Erkekler, bir erkek neden erken boşalır?

arkadaşımın erkek arkadaşı 1 dk olmadan hemen boşalıyormuş acaba uzun süre ilişkiye girmediği için mi?


0|1
21

En İyi Erkek Görüşü

  • Tecrübesizlik bide kendini tutmuyor hiç zevk uzun sürsün üstemiyor demekki farkında değil 15 20 dkyı geçince dahada tatlılaşıyor 30 40 da zirveye doğru devam

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • Bunun dünya üzerinde deneyi yapılmış. İlişki başladığında (ön sevişme sonrası) maksimum 4 dakika sürüyormuş. Yani hayat p*rno filmlerde gördüğünüz kadar uzun değil. Ha 2. 3. Hatta 4. Seferde illaki daha geç boşalacaktır. Ama ilk her zaman kısa sürer.

    0|0
    0|0
  • uzun zmandır yapmıyorsa erken boşalır her erkek öyledir ilk sefer yarım saat sürüyo diyenler tamamen yalan söylüyoor

    0|1
    0|0
  • Hastalık tarzı bişey yapılabilecek hiç birşey yok. He bazı taktikler vardır ama en fazla 5 10 dakika uzatır. Erken boşalan erkek = çöptür. Bide yorumlarda çakma herkürler var güldüm geçtim tecrübesizliğin yazıya vurulmuş halleri gibi

    0|0
    0|0
  • ben bakirim sürekli mast yaptım şimdi bendde olurmu yav korktum konuyu görünce birden :(

    0|0
    0|0
  • bazı insanlar düzenli ilişki yaşadığı halde de erken boşalıyor.

    0|0
    0|0
  • kisa surede herseyi yaptiklari icin erken bosalmak asiri sorun

    0|0
    0|0
  • evet öyle uzun süre olmadığı için

    0|0
    0|0
  • Evet düzenli. İlişki. Yaşamadığı için

    0|0
    0|0
  • penis başındaki (glans) sinir uçları fazla hassas olduğundan erken boşalmalar oluyor

    0|0
    0|0
  • Tatmin etmiyor mu seni

    0|0
    0|0
  • bel boşlugu vardır tedavisi var yazık 1 dk cok kötü

    0|0
    0|0
  • yapıyla alakalı bir durum, bende tam tersine en az 45 dakikada boşalabiliyorum

    0|0
    0|0
    • 3ay

      çok iyiymiş ya :D

    • 3ay

      ama bu durumdanda benim partnerim şikayetci, yeteri kadar etkileyemediğini düşünüyo. ama oysaki benim yapım bu. doktora bile gittim. adam beni resmen kovdu. herkes geç boşalmak için geliyor. sen de erken boşalmakmı istiyosun falan dedi

  • Bence sorunub var. hep bu sekilsr

    0|0
    0|0
  • Alakası olmaz

    0|0
    0|0
  • Tecrübesiz olabilir o süre zamanla uzar

    0|0
    0|0
  • Birde sende denesin.. aynisi oluyormu, oluyorsa birde anla dene, bir fark var mı ..

    0|0
    0|0
  • fazla mast yapıyodur.

    0|0
    0|0
  • Hassastir o. ya da sıkıntı vardir. sendemi erkencisn

    0|0
    0|0
  • Çok mastürbasyon yaptığı için belki

    0|0
    0|0
  • olabılır tatlım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...