Mastürbasyon yaparken bekaret nasıl bozuluyor?

Arkadaşlar duyuyoruz bu siteden mast. yaparken kızlığımı bozdum diyorlar.Kızlık mast yaparken nasıl bozuluyo çok merak ettim bişey mi sokuyolar içine?


0|0
1|8

En İyi Erkek Görüşü

  • valla genelde onu diyenlerin çoğu yalan söylüyor. hani ben hiçbir erkekle olmadım ama mastürbasyon yaparken yanlışlıkla bozdum demek için. ya da küçükken ata binmiştim, yere düşmüştüm, top geldi, ağaçta oynarken dal kırıldı bir yerime battı mazeretleri gibi.

    şimdi nasıl mastürbasyon yaptığı önemli. içine bir şeyler sokuyorsa tabii ki bozulacaktır. bunu bilmeyen kız yoktur veya bunu bilmeyen zaten bekaret zarının varlığını da bilmiyordur.

    içine bir şey sokmadıktan sonra yukarda söylediğim gibi binbir türlü mazeret de bulunabilir, her şeye inanmamak lazım.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Arkadaşım kızlık zarı kişiye göre vajinanın 4 ila 8 cm içindedir. Vajina kanalına baskı yapılması veya herhangi bir objenin sokulması bekaretin bozulmasına yol açar...

    1|0
    0|0
  • Kırk kere de söylenir bu kızlara , şu sakızı ağzınızla çiğneyin diye ...Meraktan patlatıyorlar en sonunda ... patt diye ...

    0|0
    0|0
  • Bazı insanların zarı bozulmaya daha müsait oluyormuş, yani daha hassas. Bu yüzden ufak bir sürtünme filan zarar verebiliyormuş, tamamen o bölgenin yapısıyla alakalı, araştırma yaparsan göreceksin zaten bazı insanlarda çok hassasmış.

    0|0
    0|0
  • parmak kaymasın içeri,

    bişey girmesin kukuya

    mast.devam etsin...

    0|0
    0|0
  • Onlar kendilerini kandırıyorlar ;)

    0|0
    0|0
  • eğer uslu bir kız olmazsan parmakla bile bozabilirsin

    0|0
    0|0
  • Benim tanıdığım bir koz kendini 3. Kattan atmııştı düşünce kızlıgım bozuldu diyebîlmek için ama atladığında patlaktı zaten

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • içeri aşırı sok mkadan

    0|0
    0|0
Yükleniyor...