Sol Testiste Ağrı?

Merhaba. Kız arkadaşımla düzenli bir cinsel ilişkimiz var. Düzensiz kanamalarını düzenlemek için doğum kontrol hapı kullanıyor bu sebeple prezervatif kullanma gereği duymuyoruz. Yaklaşık 4 aydır birlikteyiz fakat son 1, 1.5 aydır sol testisimde bir ağrı hissediyorum. Özellikle uyarıldığım zaman ve cinsel ilişki sırasında bu ağrı artıyor. Kız arkadaşımın sık sık idrar yolu enfeksiyonu geçirdiğini öğrendim. Bununla bir alakası olabilir mi? Başka bildiğiniz bir şey ve kişisel deneyiminiz varsa paylaşın lütfen. (Not: lütfen dayanaksız uydurma bilgilerle gelmeyin)


0|0
3|3

En İyi Kız Görüşü

  • varikosel olabilir

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Şimdi 1. Doğum kontrol hapı kanamayı düzensiz yapar. Dayanak : Çünkü içinde kadın yumurtalığının doğurganlık özelliğini engelleyici etken maddeler vardır ve biliyorsun adet olayı kadın yumurtalarının yumurtlama dönemlerindeki akıttığı pis kanın dışarı salınımıdır.
    2. Çok sık ilişkiye girdiğiniz için bir ağrı olması olasıdır. Sol sağ diye ayırt etmiyoruz sendeki ağrı sola vurmuş olabilir. Bir başkasında sağda ağrı yapıyor olabilir insandan insana değişir.
    3. Sık sık idrar yolu enfeksiyonu geçirmesi biraz düşündürücü. Ne sıklıkla olduğu önemli, birde bu hepsini birleştirince evet bir rahatsızlık olabilir. 2 nizde doktora bir görünün derim. Yani birbirinizden hastalık kapmayın.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Idrar yoluyla rahime giden kanallar ayridir onunla alakasi yok.

    0|0
    0|0
  • Doktora git

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Üroloji uzmanına görün. Testiste ağrının sebebi;varikosel, kasık fıtığı, hidrosel gibi ciddi sayılabilecek problemler kaynaklı olabilir.

    0|1
    0|0
  • Doktor görün

    0|0
    0|0
Yükleniyor...