Kızlık zarı bozulmuşmudur?

12 yaşındayken falan vücudunu yeni keşfetmeye başlıyor ya insan o zaman tabi bilmiyorsun kızlık zarını böyle konuları merak edip incelemiştim hafif parmağımla bastırmıştım o an saniyelik bir acı oldu hemen geçti sulanma kanama falan olmadı. bugün birden takıldı aklıma internnette araştırdım resimlere falan baktım sonra aynada baktım işaret parmağın çapı kadar delik etrafında bir kaç kısım girintili çıkıntılı çok yok az ama kafam karıştı bozulmuş olabilirmi?


0|0
1|26

En İyi Kız Görüşü

  • Doktora git

    0|1
    0|0
    • gidicem ama bugün aşırı kafaya taktım doktorada anca üniye gittiğimde gidebilirim okulun da açılmasına çok var baya sitres oluyo insan

    • Takma boşver

Erkekler Ne Diyor 26

  • bozulduysa sevgiline , ya aşkım kücükken hani biz bisiklete biniyoz ya sen gel o koltuk gir , aa bir baktım bozuldum dersin :D

    0|0
    1|0
  • Bozulmamıştır. Korkmayın boşuna.

    0|0
    0|0
  • Bozuldu bozuldu 😂

    0|0
    1|0
  • Hayır.

    0|0
    0|0
  • sanmam bozulacağını

    0|0
    0|0
  • Yüksek ihtimal bozulmamıştır.

    0|0
    0|0
  • kardeşim bozulmuşsa bile bozulmuş diyip ilişkiye girme kendını mal gibi kullandırma seni seven böyle sevsin evlenınce kişi darlıktan anlıcaktır yapmadıgına inanıcaktır biraz akıllı kurnaz olun

    0|0
    0|0
  • bu soruyun kafandan atmak istiyorsan bu gece bana gel

    0|0
    2|0
  • Bozulmuştur muhtemelen.

    0|0
    1|0
  • Wgwe yanlis bilmiyorsam idrar kanali ile rahim kanali yani deligi farklı. Gordugun iki delik varsa ki bunu siz daha iyi bilirsiniz, bunu yirtik zannetme. Normal kanallar

    0|0
    0|0
  • Kan gelmediyse sorun yok.

    0|0
    0|0
  • Görsem söylerim sana

    0|0
    1|0
  • resim at söyleyeyim :)

    0|0
    0|0
  • görmek lazım görmeden teşhis koyamam

    0|0
    1|0
  • sağlam anlattığın gibiyse

    0|0
    0|0
  • Bozulmamıştır

    0|0
    0|0
  • duruma göre değişir doktora gitmelisin

    0|0
    0|0
  • Bozulmadı merak etme

    0|0
    0|0
  • Resim çek gönder bir bakalım duruyor mu ciddiyim
    Bakarsam anlarım

    0|0
    0|0
  • oynayacak başka bir yer bulamadınmı

    0|0
    0|0
  • Yok bisey olmaz 5 cm falan zarar görmesi lazim

    0|0
    0|0
  • Bozulsa duramazsın✋

    0|0
    0|0
  • zedelenmiştir fazla kurcalama

    0|0
    0|0
  • Hayır zaten gözükür sen dokunma bir daha öyle yeter sonra anlatamazsın elimi soktum desen inanmaz evleneceğin kişi

    0|0
    0|0
  • Yok bozulmamış kanka

    0|0
    0|0
  • doktora git bozulduysada allah a dua et sırrın ona kalır namazda kız ama

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...