Kızlar sorum size?

kızlar boncelıkle bakıre değilim.. şu sıralar bir problemim var. idrar yaparken vajınamdan o sıra sumuksu bir akıntı geliyor.. yani böyle baktıımda ip gibi uzamıs helde ve silincede sümüksü görüntüsü var. hiç kokusu yok ve beyaz renk hani süt kesiği gibi falan değil.. bosalma sıvısı desek onu sanmıyorum hıc bısey yokken oluyo yanı haftada 5 6 defa bunu yasıyorum.. sizdede oldumu bu yanı doktorada gıtmek ıstemıyorum bu durumu yasıyan var soylesınn :(((


0|0
6|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Tahrik olduğun zamanlar dışında gelen bir sıvıdan bahsetiyorsan şayet, yüksek olasılık enfeksiyon kaynaklı bir akıntıdır. Jinekoloğa gidip, kültür örneği vermeden sağlıklı bir tedaviden bahsetmek çok güç.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Bende de oluyor bazı dönemler ama nedenini bilmiyorum umursamadım açıkçası hiç

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Seks hayatın var mı şu an korunmasız?

    0|0
    0|0
  • Ovulasyon akıntısı diye geçer ovulasyon habercisi adete yakın Zaman'da olur genelde

    1|0
    0|0
  • Cinsel olarak istekli misin?

    1|0
    0|0
  • İltihap olabilir

    1|0
    0|0
  • Evet kızlqr size soru

    0|0
    0|0
  • Gecmis olsun.

    0|0
    0|0
  • Cinsiyetleerde bazen sık degil ama zevk suyu akar mast yapiyorsan sürekli organzm sivisi akar icinde kalan

    1|0
    0|0
  • Doktorla görmelisin

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Üşüntünce bile bayanlarda olan bişey bu akıntı

    1|0
    0|0
  • iltihap olabilir. bence bir doktora danış. bişey olmaz işi o baksın...

    1|1
    0|0
  • Vajinal akıntı.
    İltihapla ilgili olabilir, devam ederse doktora görün arada bir olmasında sorun yok

    1|0
    0|0
  • Bended eoluyo yillardr ama ne oldugunu bilmiyrum bana bir zararida yok 😀 ama sanirm sulandigim zaman oluyo genellikle

    1|1
    0|0
  • Bendede oluyo zevk sıvısı galibaa genelde mast yapmışsam daha çok geliyo şeffaf jöle gibi bişey sinir oluyorum. azdığımda ya da hayal kurduğumda falanda geliyo

    1|2
    0|0
Yükleniyor...