Gay olmak sizce itici mi?

merhaba gaylik size göre iticimi ben pasif olarak yapıyorum sizce itici tiksindirici mi


0|0
32|22

En İyi Kız Görüşü

  • Gay olmak insanın yaradılışı sonucu oluşan bir cinsel tercih.Sonuçta içinden geleni seçer insan.Bu konuda yapılacak bişey yok.Herkesin kendi özgür iradesi sonucu cinsel tercihidir.Saygı duymak gerek.Benim gay olan bir erkek arkadaşım var çok tatlı çok içten ve dürüsttür çokta hamarattır:) Haa yapılan durum evet göze akla hoş gelmiyor.Ama o kişileri de toplumdan dışlamamak gerek yarın kimin çocuğunun nasıl olacağı neyi seçeceği bilinmez Büyük konuşmamak gerek.Sağlık açısından dikkat gerektiriyor ama hıv virüsü vs.gibi.

    3|2
    1|0

Kızlar Ne Diyor 31

  • Hep gay kankim olsun istedim, ama bulamiyorum koça İstanbulda

    5|2
    0|0
    • Aynen bende isterim.. Ama dur sevgilime sarkarsa :P :D

    • Hahah. Evet benimde sevgilim öyle diyor, senin gay kankin kalkıp bana asılırsa ne yapacaksın.

      En iyisi ikisini bir araya getirmemek

    • gay barlara git :)) ben de istyorum dostlukları çok güzel oluyo gerçekten kız arkadaştan daha iyi..

  • hayır HİÇ itici değil. o senin tercihin beni alakadar etmez. homoseksüel, heteroseksüel, gay olma özelliklerinden önce insan olma özelliğin daha ön plandadır benim için.

    1|1
    0|0
  • Yo değil bence insan kendine neyi yakıstırıyosa neyle mutlu oluyorsa onu yapmalı..

    Toplum senin mutlu oldugun bir seye anlam weremiyor diye bundan cekinmemeli utanmamalısın.. Kendi kararlarını werebilen bir insana dogruyu yanlısı birileri ögretemez.. ;)

    *Pasif olarak ne demek ?

    2|0
    0|2
  • aktif pasif farketmez gay misin biseksüel mi

    1|0
    0|1
  • bir tane arkadaşım var gay.. ve kendisi çok muhhabet ve kesinliklee benımle menfaaat beklemeden iletişim ve ilişki kuran tek erkek diyebilrim çevremde.. ayrıca gay olduğunu burdan acıkca soylebilmen bile çok medeni ve özguven gerektiren bir olay tebrik ederim..

    2|0
    1|1
  • Bence kurtulmanın çarelerini ara.

    1|2
    2|1
  • gay bi arkadaşım olsun isterdim hiçte tiksindirici değil bence :)

    3|0
    0|1
  • bence hayır. çünkü yaptığın bir yanlıştan dolayı öyle değilsin.

    sadece öylesin.

    2|0
    0|0
  • itici değil gay arkadasımda var çok tatlı onunla sohbet etmeyi özlüyorum :)

    3|0
    1|1
  • İnsan doğası gereği kızlar erkek için erkekler kız için yaratıldı düşüncesine katılıyorum.Tabii ki itici gelir nasıl gelmez.Ama hayat senin hayatın karışmak saçma olur .

    0|0
    0|0
  • benim okulda aşık olduğum bi çocuk vardı,bu çocuk önceleri benimle ilgilenmiyodu,sonra benim ondan hoşlandığımı anlayınca benim ilgimi çekmek için her şeyi yapmaya başladı beni gördüğünde yüzünde biraz mutlu biraz alaycı bi ifade oluyodu ben anlam veremiyodum onun bana karşı boş olmadığını düşünüyodum öğrendim ki bu çocuk gay miş bundan eminim sence neden böyle bi şey yapmış olabilir benimle neden oynamak istedi? lütfen cevap yaz?

    0|0
    0|0
    • O nerden bilsin adam gaymiş her gayin nasıl davrandığını anlayabilecek mi?Sen her kadının davranışını anlayabiliyor musun?

    • olsun şansımı denemek istiyorum

  • bu senin tercihin ben sadece saygı duyuyorum

    3|1
    0|2
  • erkeklere nasıl geliyor bilmiyorum ama iğrenççççççççççç

    1|1
    4|2
  • değil itici filan..

    3|0
    0|1
  • doktora git ya ıy çok iticii

    0|1
    5|1
  • hayır yaa bir gay arkadaşım olsun istiyorum ben

    1|0
    0|0
  • İticilikten öte berbat bi durum

    1|2
    3|2
    • Bi nedeni yok insanların kendi yasam tarzları.Ama ben kendi gözümle baktıgım zaman dogru bulmuyorum düsününcede cok itici geliyo zaten.Kadın ve erkek birbiri için yaratılmısken bu arayıs niye ? diye sorasım qeliyo

  • Hayır itici değil. Bana sempatik geliyor.

