Aşırı olmasa da erken boşalıyorum...

Arkadaşlar galiba en kolay ulaşılabilecek olan şey viagra. Acaba kullanmalı mıyım, çünkü eşimi de mutlu etmek istiyorum. Eğer eşim ısrar ederse ikinci oluyor, etmezse uyuyup kalıyorum. Ne yapabilirim?

Güncellemeler:
Bu arada 27 yaşındayım, sağlık problemim yok...

Bu ilacın istek arttırdığı için ilişki sayısını uzattığını okumuştum. Nasıl bir deneyim olur acaba?

0|0
5|8

En İyi Kız Görüşü

  • ilk seferde kadinin orgazm olamamasi normal, erkeklerden farkli calisiyor malum bunyemiz, ikincide ucuncude kadin orgazm olacaktir. erkegin once bosalip sonrasinda kadini mutlu etmesi daha olasidir. ha tabi oral seks yogun seks oyunlari vs ile kadinda erkekte ilk seferde orgazm olabilir. egzersizler deneyin bence, ya da esinizi zaman zaman uste alin, kontrolu biraz ona birakin, penisi istedigi sekilde vajinasina alabilecek, ustunuzde gelip gittigi zaman kliorisini uyarmis olacak bu sekilde orgazm olabilecektir. yasiniz bence ilac icin cok genc, sonraki zamanlarda belki... su an bence bu durum ici daha farkli cozumler deneyin:)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Erken boşalma sorunu için de ilaçlardan medet ummak yerine, boşalma kontrolünü sağlamayı öğrenin.Sonucu düşünmek yerine anın zevkini çıkarın

    0|1
    0|0
  • Bildiğim kadarıyla çok kolay tedavi edilebilir bir durummuş bu artık günümüzde..hiç çekinmeden bir doktora görün bence..Bu ilaç için yaşın çok genç yaşlılığına sakla:)

    0|0
    0|0
  • uyanınca devam edebilirsin :)

    0|0
    0|0
  • Cialis alsana :D. Çok eğlenceli oluyor ha.

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 8

  • İlaç kullanıp kolaya kaçarsanız sağlık sorunları yaşamanız muhtemel. Doktor tedavisine bile ihtiyaç olmayabilir.

    Evde kendi başınıza mastürbasyon yaparken kullanabileceğiniz geç boşalma-kontrol etme ile ilgili yöntemler ve teknikler var, onları deneyin, hepside işe yarıyor

    0|0
    0|0
  • erken boşalma dediğin ergenlik yıllarında çok fazla masturbasyon yapma sonucu oluşan bi rahatsızlık. doktora gitmeni öneririm.

    0|0
    0|0
  • ön sevişmeyi uzatırsan problem ortadan kalkar. yaşın genç bu yaşta kullanacağın ilaçlar ileride sana böbrek rahatsızlıkları olarak geri dönecek...

    0|0
    0|0
  • İşlemi sabah yeni uyandığınızda yapmayı deneyin :)

    0|0
    0|0
  • çalışarak çabalıyarak bu süreyi uzatabilrsin her şey senin elinde rocky :)

    0|0
    0|0
  • doktorluk bi iş yok bence nette egzersizler var dene faydalı oluyormuş

    0|0
    0|0
  • kardeşim boşalmaya başladığın zaman zirvede bırak tekrar yap böyle daha iyi oluyor tam gelecekken bırak ondan sonra sekse devam böyle 24 satt boyunca seks yapmıştım bir kadınla :D

    0|0
    0|0
  • Insana uyku çöküyor bir anda bilirim o duyguyu ama sen bence doğal beslen bal çok faydalı ve sağlıklı hem istek arttırıyor hemde zevk almanı daha çok sağlıyor. Tabi hakiki bal olacak öyle şekerli falan değil. Ayrıca ilk boşalmadan sonra biraz dinlenin ve uyumayın sadece sohbet edin. Zaten istek gelecektir , uyumamak için ise enerji içeceğide içebilirsin ilişki öncesi yada ilk boşalma sonrasında. Geç boşalma için ise heyecanını kontrol et tüm olay heyecanını kontrol edememektedir. Bunu yaparsan doğal olarak zamanla geç boşalmaya başlarsın. Geri çekilme işlemide ise yarar. Buda olmuyorsa ilişkiden önce az birşey alkol al o zaman geç boşalma olur. Bunlar asılacak şeyler yeterki sen iste

    0|0
    0|0
Yükleniyor...