Siz olsanız napardınız?

Yasınız 23esınız 27 esinizin cinsel hayatı yok. Erkekliği bu yasta bitmiş olsa napardınız? Bosanırmısınız? Yoksa nolucak Boyle devam ederimmi dersiniz?


0|2
937

En İyi Erkek Görüşü

  • şöyle düşünürüm
    ben bu kişinin neyini sevdimde evlendim eğer cinsel işlevleri için sevdiysem boşanırım ama bu kişinin bana olan aşkını sevdiysem tabiki boşanmam

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • seviyorsam devam ederim sonuçta ben onun erkekliğini değil kendisini sevmişim yani eğer sorduğun senin evliliğinse ve seviyorsan tabiki devam et

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 36

  • çaresi yok mu?
    Modern tıp bir çözüm sunmuyor mu?
    Veya kocakarı ilaçlarından bir fayda olmadı mı?
    Konuyu daha detaylı anlatırsanız, yardımcı olmaya çalışayım.
    Erkekliği bu yaşta bitmiş derken, penisine darbe filan mı almış, fiziksel olarak onarılamayacak şekilde. Veya ailesinde genetik olarak damar hastalığı mı var, yani basuru, varisi veya kalp rahatsızlığı olanlar mı var ya da çokmu sigara içer. veya küçükken başından kötübir olay mı geçmiş onun sebebiyle travma geçirip, cinsellikten soğumuş olabilir.

    0|0
    0|0
  • İlaçlar falan var kullansin

    1|0
    0|0
  • Karar verecek olan sensin

    1|0
    0|0
  • Bu sana kalmis bişiy ister aldat evli kal ister boşa başka bul ister boyle devam et

    1|0
    0|0
  • Eşinizi seviyorsanız mutluluk çubuğu tavsiye edin.

    1|0
    0|0
  • Sen misin bu? Ona göre cevap vericem?

    0|0
    0|0
  • Senin kararın ve senin isteğin bu ne yapmak istiyorsun bakalım

    1|0
    0|0
    • Tabiki seviyirsak niye burakayim. Ayni sorun bendede olabilirdi

  • Erkekliginin bittigini nasil anladin?

    0|0
    0|0
    • Doktor.. Hic yapamio aciica anlataniyirum iste

    • Hepsini Göster
    • Esini seviyorsan, pisman olacagin seylere kalkisma, sen alditirsin, bosanirsin, bugünkü problemini asar, yeniden koc olur gider baska bir kadindan cocuklar yapar, sende yaptiginla kalirsin...
      Esin kendisi problemini asamiyorsa, bir urologa görünsün, günümüzde 80 yasinda dedeyi diriltecek imkanlar var, esinde sorun saglik sorunu degildir, önce sebebini ögrenin, ondan sonra sebebine göre cözüm secin..
      Sadece kisaca anlatmandan kocanin durumu anlasiliyor, önce saglik kontrolü olsun, 27 yasinda birsey cikacagini zanetmiyorum, ondan sonra aslinda olmayan problemini moralle, destkle cözersiniz.
      Evlilik iyi ve kötü gün icin, ayni duruma sende düsebilirsin..

    • Ever bende bundan bahsediyirum mucadele ediyorum birakmayi dusunmyrm

  • Yorumları okudum bence eşinde çocukluktan kalmış psikolojik baskılar ağır basıyor ve bu da iktidarsızlığa yol açıyor.
    Bence eşini önce bir ürolojiye götür tüm tahlillerini yaptır sonrada bir psikoloğa götür eğer kedine destek olursan o da bunu isterse bu sorun kesin çözülür.

    0|0
    0|0
  • Dinde boşanma hakkın var diyor bazıları

    0|0
    0|0
    • Onu biliyorum sabredmeliyim galiba bırakamıyorum esim sonuçta çözüm yollarına bakıyorum

  • Sorun eşinde galiba... Sen boyle dilensirsigine göre...
    Tedavi oluyor mu bunun cabasi var mi. Sonucta kendi elinde olan birşey değil ama senin için çaba sarf ediyor mu...

