Kızlık zarı mast. Baktım bozulmuş mu detay?

birkaç hafta önce mast yaptım yastığın ucuyla. Klitoriste yapıyordum sonra azıcık aşağıya indim dudaklara ama aşağıya inmedim fazla. deliğe girmedi.
üstümde de pjama vardı. Tuvalete gittiğimde pembemsi bir kan gördüm ya çok ağladım korktum mastı bıraktım o günden sonra. aynadan baktığımda deliğe çok küçük yuvarlaktı. Bu bozulmamış manasına mı geliyo zedelenmiş mi anlamadım çok korkuyorum nolur yardım acı falan da olmamıştı koku falanım yardım ya😭😭😭😭

Güncellemeler:

..

0|0

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Ya biliyomusun bendende ortada hiçbişey yokken durduk yere kan gelmişti nasıl ağladım görsen😭😭 yok ama ben sanmıyorum senin bozulduğunu rahat ol

    0|0
    0|0
    • sende ne olmustu

    • Hepsini Göster
    • kız tumblr girl falan değil saçmalama bizzat tanıyorum türk ve resimlerinin kullanılmasından hoşlanmıyor. diğer kızlar resimlerinin kullanılmasından hoşlanabilir ben Nejla'nın görüşünü belirtiyorum

    • Kızıda tanımıyorum bu arada internette vardı al istemiyosan değiştiririm daha güzel kızlar var.

Erkekler Ne Diyor 11

  • Ne fark eder ki

    0|0
    0|1
  • doktora git baktır bozulmuş olabilir

    0|0
    0|0
  • Korkma

    0|0
    0|0
  • Bişey yok korkma

    0|0
    0|0
  • Sende bişey yok korkma mast yapmaya devam et bozulsa acır zaten kanama olur

    0|0
    0|0
  • artık bundan sonra fazla kurcalama ozaman herkezın yaptıgı gıbı yap basına işş alma

    0|0
    0|0
  • Merak etme sorun yok ve mast. devam :)

    0|0
    0|0
  • Korkmana gerek yok bozulmamış

    0|0
    0|0
  • Çok mu kanadı

    0|0
    0|0
    • hayirbirijidamla

    • Belki boşalma sıvısıdır adetin felan varmıydı

  • Hyr. kizlik zaten biraz aciktirki

    0|0
    0|0
  • Zedelenmis rahat ol

    0|0
    0|0
    • Eminmisiniz ya 😭😭

    • Evet evet zorlayinca az kan geliyo, zaten bozmak kolay degilmis onu masttan bozulmaz yani

Kızlar Ne Diyor 3

  • Bozulmamıştır.

    0|0
    0|0
  • Adetin olabilir canım

    0|0
    0|0
  • o delikkan gelen deliktir adet kanı gelen. bozulmamistr kızlık zarı daha icerde

    0|0
    0|0
    • Evet kızlık zarı içerde ama kızlık zarı bozulunca o delik büyümez mi

    • bilmiyorum canım

Yükleniyor...