Ocağınıza düştüm nolur yardım edin? Regl hakkında?

15 inde tatile gidicem ve regl oldum şu an bunun kesilmesi için ne yapabilirim? Havuza denize giremiycek miyim? :( ya napıcam akıl verin. Herhangi bir ilaç yok mu kesilmesi için? Tampon kullanmaktan korkuyorum toksik şok sendromu yaşarsam diye. Bir de tampon kızlığa zarar verir mi? Ya çıldırıcam şu an birisi yardım etsin lütfen :( Havuzda denizde mikrop kapma ihtimalim de var tabi bunu hiç saymıyorum. KAFAYI YİCEM :(


0|0
48

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 7

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...