    0|0
    0|0
  • mutalaka doktora gitmeye ikna etmelisin yoksa işin çok zor? hiç doktora gittiniz mi? yardımcı olmak için soruyorum ne zamandır ilişkiniz yok?

    0|0
    0|0
  • eşinin bu durumunun tedavisi yok mu yani hep mi böyle yaşayacak

    0|0
    0|0
    • Aslinda beyinde biter gersey

    • yani düzelme ihtimali var bilmiyorum gerçekten zor karar devam edip düzlir diye beklemek ya da ayrılmak

  • eden var ama boşansada sıkıntı degıl yanı hak verılır sana
    ama kadınınmı yok erkegınmı
    ozele gelsene canım

    0|0
    0|0
    • Oylede svyrm

    • neden ozele gelmıyorsun
      sorularımı cevaplamamışsın
      benım tanıdıgım var oyle devam edıyorlar
      ama kım senmı eşınmı eksık olan

  • İnsan kendisini farklı kişilere yöneltir mutluluğu arar sonuçta başkasında boşan gitsin

    0|0
    0|0
  • sabretmen lazım. nıe bitmiş peki? sorun sende olabilir?

    0|0
    0|0
    • Kendisi evlendgnzdefr PEK yapmiyiduk kndiside belirtmisti bukadar olacagini sanmioduk cocuk oldu korkuyo iyice hic bisi yapamio orasi eskisi gibi desemde kafasi gtmis😞

    • nasıl ya anlamadım ki kardeşim. detaylı anlatayım sana bu konuyu. bana özelden mesaj at istersen. erkegın sorunlarını anlatayım sana psikolojik acıdan

  • Yasak aşk yaşarım

    0|0
    0|0
  • çoğu kadın boşar boşamayanda aldatır.

    0|0
    0|0
  • Kadınlıgını yaşayamazsan o ev çekilmez bir kocayla bence boşan

    0|0
    0|0
  • bunu evlenmeden önce anlamadın mı? konuşmadınız mı?

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    16

Kızlar Ne Diyor 8

  • Sonuna kadar gidin bence. Elimizden ne geliyorsa yapın.

    1|0
    0|0
  • Bence ayril olmadi onunla ilgilen bir seyler olmasi icin

    1|0
    0|0
  • Seviyorsam devam ederim. Hayat sadece iki bacağımızın arası değil.

    1|1
    0|0
    • Tabiki oyle

    • Hepsini Göster
    • Güneşin kaybolduğu her akşamın sabahında güneş elbet bir gün doğarmış..

    • Ya yanlış oldu kusıra bakma

  • 27 yaşında erkeklik bitmez!!!
    Sağlık sorunu olabilir, erkekliği bu yaşta bitmiş ne demek o sizin eşiniz.
    Karşılıklı oturun konuşun ve bir uzmana danışın ülkemizde bu konuda ciddi çalışmalar yapan dernekler var örneğin ÇİSED.

    0|0
    0|0
    • Devamlı konuşuyoruz zaten sıkıntı esimde gtmek istemıyo bkerr gttk zaten ayrılmam bırakmam çözüm yollarına bakıyorum

  • Erkekliği bitmiş derken nasıl yani

    0|0
    0|0
  • kaçamak

    0|0
    0|0
  • yakında çoğu erkek böyle olcak erken yaşta 7 24 mst. yapmaktan

    1|0
    0|0
    • Kotu durum,

    • evet tamamen katılıyorum hem mast hem sanal seks hem sınırsız seks sonrada herşen monoton de gy ol ya da lz ol

  • benım esımde isteksiz ayda1 yapıyoruz acaba onda da mı hastalık var? ya detaylı anlatabilir misin acaba bana bu olayı? bende aynı durumdayım senınle

    0|0
    0|0
    • Ya korkuyo eroksion yok cinsellik gtmis opusme var ordan snrasi yok hic

    • Hepsini Göster
    • ilaç kullansın doktora gıdın
      bırazda sız kadınlığınızı kullanın

    • @çapkın6969 her yoruma yazıp durmasanız sizene ya cokmu komık bişi bunlar olay konusunu olduk hayret bili adam kafayi yemiş

Yükleniyor...