Geç boşalmak iyi mi?

Selam arkadaşlar. Erken boşalmanın bir sorun olduğunu biliyorum. Peki geç boşalma bir sorun mudur?. Yani ilk sefer normal sürede. 2.sefer 2saat falan süreyle. 3 ve 4 yine normal sürelerde. 5.sefer 2.sefer ile aynı? sizce normal miyim? :)


0|0
4|10

En İyi Erkek Görüşü

  • geç boşalmak her zaman iyidirde 2. seferde sürenin o kadar uzun olması problem çünkü 2 saat tam ereksıyonda kalamassın fındık bal cevız badem ye düzelir sanırım.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • sıkılırım ben yaa. 1 saat tam geliyor bana :D

    1|0
    0|1
  • en fazla 1 saat yeter

    0|1
    0|0
  • Sorundur. Partnerine beğenilmiyor hissi uyandırsın.

    0|0
    0|0
    • Ne alaka benim partnerlerim kendimi tutabildiğimi bildiklerinden hiçte öyle bir düşünceye kapılmazlardı. Bu dediğin sürekli uzun ilişkilerde belki olabilir ama başlarda kızların hoşuna gidiyor zaten. Düşünsene beğenilen kızın halini adam 10 sn de boşalınca :))))

    • O da hoş değil ama burada 2 saatten bahsediyor

  • oh oh link

    0|1
    0|1

Erkekler Ne Diyor 9

  • Bu insan erkek fizyolujisi için imkansızdır , tıbben geçerli değil söylediklerin .

    Reklam içeren sorular bunlar :)

    3|0
    0|0
    • belki gerçektir insan bu sınırları belli değil :D

    • Hepsini Göster
    • Bu link te bir tane daha var

    • Bu link te direkt performance time discussion var . Eh artık sen de benim kendimi bilimsel veri olarak KS ye koyduğuma dair makaleler bulursun . Söz , sen bul ben çevirisini yapıp burda da aynen yayınlarım

  • Söylediklerin soru ile çelişmenin ötesine geçiyor 2.sefer geç boşalmanı anlarımda 3 ve 4 neden normal süre 3ve 4 ün daha da uzun sürmesi hatta boşalamamak gibi bir sorun olması lazım üstüne 5.yide yazmışsın senin bu yazdıklarından yola çıkarsak 5 posta için en az 5 saat seks demek oluyor 5 saate 5 olurmu evet olur ama senin dediğin gibi olmaz.:D Yeme bizi.

    0|0
    0|0
    • tanışıyor muyuz? seni yemem için sebeb olmalı. Şener Şen'in yiğenlerine anlattığı aslan hikayesi gibi.

    • Beni yeme demedim bizi dedim. Herneyse salla.

  • kardeşim öyle bir yazmışsınki toplasan 10 saat çalışıyorsun molaları saymadan onlarıda eklesen 24 saat sürücek. hadi onuda geçtim 2 saat ereksiyon halinde dursan kasıklarına ağrı girer adamın :D

    0|0
    0|0
  • Bende yaklaşık 3 yıldır geç boşalma sorunu var. İlk birleşmede yaklaşık 40 dk sürüyor. Sonrakiler 1 saat, hatta hiç boşalamadığım zamanlar da oluyor.Çünkü çok yoruluyorum ya da ilişkiye girdiğim yeter artık diyor. Yıllardır tedavi olmaya çalışıyorum. Seninki gayet normal ama.

    0|0
    0|0
  • partnerin için olmasa bile senin için problem olmaya başlar zamanla. hatta bir süre sonra partnerin 2. hatta 3. defa orgazm olur yorulur ve isteksizleşir. artık kendi başının çağresine bakman gerekir. tutupta mast yap demiyorum o durumda ha şişme bebekle yapmışsın ha partnerinle yapmışsın durumu olur.

    0|0
    0|0
  • 2 saat hiç boşalmıyormusun, bu sağlıklı bir durum değil, ilaçmı kullanıyorsun

    0|0
    0|0
  • hocam 45 dakika 1 saat arası iyidir 2 saat diyosun adam yorulur ya :D

    0|0
    0|0
    • yoruluyorum ya bende. gören de maratona hazırlanıyorum sanıcak. çoğu zaman 2mizde yorulup bırakıyoruz zaten.:) ölümmü var ucunda

  • 1 günde 7 defa birleşme yapabilirim, 40 dakikadan hesap et.

    0|0
    0|1
  • 2 saat diyon arkadaşım hakikatten gerçekse Erkeklerin gururusun.

    Beni geçtin yani helal olsun.

    Ben ilk seferde 35 dk

    İkinci seferde 55 dk da boşalıyorum.

    Yorgunluktan artık 3. yü dinlendikten sonra atıyorum.

    Topluyorum senin rekoruna ulaşamıyorum.

    Büyüksün.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...