Vajina dudaklarım çok koyu ve sarkık. Ne yapabilirim?

Arkadaşlar benim vajina dudaklarım çok sarkık ve koyu. Bu durum beni çok rahatsız ediyor estetik açıdan. Özellikle partnerimin bundan rahatsız olacağı ve beni beğenmeyeceği düşüncesi özgüven sorunu yaşamama neden oluyor. Dolayısıyla kimseyle de beraber olamıyor utanıyorum. Onun dışında güzel bir kızım ama olmuyor işte.

Sormak istediğim şu: Kızlar bu durum siz de de var mı ve varsa nasıl hissediyorsunuz? Neler yapıyorsunuz? Erkeklere de sorum: Bu durum sizce çok mu önemli bir erkek için. Erkeklerin soğumasına neden olur mu? Çünkü ben operasyon geçirmek istemiyorum. Dürüst ve samimi cevaplarını bekliyorum.


0|1
7|22

En İyi Erkek Görüşü

  • Bunu neden sorun ediyorsun ki? Seni seven adamın bu hiç umrunda olmaz. Simsiyah, bembeyaz olsa ne olacak? Bu korkun ve düşüncen yersiz. Ama birileriyle sırf cinsellik yaşayayım diye düşünüp, bu sorununun olduğunu düşünüp giremiyorsan, bu iyi bir sorun.

    2|2
    0|0
    • Hayır bu konuda tutucuyum.Öyle bir şeyi istemiyorum.Ama bu konuyu çok takıntı yapıyorum ve sanırım eşim olacak kişinin de takacağını düşünüyorum en az benim kadar.

    • Hepsini Göster
    • Rica ederim. Gerçekten senin takıntın. Esmer tenli insanların tüm vücudu koyu. Seni seven insan, yok burnun büyük, yok kepçe kulaklısın vs. diye sorun etmez. Yersiz düşüncelere kapılma. Seni sevecek birini bulduğundan tüm bunların yersiz olduğunu göreceksin. Bu hayatı yaşamana engel değil.

Erkekler Ne Diyor 21

  • lan birsey diycem ama neyse...

    Vajina dedigin organ zaten kendisinden estetik bir rol beklenen bir organ degil. hani penisim var cok berbat gorunuyor desen onu anlarım. 200'den az vajinayı yakından gormusumdur hiçbiri de tam olarak birbirine benzemez. ve birtanesine bile aa ne kotu gorunuyor dememisimdir.

    bak kirli vajina, kokan vajina olsa tamam. sorun olur. ama zaten erkek bu organınızla

    cok fazla bir gorsel iliskyie girmiyor..oral seks yapmak dısında zaten sizin üstünüzde ya da arkanızda oluyor. sevisme sonrasındaysa sarılıyorsunuz zaten, tutup da oranıza bakacak degil. seklinin onemi yok. hepsi farklı zaten..tutup da bunu simdi sorun etme bana

    link

    3|0
    0|0
  • bu sıkıntı yaratacak bişey değil birçok kadın böyledir heralde ...böyle bir soruya cevap vericem aklımın ucundan geçmezdi :)

    1|2
    0|0
  • Eğer çok fazla sorun edersen herhangi bir Rekonstrüktif Cerrahi uzmanına başvur ve bilgi al. Yani takıntı haline getirmektense...

    Kimse sorun etmez, dediğin gibi problemler olsa dahi kalkıpta lafını veya geyiğini döndürmez. Her şekilde birliktelik gerçekleşir lakin o görüntü beyinde çakılı kalır adeta ama dediğim gibi hiç sorun değil. Al sana samimi cevap :)

    0|0
    0|0
  • Eğer bir erkek seninle sadece gönül eğlendirmek için beraber olacaksa bu sorun olabilir..Ama seni gerçekten seviyorsa sana değer veriyorsa senin vajinanın yapısı umurunda bile olmaz sonuçta hiç kimse birisini vajinasını görerek ona duygu beslemiyor kimse kendi yaratılışında etkili olamıyor bu yüzden bunu sorun eden bir erkek varsa bir an evvel tekmeyi bas bi tarafına...

    0|0
    0|0
  • bak arkadaşım bu konu o kadar kafana takılacak kadar büyük bir konu değil sevdiğin insanla yani evlenceğin kişyle bu konuyu en baştan paylaşirsan ben bir sorun çıkacağını sanmıyorum... ve ayrıca kafana bu kadar takıyorsan estetkile düzeltilebilyor... erkekler bence bu konuyu problem etmez? şahsen ben kendim etmem yani için rahat olsun?

