Bu kadar aklı başında mantıklı cevabı beğenmeyen kitle belli zaten... Kendilerini bu şekilde belli ediyorlar.. Biz ülkedeki cahil sayısının istatistiğini çıkarabilelim diye de bize işaret veriyorlar sağolsunlar..

    • Teşekkürler.

Erkekler Ne Diyor 33

  • Evlenirdim tabi niye evlenmeyeyim ? sonuçta söz konusu kızın, benimle tanışmadan öncede bir özel hayatı ve ihtiyaçları olacak, bütün gençliği boyunca beni niye beklesin ki? tabi ki evlenirdim

    7|0
    1|1
  • Ben evlenirdim, benim bacak arasından akacak iki damla kana ihtiyacım yok. Ben daha önce yaptıysam kadında yapmış olabilir

    6|0
    2|0
  • Evlenirim, no problem

    3|0
    0|2
  • Ben bakirsem ki öyleyim oda olsun deldirmesin bir yerlerini.Ha zorla olur ya da tecavüze uğrar o ayrı mesele.Ama bu devirde öyle bir ana gelse herkes tecavüze uğramıştır zaten.Evlenmem.

    1|1
    0|0
  • Ben bakirsem ki öyleyim oda olsun deldirmesin bir yerlerini.Ha zorla olur ya da tecavüze uğrar o ayrı mesele.Ama bu devirde öyle bir ana gelse herkes tecavüze uğramıştır zaten.Evlenmem.

    Not:Sen şu anda istediğin kadar empati kur biz erkekleri anlayamazsın.

    Güncellemeye karşı yine aynı mesajı yazıyorum.Savunma hakkı doğdu bizlere ;)

    0|0
    0|0
    • tamam zaten bakır olana bır sozum yok ama her gece bı kızın koynunda olan erkeklere seslenıyrm ben onlar namuslu kız aramasını bılıyorlarda kendılerı neden namuslu olamıyorlar?

    • tamam ben aradan çekiliyorum :) Sevgilerle...

  • kaç kere söyledik, ben evlenmem büyük konuşmak gibi olmasın.

    1|0
    1|0
  • benim elime kız eli değmedi daha ben kendime göre kız isterim yyani nasıl biriysem ona göre ve Allaha hamdı senalar olsun düzgün bir aileden yetiştiğim için haram şeylerle alakam olmadı ve ondan dolayı ben namuslu bekaretli bir kız isterim ve buda benim hakkım.. ve namus sadece zarda değil herşeydedir evlenmeden önce dudakları bile öpülmüş bir kızın bana göre namusu bozulmuştur

    1|1
    0|0
    • aynen bakır bır erkege lafım yok sen bakırsen bakır ıstemen en dogal hakkındr

    • bakir olarak evleneceğim ve ilk öpüşme hikayem evleneceğim kızla olacak. yani benim tenime dokunacak ilk kız evleneceğim kişi olacak ve bende benim gibisini isterim ama zor bu devirde

    • cok zor

  • evet evlenirdim.

    sonuçta önemli olan başka şeyler.üstelik bakirim ama neyse benim kriterlerim farklı

    2|0
    1|1
  • büyük kounuşmak istemem ama evlenmezdim. ben bakirsem eşimin ilki olmaya karar verdiysem o da bakire olacak.

    0|1
    0|0
  • Tabiki bakire olursa iyi olur birbirimizin ilki oluruz ama hayatta herkesin hatası olmuştur gençlik dönemi sonuçta her türlü hata yapılabilir pişmansa benim için sorun olmaz ama bu işte motor seviyesine gelmiş bir kişiyle de asla evlenmezdim...

    0|1
    1|1
  • ben dulum bakirle evlenmem mesela

    1|1
    0|0
  • ben bakirsem eşiminde bakire olmasını isteme hakkına sahibim, eğer ben bakir değilsem bu hakkı nasıl kendimde görürüm ?

    0|0
    1|0
  • bakire bakireyle iffetsiz iffetsizle evlenmeli bence

    4|1
    3|3
  • Bakire de sadece zarı mı bakire o var. Zarı yerinde durup daaa ohoooo... Allah böylelerinden korusun asıl.

