Vajina Deliğini bulamadım yardım detay?

ya aynadan vajina deliğime bakacaktım bir sebepten ötürü. Ama bulamadım bir tane dudakları ayırınca iç dudakların en altında bir delik var. Aşağı doğru çekince hafif görünüyor o mu ya? Küçücük bir şey o anlamadım o mu?


0|1
7|25

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Canım madencilerin kullandığı sonar araştırma cihazlarından bul onla ara bu nasl bir soru ya

    0|3
    0|0

Erkekler Ne Diyor 24

  • Yanlis yere bakiyosun arkani dön aynaya , sag kolunu kaldir sol kolunun dirseklerle birlestigi yerin hemen saginda bir yerde olucak

    0|0
    0|0
  • Son vajina bulucu

    1|1
    0|0
  • öyle görünmez

    0|0
    0|0
  • Bulmussun al sana şeker

    0|0
    0|0
  • gelseydin öğretirdim

    0|0
    0|0
  • Vajina deliğini bulamayan kızı da ilk defa görüyorum 😂 Biraz kendini keşfet cahil kalma bu kadar 😂😂

    0|0
    0|0
  • 18e girdim ilk merakın bumu oldu 😂

    0|1
    0|0
  • Evet o küçük delik çişini yaptığın deliğin altı işte 😀

    0|0
    0|0
  • O işte

    0|0
    0|0
  • Ordan bebek çıkıyo 😊

    0|0
    0|0
  • Ben yardıma geleyim

    0|0
    0|0
  • resim paylaş resimden tarif edelim

    0|0
    0|0
  • baktığında beyaz kırmızı bir şey gördün mü?

    0|0
    0|0
  • O köklenince genislicek

    0|0
    0|0
  • Onudamı ben gösterem yuq deve

    0|0
    0|0
  • Görmeden bişey diyemem :(

    0|0
    0|0
  • bunu burdan alın

    0|0
    0|0
  • Bakiresin dimi

    0|0
    0|0
  • bulunca ne olacak? içine badana mı yapacaksın?

    0|0
    0|0
  • Nasil bulamadin. yas kac senin be

    0|0
    0|0
  • Evet o bakireysen o ufacık delik

    0|0
    0|0
  • Kan gelen yer iste nasi bulamiyon

    0|0
    0|0
  • Dudakları ayırdığınız zaman üstteki küçük delik mesane yolu altında ki delik vajendir.

    0|0
    0|0
  • Deliği bulup ne yapacaksın hem ayrıca bakmayla bulamazsın bir şey

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • tam popo deliğine yakın kısmında. kızlık zarı ve etlerin yığılmasından delik olarak göremezsin. etler var orda kalın bişey girince açık kalır o zaman delik olarak görürsün anca... yere koy aynayı üzerine çömel ayır zaten şeklinden tahminen anlarsın.

    0|1
    0|0
  • Bunu bir erkek yazsa anlardımda, bir kızın yazması ironi..

    0|2
    0|0
    • 3ay

      Gerçekten hiç bakmadım ki bilmiyorum

    • 3ay

      kız olduğu kesinmi bilmiyorruzki

    • 3ay

      @çılgıngezgin kesin gerçekten Kızım niye böyle söylüyoruz ya

  • Beynin de koca bir delik var bence oraya bak

    0|0
    0|0
  • anlatışa bak

    0|2
    0|0
  • Seninki bitisik o zaman

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Nasıl yani? yani iç dudağın alt kısmındaki içinde galiba tam bilmiyorum o Nasıl oluyo

  • En üstteki deliğin , üretra ortadaki vajen 3. Numara makat

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Anlamadım? yani iç dudakları açında iç dudağın içinde alt kısımda delik var o mu

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      he şeyi mi diyorsun en altta makat anğs gibi bir şey var onun üstündekini diyorum iç dudağın iç kısmında bitişik onun en üstünde de klitorıst çiş deliği var yani ortadaki oluyo dediğim dimi

    • 3ay

      Evett :)

Yükleniyor...