Kapat

Neden bakir erkek olmayacağı artık düşünülüyor?

İyi günler ks neden artık böyle düşünülüyor? Sanki normal olan bakir olmayan gibi algılanılmaya başlandı dersiniz? Normalde inancı ve hassasiyeti gereği eşine kendini saklayana olamaz mı? Zinanın günahını düşünüp? Bakire biri ile evlenme hakkı olsun diye?

Bu arada bakir olmayan erkekler dürüstlükle cevaplar mısınız, ''eşinizin ilki'' olmanız ne derece önceliğiniz olur?

Teşekkürler samimi cevaplarınız.


0|0
2|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Lafta çok müslümanan olduğumuz için ama uygulamaya geldiğimizde gayrimüslimler bizden iyi çoğu konuda.

    Askere 25 yaşında gittim ve 19 yaşındaki bebelerin bakir olduğum için alaylarına ve lakaplarına maruz kaldım.(Ben bunu söylemedim gittikleri yere gitmediğim ve geçiştirdiğimden anladılar)

    Namaz kılarsın dinci,hucu olursun-doğruyu konuşur söylersin, yanlız kalır saf ve enayi olursun-kimsenin arkasından konuşmaz,insanlara iyi niyetli yaklaşırsın odun vs gibi şeyler olursun.

    Biri müslümanların bu tutumunu eleştirdiğindede hemen aslan kesiliveriyorlar.Şimdi suç kimde acaba.?

    5|2
    0|0
    • Katılıyorum, ama çevrenin ayıplaması, garipsemesi inancımızın gereğini yapmaktan, uygulamaktan beri kaldırmamalı. Sonuçta kendimize saygımız doğru ve önceliklerimizdir. Birilerinin alaya aması zinaya yaklaştıramaz. Önemli olan vicdanımız.

    • Hepsini Göster
    • ne demek rica ederim kardeşim. Allah gönlünüze göre versin. Kendi doğrunuzdan milim sapmayın. Böyle kalmak kendimize saygının gereği...

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 15

  • Cinsel uyum evliliğin çok önemli kriterlerinden biridir. Çiftler birbirleriyle geçirdikleri bu zamanda aradıkları mutluluğu bulamazlarsa huzursuzluk başlar. Erkeğin tecrübeli olması çok önemlidir. Cİnsel ilişki sırasında erkek aktif olan taraftır, kadın ise edilgendir. Dolayısıyla kadının tecrübesizliği göz ardı edilebilir fakat erkeği tecrübe eksikliği hiç istenmeyen bir durumdur. Tecrübesiz bir erkeğin cinsel yaşamda yapacağı hatalar, izleyeceği yanlış tutum ve acemilikleri çiftin arasını açar ve sekse karşı olan isteklerini soğutur. Seks bir ihtiyaçtır ve evli çiftlerin en iyi şekilde yapmaları gerekir.

    Toplulumuzda kadın yapınca namussuz damgası yediği, erkek yapınca "koçum benim" diye tepki verilmesi ikiyüzlülüktür. O yüzden kadın/erkek ayrımının/eşitsizliğinin en belirgin olduğu alanlardan biridir bu.

    Benim için kadınımın ilki veya sonuncusu olmak diye bir kaygım yok. Benden önce yaşadıklarına karışma hakkım yok. Aynı şekilde benim yaşadıklarıma kimsenin karışma hakkı yok. Cinsel deneyimin bir kriter olmasını saçma buluyorum.

    0|0
    0|0
    • deneyimsiz diye bunu gerekçelendirmeyi çok doğru bulmuyorum evlilikte. Gerekçe olabilir ancak.

    • Hepsini Göster
    • Ne sormak istediğiniz tam anlaşılmıyor. Devrik cümle kullanmaktan kaçınmalısınız.

      İnsanlar evlendikten sonra kendileri eşlerine adamalılar. Bu farklı birşey. Evlilik öncesinde tecrübe kazanmak farklı birşey.

    • tecrübe edinme adına evliliikten önce deneyimi doğru bulmuyorum. Pek ala beraber yaşar ve alışırlar.

  • öyle düşünülmeye başladıysa çok güzel ama hiç sanmıyorum.

    evet normal olanı erkeğin veya kadının bakire olmaması. inancı ve hassasiyeti varsa normalin dışında çıkıp kendini sakınır insan.

    normalde insan doğası gereği ergenliğe ulaştıktan sonra cinsel istek duyar ve ilişkiye girer. ama inancı gereği bu günahsa o zaman kendini frenler ve evlenene kadar yapmaz.

    nefis denilen şey insanın doğası, normalidir. zaten normali, doğalı bekaret olsaydı dini inançlarda nefis mücadelesi diye bir şey olmazdı.

    eşimin ilki olmak gibi bir önceliğim yok. bekarete göre tercih yapmam.bekaret aradığım özelliklerin içinde yer almıyor.

