Tecrübeli bay ve ya bayanlara sorum.

Hep duyuyorum erkeklerde en fazla 3. boşalmadan sonra orgun düşme olayını. Ben kendimden bir örnek vereyim çoğu kşii inanmayacak eminim fırsat oldukça genelde performansım şöyledir. En sonucuyu anlatiym akşam 11 den sabah 9 buçuğa 10.5 saatte 9 prezervatif bitirdim.Dışarı boşalmaları falan da sayarsak 11 12 olmuştur. Sürekli ve katkısız böyleyim. 10 saatte 11 12 boşalabilmem hakkında yorumlarınızı merak ediyorum. Normal bir insandan tek farkım ciddi derecede doğal besleniyorum.


0|0
4|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Çok abes bir durum değil bu rahat ol.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • insansın sonuçta doğal besleniyormuşsun güçlüsündürde olabilir yani ben inanırım

    0|0
    0|0
  • Nerede yaşıyorsun?Bende doğal beslenmek istiyorum

    0|0
    0|0
    • Güney ege :)

    • Hepsini Göster
    • :D sorun yok evet muğla :)

    • Nokta atışı budur:)

  • inanıorum cunku bı keresınde erkek arkadasım 13 defa bsaldı :D

    0|0
    0|0
    • Buna sevinmelisin her kızla katlanamıyorum mesela 11 12 kereye :D standardım 4 tür ama karşı taraf istekliyse ve isteğini belli ediosa sonu gelmez heralde :)

    • ıyımı kotumu bılmıorumda artık yapcak bısey yok :D

    • :D Bende şöyle bir takıntıda var sevglmle her gün yatağa girmem mesela kendmi hazır hissedersemde tam olarak doymadan bırakmam. 20 günüm falan kaldı 20 gün sonra bir 1 aylık maratona giricem her gün hergün bilmiyorum sonu ne olacak destek almayı planlıyorum .çd

  • Yuh ya. Zevk veriyormu bir geceden okadar bosalman yazik penisini az dinlendir ya. Azginmisiniz nesinin ya okadar bpsaliyorsan bir gecede o penis dayanmaz ya yuh diyorum

    0|0
    0|0
    • İstemesem o kadar yapamam zaten. 2 3 gün hafif ağrı hissedyrm tabi bende insanım :D Ve her gün hergece sexle yatıp kalkan biri değilim ayda 1 banko.

Erkekler Ne Diyor 7

  • Sen şimdi bu şekilde kurda kuşa boşa sıkarsan yaşın ilerleyince 1 atımı bile zor bulursun demedi deme :):)

    0|1
    0|0
  • 13 de gel bana at amk

    0|2
    0|0
  • Atma recep din kardesyiz

    0|0
    0|0
    • yapma böle şeyler kardeşim ya :D farklı bir amacım olsa gizli yazmam

    • Arkadasim tamam anliyorum farkli bir duurum ortaya koymaya calisiyorsun kendini denemis ve kanitlamis olabilirsin ama bu durumu kime soylesen %99 alacagin tepki ayni olur ha bu arada bu masturbasyonda olur bir bayanla 10 durmadanda yemez

  • yakında iğne ipliğe dönersin:D

    0|0
    0|0
    • Aynen aynen :D 2. günün sabahında yemin ediyorum popom kaybolduu kemiklermi sayıodum. Ciddi derecede spor oluo :D

  • doğal beslenmenle değil, gece kullandığın hapla alakalı olmasın bu:)

    0|0
    0|0
  • Yok daha neler.

    0|0
    0|0
  • Bu kadar çok boşalanların penisinin çok küçük olduğunu okumuştum. Bir de testisleri zamanla çuval gibi sarkarmış.

    İnandın mı? İyi ben de sana inanmadım. Sen bir psikiyatriste görünsene. Tavsiye ederim.

    0|0
    0|0
    • ya senin gibi tipleri anlamıyorum.İnanmıyosan inanmıyosundur buraya yazmak zorunda değilsin. Ben kendimi beğendiriyim öviym die bişyler yazmıyorum. Profilim gizli hepsinden önce. Bi oturup düşünürmüsün bir insan neden böyle bir yalan söyler kimsenin kim oldğnu çözemyceğni bildiği halde ?

    • Bilmiyorum. Onu sen söyle.

Yükleniyor...