    1|0
    0|0
  • bunun iyisi kötüsü olmaz erkek için ayrıca bi erkek sadece onun için seninle birlikteyse sende bunu bile bile gidiyorsan üstüne sorun sende senin vajinanı değil kendini komple değiştirmen lazım yok sadece seni sen öldüğün için seviyorsa bence böyle bişeyin sorun olacağınıda düşünmüyorum ben kendi adıma

    0|0
    0|0
  • beyaz tenli bir adam düşün :))) ama penisi siyah eee ne olucak..

    3|1
    1|0
  • sevdikten sonra rengin ne önemi varki ,sanki sırf orayı düşünerekmi bir bayanla beraber olunuyor bence gereksiz bir düşünce at kafandan gitsin ...seven kız nasıl erkeğini olduğu gibi kabulleniyorsa ,seven erkekte öyle kabullenir...

    0|0
    0|0
  • Benim gözüm görmez sevdiğim insanda bu tarz şeyleri, ben niye utanmıyom hiç anlam veremiyom kendime enteresan, ama emin ol bu konuda erkek arkadaşından ufacık bi tepki almazsın..

    0|0
    0|0
  • bu kişiden kişiye değişir bazıları vardır çizgi gibi cinsel organdan hoşlanır dışında birşey görünmeyen bazılarıda vardır etli büyük olanı sever şekil A gibi :)) diğerine oral sex yaparken yapacak yer arasın diğerine yaparken ağız dolusu yaparsın tabi bu kişi tercihidir herkeze saygı duymak lazım ama rahatsızlık derecesinde ise tabiki tedavi olman lazım duyduğuma göre cinsel ilişki sırasında giriş ve çıkışlarda acı ve rahatsızlık veriyormus

    0|0
    1|0
  • Ben hiç sorun etmem. Sende etme. Çünkü hiç bir erkek sorun etmez :)))

    3|0
    0|0
    • Peki sarkıklık konusunda da mı aynısını düşünüyorsunuz.?Yani daha çok koyuluk üzerinden cevap aldım da.Ben de amma didikliyorum ama ne yapayım aklımda soru işareti kalmasın diyorum ve bu cevaplarınız çok iyi geldi.

    • Yok sarkıklıkta sorun olmaz. Sen canını sıkma. Yani kız arkadaşımda böyle durum olursa hiç sorun etmem. Etmesini istemem. Yani düşün sevgilinin penisinde yamukluk veya ona benzer bir durum olsaydı sorun edermiydin. Bence etmezdin. O yüzden takma bu konuyu kafana.

  • Bu sorunun erkeklerdeki cevabı önemli olan boyutu değil işlevidir.

    yani o dediğin mesele erkeği kesinlikle etkilemeyecektir, tabi erkek sadece seninle ilşkiye girmek için beraber olmuyorsa

    1|0
    0|0
  • Bu bence kişiden kişiye değişir, pek çok erkek sorun etmez bence. ama benim gibi kıllar bu durumdan hoşlanmayabilir. şahsen ben biçimli ve açık renk olmasını tercih ederim. tüyler de sarı olursa ne ala :) vajina dudakları dışa doğru değil de içe doğru olursa ve dışı ten rengi, içi hafif pembe olursa benim daha çok hoşuma gider. sarkık sevmem ama hafif kabarmış olanı severim. belki de meslek hastalığı bilemem :)

    0|0
    2|0
  • boşver be sorun ettiğin şeye bak. bi erkek için vajina oldumu yeterlidir sarkık veya koyu olmuş bunda önemli bi sorun yokki

    0|1
    0|0
  • bir kadın cinsellik için seviliyorsa o sevgi değildir. sana değer veren biri böyle şeyleri düşünüyorsa seni hiç sevmemiştir benim düşüncem rahatsız değilsen neden operasyon geçiriceksin ..