    1|0
    0|0
    • inancı gereği zina yapmaktan kaçınmak kadar doğal ne olabilir?

    • Hepsini Göster
    • aitlik diye bir olgu var. Bir bayan eşine mahremine özel olmalı. Diğer türlü bu kişinin kendine olan saygısını zedeler.

    • bu da bana kişisel bir tercih gibi geliyor. bu durumda bir kadının kocası öldükten sonra veya kocası boşadıktan sonra hiç evlenmemesi gerekir. çünkü mahremiyeti gidiyor. sence hayatı boyunca bir kadın sadece bir tek erkekle mi evlenmeli, şartlar ne olursa olsun?

  • Vallahi şöyle diyeyim. 24 yaşındayım. 19 yaşında ilk defa ilişkiye girmeyi denedim. Geneleve gitmiştim. Büyüklerim erken boşalma diye evde mastürbasyon yapıp gittim. Verdim parayı aldım fişi. Gittim kadına verdim. Odaya gittim neyse soyunduk falan. Aleti eliyle oynaya oynaya kaldırdı. Daha sonra prezervatif taktı. Zaten onu taktıktan sonra eyvah dedim. Zaten genelevdeki kadınlar yalandan seninle sohbet etmeye filan başlıyorlar. Eğer ilk defa gittiğini filan sezerlerse hiç uğraşmıyorlar. Neyse ben yapıyorum yapıyorum tık yok. Prezervatif takılı bir şey hissetmiyorum birde ilk olduğu için stres ve korku var. Kadına ya dedim pozisyon değiştirelim falan filan. 3-4 defa pozisyon değiştirdik. Sonra kadın oflamaya başladı oram ağrıyor buram ağrıyor. Çünkü uzun süre kaldım. Ön sevişme falan filan hiçbir şey bilmiyorum tabi. En az 15 dk filan sürmüştür. Ondan sonra kadına tekrar pozisyon değiştirelim dedim. Beni bir savurdu kadın iteledi. Eee verdiğiniz kaç parada sürekli pozisyon değiştiriyorsunuz lan dedi. Ben gidiyor ne halin varsa gör 31 mi çekecen ne yapacan kendin boşal dedi. Amk dedim. Prezervatifi tuttum bir asıldım şak etti. Yatağın üstüne attım. Çıktım gittim. Olan o artık. Boşalmadımda. Sen ilişki yaşadın diyorsanız yaşamışımdır yaşamadın diyorsanız şu an bakirim. Benim fikrim ise; Bakirim. Al sana yalansız bir cinsellik hikayesi. Al götür Sinan Çetin ile Film Gibi'ye ver gitsin :)

    0|0
    2|0
    • dürüstlüğünüz için teşekkürler bu cinsellik olabilir mi? Kendiniz cevaplamışsınız zaten. Pişman mısınız? tekrarı oldu mu paralı/ parasız?

    • Hepsini Göster
    • öyle düşünmeyenlerde hanımınız olamayacağına göre?

    • Vallahi bu işler kısmet şimdi büyük konuşmak doğru olmaz. Ama düşünmeyen birini arıyorum tabii ki

  • ikimizde ilkimizdik

    3|0
    0|0
  • eşimin ilki olmam sıfır derece önceliğim olur. insanın kullanım hakkı diye bişeye inanmıyorum. seks ihtiyaçtır.

    2|0
    1|0
  • ben bakirim dinen ve ahlaken böyle olması gerektiği için böyleyim bundan da gurur duyuyorum. eşime salıyorum kendimi. elbette birbirimizin ilki olmak önemlidir.

    0|0
    0|0
  • neden kendini eşine saklayan olmasın ki kişiye bağlı bakir ya da bakire olmak herkezin düşünce yapısı farklı sonucta

    2|0
    0|0
  • ya aslında güzel ama zor cünki erkek ergenliğe girdiğinde feci bir şekilde cinsellik istiyor zor yani bulmak

    1|0
    0|0
    • bakire olmasa da evlenebilir misiniz bir bayanla?

    • Hepsini Göster
    • tamam, saygı duyarım.

    • bende yazışmalarına saygı duydum ve beğendim

  • valla nette böyle reelde bakir erkeklerin yüzüne bakılmıyor .D sevgilisi olmamış biri olarak şahsen 1 kere masaj salonuna gittim :P e o kadarda olsun ama değilmi 0 sevgili :D hiç olmassa tadına bakim :D

    0|0
    1|0
    • bakire biri ile evlenmeyi düşünmüyorsunuzdur o halde.

