Primolut ilacı hakkında?

Merhaba kızlar, denize gideceğim için ilk defa primolut kullandım, 3 gün sonra adetim durdu fakat ilacı bırakınca 2 gün sonra tekrar gelmeye başladı. Bir hafta oldu hala az da olsa devam ediyor, hiç bitmeyecek sanıyorum. Hiç kullanan var mı? Bir doktora mı görünmeliyim :(


0|0
5|4

En İyi Kız Görüşü

  • Ben kullanmistim 7 gunde tamamen bitmisti benim fakat cok ağrılı gecmisti hala gelmeye devam ediyorusa bir doktora danis derim aklinda soru isareti kalmasin

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Kullanmayı erken bırakmışsın. Prospektüsüne göre hareket etseydin.

    0|0
    0|0
  • Doktora gitmelisin

    0|0
    0|0
  • Doktora gitmelisin

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 4

  • hormon ilacı ve test yapılmadan kullanılması çok tehlikeli. internetten prospektüsüne bak özellikle böbrek yetmezliğine kadar yol açabiliyor. benim arkadaşım kullandı şimdi diyalize giriyor. evveliyatı da vardır ama o tetikledi. kullandığında sol bacağı şişti ödem yaptı.

    0|0
    0|0
  • Hayir birakinca gelir normal durduruyo birakinca devam edeer

    0|0
    0|0
  • O regl başlamadan önce kullanılcak diye biliyorum bide neden içmeyi bıraktın

    0|0
    0|0
    • ay bitene kadar devamlı mı içiliyor?

    • Hayır tatile gittiyden eğer tatil dönüşü bırakıcaksın içmeyi
      Eğer senin regl 5gün sürüyor diye 5gün içersen bıraktığın an başlar

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...