Lezbiyen miyim ben ya?

Sürekli lez p*rnoları izlemek istiyorum, otobüste falan poposu güzel bir kız görünce bakmaktan alamıyorum kendimi :(( Böyle davranmak istemiyorum ama elimde değil. Sizce lez miyim ben :((


0|0
7|18

En İyi Erkek Görüşü

  • Yüksek dozda lezbiyensin. Tercihine ve duygusal tepkine saygı duyuyorum, herkesde duymalı

    1|0
    2|0
    • ama ben normal bir ilişki istiyorum :((

    • Hepsini Göster
    • :d mantıklı

    • evdede bilgisayara lezbiyen terimini yasakla. :p

Erkekler Ne Diyor 17

  • kendine adam gibi bir erkek arkadaş bul ;)

    0|0
    0|0
    • sevgilim varda cinsel bişiler yaşamadık hiç 24 yaşındayım bu arada 4 yıllık sevgiliyiz, ciidi düşünüyor-uz :S kafam karışık

    • demekki abrtıya kaçmadan az biraz işeler yaşaman lazım yoksa gidişat belli :D

  • yani otobüste falan kızların poposuna bakıyo olabilirsin ama önemli olan ne hissettiğin ? yani mesela sevişmek istiyomusun bir kızla açık olarak sormak gerekirse .. ?:)

    1|0
    0|0
    • Evet :(( çekiyo beni hayal ediyoum işte

    • olabilir bence .. yani her kızın içinde biraz erkeklik var .. bunu biliyorum.

  • Bende mesela yolda giderken hemcinslerime bakıyorum boylarına poslarına kilolarına kaslarına kısaca nasıl göründüklerine ve kendimle kıyas ediyorum. Bunun eşcinsellikle ilgisi yok sende benim gibisin heralde

    2|0
    1|0
  • sen kız olduğun için zamanla alışkın olduğun kızların bölgelerine bakmak istemessin .düzelirsin zamanla .nasılsa seninde var .ama lez videosu izlemek gerçekten güzel .sizin için çok aykırı bir durum değil .

    0|0
    0|0
  • Sana acil bir sevgili lazım kendini tatmin edebilmek için belki vazgeçersin bu davranışlarından. Görünen lez'e benziyosun

    0|0
    1|0
    • biri lezsin biri değilsin diyor anlamadım ki :(

    • Hepsini Göster
    • Bi iki kere izledim normal p*rno ama lez bağımlılık yarattı

    • Bir erkekle canlı yaşa bence o izlediğin p*rnoları

  • lezliğe adım atmışsın lez olmak ıstemıyosan bı erkek bul ilişkiye gır erkeklere ılgı duymanı sağlar belkı

    0|0
    0|0
    • 4 yıldır sevgilim var ama cinsel beraberlik yaşamadık bakireyim

    • Hepsini Göster
    • öpüşme falan dokunma oluyor da o kadar işte :( yüzüme vurma ya napim, kezban değilim, işim gücüm halim vaktim çok çok yerinde :) olmayınca olmuyor işte napalım :D değişmezsem diye düşünmek istemiyorum ki ben :(

    • herşeyın yerınde olduğu ıcın belkıde kadınlara ılgı duyuyosun hanı erkek zaten yıllardır elınde,ulasamadıgın merakın olan bır kadın denesene bı kadınla sevgılınle yaptıklarından daha mı mutlu olcan acaba

  • lez olsan bile bu kötü bir şey değil...

    0|0
    0|0
  • sanmam ama merak ediyorsun...

    0|0
    0|0
  • erkekler içinde aytnı şeyleri hissediyorsan sorun yokdur :)

    0|0
    0|0
  • biseksual olabilirsin

    0|0
    0|0
  • sadece psikoljin bozuk biraz :)) uzmanına git bişiyin kalmaz :D

    0|0
    0|0
  • değilmişsin ama bende hayatım boyunca lezlerle sevişmek istemişimdir tek fantezim ama henüz olmadı

    0|0
    1|0
  • Bİseksüelsin buda çok kötü değil bence harika bile olabilir ;)))

    0|0
    2|1
  • bikere yesen kızlara bakmazsın daha.

    0|0
    1|0
  • boş ver dön sen dön böyle iyi oluyur yaklaş az daha yaklaş demiş hoca

    0|0
    1|0
  • derhal sevgili yapman lazım iyi yolda değilsin :D

    0|0
    2|0
    • Sevgilim var yahu :)) ama beraber olmadık hiç

    • ozaman beraber olun tabi siz bilirsiniz yinede

  • bende kadınlardan hoşlanıyorum yanlız değilsin :)))))))) şaka bir yana hiç sevgilin olmadısa olum olabilir bu durum ...

    0|0
    1|0
    • sevgilim varda cinsel bişiler yaşamadık hiç 24 yaşındayım bu arada 4 yıllık sevgiliyiz

    • Hepsini Göster
    • doğru olanı yaprsın çok madur olan oldu çevremde ... erkekler için sıkıntı yok bu konuda :)

    • haklısınn

Kızlar Ne Diyor 7

  • lez falan değilsin 2 kadınla birliktelik yaşadım ama nişanlıyım kadınları değil nişanlımı arzuluyorum ..

    1|1
    0|1
  • lud kavminden haberiniz yokmu gençlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

    0|2
    1|0
  • her bireyin içinde azcık eşcinsellik vardır zaten. ama kimi sadece imrenir gibi hisseder. ama aşık olacak kadar güçlü ve erkeklere karşı nötr olanlar lezbiyen olurlar. Sen kendini nasıl buluyosun tam anlatmamışsın.

    0|0
    0|1
    • aşık olacak derecesinde değilim sadece bedensel olarak etkileniyorum kızlardan

    • o zaman ssadece ilgini çekiyor ki normal bişey bu. herkes güzel bir kız görünce dönüp bakar. normalsin normal bizim gibi değilsin.

  • olaydın böyle bir soru sormazdın beybi bence rahat ol ;)

    0|0
    0|0
    • Kafam karıştı canım napim :(( sğol güzel yorumun için

  • Evet öyle hemde âlâ si.

    0|0
    0|0
  • lezbiyen değilsin.

    0|0
    0|0
  • degilsin bende eskiden lez p*rnolari izlerdim insan merak diyo :) ve hala güzel gögüs vea popo görünce bakiyorum ama lez degilim

    0|1
    0|0
    • işte benim durumum da senin ki gibi :) sağl canım ya

Yükleniyor...