Vajinanın kötü kokması?

Arkadaşlar bir kız arkadaşımın vajinasından çok pis koku geliyor yanında oturuncada farkediliyor ya öyle aşırıki. 5 senelik arkadaşım 5 senedir farkederim sevgilisiylede ilişkiye giriyorlar çocuk buna söylemiş çok morali bozulmuş bende diyemedimki uzaktan bile farkediliyor diye 😞 Ayrıca ona böyle olunca kendimdendr şüphe etmeye başladım acaba brnmdr kokuyor farketmyomym diye ama hiç koku almadım. Neyse sonuç olarak bu koku nasıl geöer ben bile rahatsızım çocuk nasıl olmasın? Lütfen fikri olanlar yorum yapsın.


0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Limon ile nane karisimi gider. bide koku sık sık yikanmayanlarda olur... orayi guzelce bir keselesin sık sık

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Oha o'kadar abartılacak bir koku varsa jinekolog'a görünsün
    Bir hastalık olabilir.
    Pamuklu iç çamaşır kullansın.
    Oranısını hep temiz yutsun.

    0|2
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Enfeksiyonu ya da farklı bir problemi vardır. Söyle arkadaşına, doktora gitsin.

    0|0
    0|0
  • Sabunla iyice sıvazlayıp yıkasın söyle sk

    0|0
    0|0
    • Ya ben aslında araştırdım biraz oraya sabun sürmek ordaki koruyucu şeyler öldürüyomuş. O yüzden koku olurmuş yapmamamk lazımmış ama bu vücüdünü bile yıkamıyo nerdeyse diyeblrm. Odada bekliyodum banyoya gtti hemn geldi ne çabuk geldin sırtına kese atardım isteseydin sabunlardım dedim ne gerek var şampuan akıp gidiyo dedi. Havlusundada zaten iğrenç lekeler var artık bazı şeyler misemi kaldıracak arkadaşlığımızı etkileyecek boyuta geldi bir şeyler yapmak istiyorum.

    • At çöpe direk hayır gelmez ondan

  • Kuru tutması gerekiyor sürekli. Sentetik dar iç çamaşırları giymesin pamuklu ve rahat hava alabilen tarzda giyip sürekli değiştirsin.

    0|0
    0|0
  • Ben zaten vajinanın kendisinden bile rahatsız olan biriyim;
    Çirkin bir görünütüsü var, hiç estetik değil. İkincisi kokusuyla beraber akıntısı yok mikrop yuvası oluşu...
    Sabah sabah midem kalktı.

    0|0
    3|0
    • Sen zaten yaşama allahın topı

    • Hepsini Göster
    • @ici-vesma Doymak nedir sınırı olmaz :) 60 yaşında gibi konuşuyorsun :)

    • @Can_07
      Yaşayacağın her şeyi yaşamışsan?
      Ama ne geliyorsa aklına... Doydum. Başka tarifi yok.

  • Arkadaşı isen kibarca uyarırsın o da çözüm arar.

    0|0
    0|0
  • Temizleyin su kukunuzu artik

    0|0
    1|0
  • Cinsellikten soğuttun iki dakkada

    0|0
    0|0
  • Midem bulandı

    0|0
    0|0
  • valla onu ciddiye ye git doktora göster bu burda cvp arama bence tırnağı olan başını kasir

    0|0
    0|0
  • Uzaktan mı? O nasıl bir koku la..

    0|0
    0|0
  • Mantr vardır doktora gıtsın fıtıl verır gecer

    0|0
    0|0
  • düzgünce yıkanırsa ve taharetlenirse koku filan olmaz demek ki pis bir arkadaş

    0|0
    0|0
  • Doktora gitsin ne bilsin bu sitedekiler

    0|0
    0|0
  • O kisi senmisin

    0|0
    0|0
    • Ben olsam kendimim diye sorardım gizli sonuçta 😄

    • Hadi hadi :D neden oluyo peki ici curumus o kizin :D

  • Vişne suyu içmeli

    0|0
    0|0
  • Gübremi katmış bahçeye

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Iykk ne diyeceğimi bilemedim trollüğümün donduğu an

    0|0
    1|1
  • Temizliğine özen gösterse koku olmaz

    0|1
    0|0
  • Yuh ne alaka uzaktan koku geliyor yuh

    0|0
    0|1
  • General bölgeler için temizleyiciler kokular filan var

    0|0
    0|0
  • Enfeksiyon mantar falan vardkr de gitsin

    0|0
    0|0
  • Yok artik. Saka mi bu 😑

    0|0
    0|1
Yükleniyor...