    • neden düşünmeyim hem hak eden değil gücü olan alır iyi bir meslegim olduktan sonra kültürlü vb vb istedigim kadınla evlenebilirim sanki bakir olunca iyi kızlar atlıyor üstümüze neyse içimdeki kini boşaltmak istemiyorum :D ama dediğim gibi 0 sevgili hiç bişi yok sadece 1 kez masaj salonu hiç bir kız bunun için reddetmez

  • kadınında erkeğinde bakiri de olmayanı da vardır

    0|1
    1|0
    • konu bu değil ki ama. Vardır ki sorulmuş zaten:)

  • Artık çok zor bulmak iki taraf için de

    0|0
    0|0
  • asosyallerin %50 si bakirdir.

    0|0
    1|1
    • eşim oldukça sosyal ve çevresi de geniş biri ama bakirdi evlendiğinde. Bende sosyaldim ama benimde ilkimdi eşim..

  • Ya ne erkekler var çoğu kızdan daha temiz daha el değmemiş.Barda pavyonda erkek ararsan elbet bulamazsın siftahsız olmayanı

    0|0
    0|0
    • arayanları mı kast ettiniz?

    • Hepsini Göster
    • Her körün bir topal alıcısı vardır elbet

    • doğru herkes layığına.

  • Ben dürüstçe cevap vermeye çalışacağım.

    Ben şahsen 24 yaşımdayken genel ev e gittim.

    Erkeklerin içinde olan genel düşünce, ki bence doğru. Belli bir yaşa geldiklerinde artık cinsel anlamda bazı şeyleri öğrenmiş olmaları gerektiği.

    Bir insan 30-35 yaşına gelmiş olup, kadınlar hakkında ve cinsellik hakkında hiçbirşey bilmiyorsa bu onun için son derece kötü bir durumdur..

    Ben genel evlere takılma veya dakika başı eskort çağırma tipinde şeyleri savunan biri değilim yanlış anlaşılmasın. Ancak belli yaşa gelmiş ve yetişkin olmuş erkeklerin en az 1 kere gidip görmesi ve bazı şeyleri öğrenmesi taraftarıyım.

    Zaten seks aşkın meyvesidir ve öyle olarak kalmalı. Genel ev e gidildiğinde çıkarılması gereken ilk ders bence budur. Seksin duygu olmadığı zaman pek de anlam ifade etmediğini ben şahsen görmüş oldum ve elde ettiğim bu tecrübeden de mutluyum açıkçası yoksa hep içimde kalacaktı. çok aşırı şekilde kafamda büyütecektim seks olayını.

    1|1
    2|0
    • o ortamda duygu alış verişi olamaz bence. Yani deneyiminiz cinsellik olabilir mi? Sadece ihtiyaç. Artı özel olacak ama bir çok kişiyle yatan bir kadın nasıl bir his uyandırır karşısındakine.

    • Hepsini Göster
    • Son bir cevap daha vericem, zarı duran ama her türlü sevişkenliği yapmış orallar anallar yapmış kadınların hiçbiri benim için bakire değildir..


      Duygusallık yaşamamış olduğum ve 1 kere bile sevişmediğim için esas bakir benim.. Bu benim fikrim isteyen saygı duyar isteyen duymaz.

    • bu bahs ettikleriniz iç ise içi bakire değildir zaten. Bakirelik kavramı bedenen ve ruhendir.

  • HELE BE, artık cinsil sorulara cevap yazabiliyorum. 2 aydır bu zamanı bekledim :D

    hayır ben şahsen bakireyim. ve dininde imanında olan çoğu insan zina'dan uzak durur.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Tercih meselesi..

    Ben bakireyim.

    Ve esime saklamak istiyorum kendimi bu benim tercihim.. Ama yapanlar icin bir sey diyemem kisi kendinden sorumlu. Kimse kimseye yargilama hakki yoktur.

    0|1
    0|0
  • Türkıye müslüman ülke olmaktan cıktı cıkacak ınsanlar günahı sevabı düşünmüyor 3 günlük dunyada uckurunun zevkıne düşüyorlar günah dendıgıınde Allah bu hıssıytı bana vermıs günah işlememı o istiyor dıye cevap verıyorlar ... yani bakir erkek yok artık bakir olmayanda bizim gözümğzde normal degıl ya bakır olmayanla evlenecegız ya da evde kalacagız yok yanı bakır erkek yok

    0|0
    1|0
    • Hepsini Göster
    • tamam kızlardan yapıp kız dıye dolasan var fakat yüzde olarak erkekler kızlara fark atıyor.. bişeyler bilmek ıcın ıllakı ilişkimi yaşaması gerekıyor heryerden ögrenebılır .. aceleye ne gerek var yavas yavas tecrube ederler evlılıgın tadıda cıkmıs olur benım düşüncem tabı.. erkekler nasıl bakır olsun içimiz alsın dıyor fakat kızlara hak tanımıyorsa bu onların bencıl oldugu anlamına gelır

    • evolance, erkeğin evlilik öncesinde birliktelik yaşaması gerekmez bir şeyler bilmesi için. Beraber bir çok şeyi aşabilirler.

Yükleniyor...