    1|0
    0|0
  • benim için kızla aramdaki elektriklenme önemli eğer varsa bacaklarını açıp dilimi sokar yarım saat bir köpek gibi yalarım uzunmuy kısaymı bunları görmem bile

    0|0
    0|0
  • görmeden yorum yapılmazki buna ama seni gerçekten sevecek birnin çok fazla takılacağını sanmıyorum

    0|0
    0|0
  • rahat ol , karakterin, elin ayağın düzgünse vagina tabi ki problem olmaz

    0|0
    0|0
    • Çok şükür düzgün.Güzel bir kız olduğumu söylerler ve hanımefendi,güvenilir olduğumu.Ama artık hep dış görünüş revaçta.Bu durumda insana özgüven kaybettiriyor haliyle.Ne kadar takmayacağım desem de takıyorum.:(

  • Bir erkek ben çok kıllıyım sırtımda da çıktı acaba sevgilim nasıl karşılar sorusu ile eşdeğer bir soru ben şahsen istemezdim üzgünüm :) Yandı keten helvam :)

    0|0
    5|0
  • vajinanıza eğerki bütçeniz varsa estetik yaptırabilirsiniz

    ben olsam soğurdum

    0|0
    10|0
  • Eşinin yada evleneceğin insanın bunu sorun edeceğini sanmam ama takıntılı biri ise sorun olabilir.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • ben de aynı tedirginliği yaşamıştım ...ilk ilişkimde erkek arkadaşımın davranışlarına dikkat ettim , umrunda bile değildi...umursamıyorlar..bir süre sonra sen de umursamamaya başlıyorsun onları görünce..zaten gayet doğal bir şey..çoğu kadının öyle çok düzgün beyaz - pembe bir vajinası yok zaten..ben çok açık beyaz olmama rağmen bende de koyuluk var..takma kafana :)

    1|1
    0|0
    • Aynen bende beyaz tenliyim.Cevap için sağol:)

    • ben neleri denedim :D:D dogru vajinayı buldum . dogru vajina dogru kişilik :D:D

  • bu sıkıntı sadece sizde değil bu sorun tüm kızlarda olabilir beni eklermisiniz size bazı şeyleri sormam gerekiyo..

    0|0
    0|0
  • Operasyon geçirmek istemiyorsan kendinle barışık olman en doğrusu..Kendisiyle barışık bir insan kendisinde gördüğü kusurlarıyla sever ve bunu bildiği için karşıdan gelen herhangi olumsuz bir tepkiye hazırlıklı olduğu içinde başkalarının fikirlerine ihtiyaç duymaz çünkü kendisini bilir ve ona göre hareket eder..

    0|1
    0|0
  • Açıkçası benimde bir dudak sarkık biri çok düzgün sarkık kısım simsiyah oldu tertemiz biri olmama rağmen. Her tuvalete gittiğimde görüyorum ya resmen her seferinde ağlıyorum ama operasyonla kurtulabiliyomusuz kendimi öyle daha iyi hissedecegim icin estetik olucam. Sende kötü hissediyorsan estetik ol gitsin erkekler takmaz diye bişey yok hayatında p*rno izlememis ilişkiye girmemiş biriyse anlamaz tabi ama p*rno izlmeyen erkek:) çok güzel vajinalar görmüş olacağı için seninki niye böyle bile diyebilir. açıkçasi ben böyle düşünüp sorun ediyorum

    1|0
    0|0
    • kendinize sorun arıyonuz vay be dert yok adamlarda neleri takıyorlar , ) allah başka keder vermesin kızlar ilerde bu düşüncelerinize bir tarafınızla gülersiniz

  • Benim de öyle, ilk defa sevişiyordum, sevgilim resmen yatıp açtırdı bacaklarımı sevişme esnasında inceledi. 20 yaşındaydık. o da ilk defa görmüştü. ama beğenmediğini söyleyince özgüvenim gitmişti, halbuki seviyordu beni, ao da cahillik yaptığını anlayınca da iş işten geçmişti, özgüveni gitmişti.

    0|0
    0|0
  • bnm de öle. ben de hc begenmıyorm. ama hcbı sorun olusturmadı suana kdr bu drum. erkeklern umrunda degl .hc mrk etme:S

    0|0
    0|0
  • sıkıntı yaratmana gerek yok canım benimde öyle doktorlar dedi böylesi daha iyiymiş ve çok kolay argazm oluyormuşsun daha çok zevk alıyormuşsun ben daha cinsel ilişkiye girmedim bilmiyorum ama bazen bnde takmıyor değilim sorun olmaz yaaa

    0|0
    0|0
    • Sağol canım ya.İster istemez takıntı yaptım ama anladım bunu kafamda çok büyütmüşüm ben.

    • onu diyen nasıl bir doktordu acaba sanki sana iş atmış gibi alakası yok.

Yükleniyor...