Kapat

Arkadaşlar i*ne ne demektir?

size göre i*ne ne demektir? gay ile aynı aynı anlamda kullanır mısınız?

neyden dolayı bu kelimeyi kullanırsınız? hangi özellikleri diğer erkeklerden eksik olduğunu düşündüğünüz için bu kelimeyi kullanma gereği duyarsınız?

Güncellemeler:

0|0
3|16

En İyi Erkek Görüşü

  • İbne bir çok şeyi kapsar sadece gayları değil. Mesela karısını aldatan erkek. Bir birey ibnneyse bile ona i*ne diyip i*ne olmak. Ön yargılı davranmak bir i*neliktir mesela.İnsanları tanımadan onları i*ne kılıfına sokmak i*neliktir. Evet ben eşcinsel bir erkeğim. Normal insanlar gibi bir yaşantım var. Kimseyle bir ilişkim yok kendi halimdeyim ama kimliğim böyle olduğu için sizin gibi ön yargıı insanların gözünde i*neyim. İnsanları aşşağlayın i*ne diyin kınayın ama unutmayın insanların kınadıkları hep başına gelir. Sözüm homofobiklere... Ayrıca çokta Tınn..

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 15

  • tdk'ya göre dogrusu i*ne p ile değil ve yine tdk ya göre anlamı: “cinsel zevkini başka erkeklerin altına yatarak sağlamayı huy edinmiş sapık erkek“ Sonuçta i*ne de gay da aynı anlama gelmekte. Sadece farkı gay isim olarak i*ne yi ise kızdığımızda küfür veya hakaret olarakta kullanıyor olmamız.

    Femen grubunu Ukrayna da görmüştüm :)) Manyaklar yaa :))

    0|0
    0|0
  • Türkçe'de sıklıkla homofobik şekilde kullanılan i*ne sözcüğü, TDK sözlüğüne göre "edilgin eşcinsel erkek" anlamına gelir[11] ve kökeni "kız çocuk" anlamına gelen[12] Arapça ???? (ubne) kelimesidir.[11] Gündelik kullanımda i*ne kelimesi, eşcinsel olmasa bile birisini aşağılamak için sıkça kullanılmaktadır. Türkçede bazı diğer homofobik sözcükler top[13], oğlancı[14] ve kulampara[15] dır.

    0|0
    0|0
  • İpne, gavat falan diye gider,

    İpne: top dönek üçkatçı, kurnaz tilki falan anlamı.

    Gavat: çok eşlilik karısını pazarlayan falan.

    0|0
    0|0
  • yumuşak huylu erkeğe denir.

    0|0
    0|0
  • ip mi ne,o ne ya hakikaten?

    0|0
    0|0
  • g.ötüne deldirene deniyo :D

    0|0
    2|0
  • benım bıldıgım erkegın erkekle bırlıkte olanlara denır

    0|0
    2|0
  • Fake hesap açanlar :/

    0|0
    0|0
  • böle i*nem gibin puşt gibin bişey işte.

    0|0
    0|0
  • bu merak nerden ;)

    0|0
    0|0
  • eksiği yok fazlası var işte gönlü geniş yani :D

    Türk dil Kuırumuna sor ne demek diye :D

    0|0
    0|0
  • i*ne demesek iyi bence. bu nu yani lgbt hoşgörüsü

    0|0
    0|0
  • evet gay le aş anlamlıdır da diyebiliriz

    0|0
    1|0
    • gay (eşcinsel) ve fag (i*ne) ingilizcede aynı şey olarak anlaşılmıyo ama

    • biliyorum faggot i*ne demekte ama türkiye de böyle algılanıyo türkiye için söylemiştim birine i*ne dediğin zaman top olarak anlaşılıyo

  • i*ne çok ayıp

    0|0
    0|0
  • hemen hemen aynı anlamda kullanırız

    0|0
    2|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • "i*ne" kelimesini, bu lafı eşcinsel erkekleri aşağılama amaçlı kullanan erkeklere karşı kullanıyorum. kullandım ve gidiyorum. saygılar.

    0|0
    0|0
  • Gayları aşığılamak için kullanılan kelime.

    0|0
    0|0
  • Torosunu delik erkek:Ddiğerlerin ki çıtçıtlı

    0|0
    1|0
    • İbne kadın rolü oynayan erkek gay her ikiside eskiden pasif gay yerine ibine kllanılırdı

Yükleniyor...