    2|0
    0|1
  • heee bildin tiksindirici :(

    1|2
    3|1
  • ay elbetde kesinlikle 100% tabikide itici hemde iyrenc ole seydemi olurmus erke-erkeye dusunurken bile midem bulaniyorr

    1|0
    2|3
  • değil

    1|0
    0|0
  • herkesin kendi cinsel tercihi.yargılamak bana düşmez.

    1|0
    0|1
  • Olur öyle

    1|0
    0|1
  • Yeak yea. Hic tiksinc degil. Tercih meselesi bu, saygi duymak gerek

    0|0
    0|1
  • İtici değil

    1|0
    1|1
  • İtici değil.Aksine gaylar çok çekici oluyorlar.

    0|0
    0|0
  • pasifi gay itici deyil aktifi itici

    cünkü o aktiflerin bide kadin sevgilisi esi var pehh

    0|0
    0|0
  • Itici, hatta sapıkça geliyo bana.

    Saygı duyuyorum.

    0|1
    1|4
  • bu da soru mu

    0|0
    1|2
  • itici mi değilmi bilmem ama en başta islam dinine karşı ilerde yalnız yaşamayı göze alabiliyomusun her daim yanında olucak bi eş yerine sadece cinsellik için yanında olan birsürü hemcinsin .. şimdi herşey iyi gidebilir ama herşeyin bi sonu vardır tekrar düşün derim :)

    1|1
    1|0
    • onlar da bir ömür birlikte yaşayabiliyorlar.. hataa söyleyim daha sadaktali ve tutkulular .. bir de şunu söleyim bundan vazgeçemez ancak toplum dan dışlanmak korkusuyla bastırabilir bu da daha kötü sonuçlar doğurur.. yani elinde değil bu adam böyle hissediyor adam hormonları bu şekilde çalışyor... istese de vazgeçemezzzzz anlayın şunu artık ya..

  • Kızlar Devam
    1

Erkekler Ne Diyor 22

  • bende uzak cehenneme direk..

    0|0
    0|0
  • Tiksindirici değil aynı ortamda bulunmak biraz terdirgin edici ama insanı insan olarak görmek önemli gerisi boş.

    1|0
    0|0
  • eşşeğin kulağına suyu kaçıracak şeyler yapmadıkları sürece çok severim köftehorları çok şirin ilginç tipler oluyorlar :)

    1|0
    0|0
  • herkesin kendi secimi, baskasinin fikri umrunda olmamali. hastalikli muamelesi yapanlar da ayri komedi zaten, tercih ve rahatsizlik arasindaki farki goremiyorlar... cok yazik

    2|1
    0|0
  • Eğer durum hormonsal bozukluktan kaynaklı bir şey ise sıkıntı yok. Mümkün olduğunca ilişkiden uzak dur ancak sapkınlık durumuysa itici ya da tiksinç az gelir...

    0|0
    0|0
  • Dini yönden biraz geliştir kendini. Cehennemi düşün tövbe et yol yakınken. yoksa öbür tarafta dünyanın en iyi insanı ol KIZLARA hiç kötü niyetle bakmasanda bi işe yaramaz.

    2|0
    0|0
  • itici olabiliyor bazen ama yanlış anlama, eleştirel bakmıyorum. yani bu tercihin zaman zaman çok ön plana çıkmıyosa rahatsızlık duymuyorum. tiksindirici boyutu seni ilgilendirir zaten. özel hayat sonuçta.

    1|0
    0|0
  • insanları olduğu gibi kabul etmek gerekir.

    1|0
    0|0
  • yapılan olay itici diyebilirim..ama bunu tercih etmiş bir insana itici demem..onun tercihidir kendisi bilir.

    1|0
    0|0
  • herkesin kendi tercihi. neden tiksindirici ya da itici gelsinki. herkesin tercihine son derece saygılıyım.:)

    1|0
    0|0
  • Aslında olmaması gereken birşey fakat yapıcak pek birşey yok gibi.

    1|0
    0|0
  • saygı duyulmalı bunu biliyorum uzaktan saygı duyabiliyorum sadece

    yaklaşamıyorum kesinlikle arkadaş olamam ben zaten bi kadınları birde gay leri anlamıyorum bir erkekle yatmanın neresi güzel :))

    0|0
    0|0
  • asla itici değil asla.. artık yobazlıktan kurtulsun milletimiz

    1|0
    0|0
  • çok itici geliyor ama onun seceneği yapcak birşey yok yani.

    0|0
    0|0
  • igrenç bence

    0|0
    2|0
  • eğer heteroseksüel bir yapıda isek gay olan arkadaşı sanırım normal ve hoş karşılamayız...

    0|0
    0|0
  • İtici geliyor bana

    0|0
    0|0
  • nikinle cinsel tercihin pek uyuşmuyor :)

    0|0
    0|0
  • çok itici

    iğrennnççç

    0|0
    1|1
  • benden uzak dur yeter

    0|0
    2|0
  • böğğğ saygı duymamak gerek

    0|0
    2|2
  • erkek adamın erkek damadı erkek oğlu erkek babası olur ama erkek sevgilisi olmaz

    1|0
    1|0
Yükleniyor...