    1|0
    0|0
    • aynenn ben bakıreyım deyıp ne halt yıyen kızları gordum

    • Maalesef ben de gördüm. Arka taraf yol geçen hanı olmuştu...

  • bilemiyorum bu soru gerçekten zor bn bakir değilim illa bakire olmayan biriyle evlenmek zorunda mıyım acaba onu düşüneyim önce

    1|0
    0|1
  • sanırım evlenmezdim büyük konuşmak istemem ama ne kadar sevsemde yapmam yapamam çok acı bir durum neyse :/

    0|1
    1|0
  • bakire olanlar bakire olanlarla olmayanlar olmayanlarla evlenirse daha iyi olur

    2|1
    2|0
  • hayır kesinlikle ama onunda çaresinide buldu millet gidip birde doktora veriyo doktorda beleşe dikiyo zaten

    0|1
    2|0
  • evlenırdım;)

    2|0
    0|0
  • Evlenmem tabiiki. Başkasıyla yatacak kalkacak sonrada gelip benim soyadımı alacak? Gülerim ancak!

    0|2
    3|0
  • elma dersem çık armut dersem çıkma :D

    0|0
    0|0
  • Erkekler de kadınlar da evlenene kadar yapmamalı.Ben yapmadım ve yapmayan birini istiyorum bakire istiyorum ben hakkım benim o zarı ilk ben delecem

    0|1
    1|0
  • asla evlenmezdm bana bakire lazım namusuz kızlarla işim olmz

    0|1
    2|0
  • evlenmezdim gönül eğlendirir terk ederdim gitsin bakireliğini kime verdiyse onunla evlensin

    0|0
    2|0
  • Büyük ihtimal evlenmem ama nasıl anlayacağız.En başında kızın söylemesi lazım.Evlendikten sonra baktın bakire değil haydaaa gel burdan yak.

    0|0
    0|0
  • herkes istediğiniz yazsın, ama bu konuda öyle bir düzen varki "otomatikmen bakire olmayanlara bakire olmayan kısmetler çıkar hep" bakire olanlarada bakir kısmetler çıkmıştır hep.

    kimse size doğruyu söylemez ama bunun böyle olduğunu yapılan bir araştırma da da gördüm.

    0|0
    0|0
  • Büyük konuşmayayım ama evlenmem...Buna mide ve akıl dayanmaz.Her beraberliğimde aklıma gelir ve kendimi hayat boyu kötü hissetmemi sağlar soğarım ondan.

    1|0
    1|0
  • bakiremi. Başkası o tene dokundumu ben dokunamam zaten midem kalkar.

    2|3
    1|0
    • Ben istediğimi söyleyebilirim. Bu zamana kadar ekledim. Buldum ve evlilik olana kadar da beklemeye devam ediyorum ediyoruz :)


      Hadi naşş

    • Hepsini Göster
    • Evet

    • bakır olup bakır kız ısteyen erkeklere sozum yok zaten

  • Bakire olması tercihimdir ama seviyorsam evlenirim.

    2|2
    0|2
  • evlenirdim ancak tek kriterim folloş olmamış olması

    0|0
    1|0
    • fazla kullanılmamış mı ? :D

    • aslında 1-2 defa ilişki yaşamış olması falan.Fazla kullanılmamış tabiki karşımda kanalizasyon borusu genişliğinde bir vajina olsun istememem doğal :)

  • Erkekler Devam
    3

Kızlar Ne Diyor 5

  • yani zorunda. .~

    evleneceğim kişide öyledir zaten~

    0|2
    0|0
  • Zor iş bu zor

    0|0
    0|0
  • bakire olup evli 5 çocuğu olan adama arkadan veren daha 18 yaşında gencecik kız tanıyorum. Benim erkeklere tavsiyem zara aldanmamaları.

    1|1
    0|0
  • Bu devirde bakire kız bulmak zor. ben yurt dışında büyüdüm sınıf arkadaşlarım çocuk doğuruyordu.. ben iyiki kendimi tutmuşum zaten sevgilim de müslüman yapmaz öyle birşey

    1|3
    0|0
  • evlenirdim diyenlere inanma bence. %99'u evlenmez.

    3|4
    0|1
Yükleniyor...