Arkadaslar yardim edin lütfennnnn?

Arkadaslar fizigim den yavas yavas nefret etmeye basliyorum... Göüslerim cok büyük D 80

ne giyinmek istiyorsamsa memelerimin üzünden giyinemiyorum ya cok ortaya cikiyorlar ya da hic elbisenin buluzun icine sıgmıyorum

bu durumdan kurtulmak için ne yapmam gerek?


0|1
3|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Ne yapacak kesip atcak halin yok göğüssüz kafın mı olır bence kuruntu yapıyorsun 80 diyosun millet 100 lerle idare ediyor sana ne oluyor böyle

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Ya abi büyükler... C 75 falan olsun bence

    • 3ay

      Bence 80 en iyisi sıkıntı yapma şahsen benim eşim sevgilim olsa öyle olmasını çok istersim

En İyi Kız Görüşü

  • göğüslerin daha büyük olabilir mi? ben D giyiniyorum hiç öyle bir sorunum yok o kadar büyük değiller
    topalıyıcı sütyen kullan

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Yok daha büyük degiller

    • 3ay

      dediğim gibi topalıyıcı sütyenlerden kullan istemezsen süngersiz balensiz sütyenlerden kullan onlar desteklillere göre daha iyi olur senin için

    • 3ay

      tamam sagol deniçem

Erkekler Ne Diyor 15

  • Meme aldırma ameliyatı var. Göğüs bölgenin adı. Doktor dalga geçer demedi deme

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Yok estetik istemiyorum

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      ha bir de cidden büyük meme bel fıtığına yol acabilir bilgin olsun

    • 3ay

      Biliyorum zaten akşamları yatmak istedigimde sırtım agırıyo

  • Herkes biyuk isyer sen sevmiyosun

    0|0
    0|0
  • düzleştirmen lazım. gel detaylı bilgiyi anlatam sana

    0|0
    0|0
  • 80 normal ki

    0|0
    0|0
  • ozaman barış imzala bence ve bol şeyler giyin

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Öyle yapmaya calışıyorum zaten

    • 3ay

      çok erkek hoşlanır şanslısın bide öyle düşünsene

  • Ya daha ne istiyorsun

    0|0
    0|0
  • Peki kilo var mı yoksa sadece memeler mi büyük

    0|0
    0|0
    • 3ay

      168 cm 70 kg 110x 80x 95-100 falan tam bilmiyorum

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Anladim ama onlar tek cinsell acidan bakarlar

    • 3ay

      Evet ama bu sana bagli rahat giyinen biriysen cok yanliz erkeği yakmissindir 😋

  • sanırım abartı ya da hayalindeki büyüklük le hava basmışın

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Tövbe... O nereden cikti manyak... Bence büyük.. Biraz kücük istiyorum

    • 3ay

      he he öyledir. hoşgörüsüz ergen. yorumcuya hakaret edeceksen sorma. eminimki ceviz kadardır

  • İdeal meme emin ol

    0|0
    0|0
  • Tek çare estetik ama
    Bence göğüslerin iyi onlarla barışık ol
    Belli etsinler bişey olmaz

    0|0
    0|0
  • Ayrıntılı konuşalım mı

    0|0
    0|0
  • 80d mi.80 bedenmi oluyo bu

    0|0
    0|0
  • Spor yap şekil alsın vücudun

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Şekilim var ama meme var yani öyle böyle degil

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Yani 😂😂😂😅

    • 3ay

      Görmek isterdim Cidde'n ya merak ettim seksi mi

  • Bence harika yaaaa manyak misin nesin :)

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Ya abi ölüyom ben sen ne diyon 😂😂😂😂😅

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Ama ben memelerimin yüzünden 44 beden giyiniyorum

    • 3ay

      Ooooffff git ameliyat ol o zaman sonrada kocam mememi beğenmiyor diye burada hergun sorarak beynimizi s,, i,, k :)

  • Sütyen yok mu kızların şöyle gögüsleri küçük gösteren olması lazım.

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Bilmiyorum...

    • 3ay

      Olması lazım kardeş onu bir araştır sıkıntı yapılacak bir durum yok bence.

Kızlar Ne Diyor 2

  • 80 beden büyük mü ben daha büyüsün istiyorum😀

    0|0
    0|0
  • Süngersiz halk dilinde babane sütyenleri kullanmak gerek gercekten cok kücük gösteriyo ve seksi bile durabiliyo

    0|0
    0|0
Yükleniyor...