Kapat

Spiral taktırmak kızlık zarına zarar verir mi?

merhaba

kızlara spiral takıldığı takdirde kızlık zarı yırtılır mı?


0|0
6|11

En İyi Erkek Görüşü

  • bakireysen olmaz , kadın olmuş olman gerekir. kadın olman için de... herneyse.. ;)

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 10

  • Ria, yani rahim içi araçlar vajina girişi kullanılarak yerleştirilirler ve dolayısı ile hymen(kızlık zarı) bulunan kadınlara takılamazlar.

    0|0
    0|0
    • yani benim doktor bana yalanmı söyledi? :(((

    • Doktorlar yanlış bilgi vermezler. Sanırım siz yanlış anladınız.

    • yanlıs anlamış olabilirim o anda narkoz altındaydım.

  • bencebu feyk bir adres bu bir ikincsi soru soracakasan bari usturuplu olsun hem sprail takılacak hemde bakire olacak , arkadaşım ne içti isen banada ondan verde bende içeyim bari...:D :D :D :D

    1|1
    0|0
    • ben ciddi bir soru sordum..konu hakkında bilgin varsa yaz yoksa susun.

    • Hepsini Göster
    • ben doktorun dediğini yazıyorum size. ameleyatlıyım. lütfen sağlıkla dalga geçmeyin..

      benimde kafamda soru oluştu. o yüzden bilen var mıdiye buraya sordum.

    • ne amacla takıyorsun sprail'i onu çözemedim ...ya doktoru fazla dinlemedin kafan başka yerdeydi, ya da sen yanlış anlamış olabilrsin bence...taktıgın şey cinsel ilişki ile alakalı bir şeyde o yüzden tuaflık burda zaten

  • Zaten bakire olamayanlara takılır spiral.Daha alt kısıma takılıyor çünkü .

    0|0
    0|0
  • 35 yaşında 3 çocuk annesi ve hala bakireyim demek gibi bişey bu :D

    0|0
    0|0
  • spiral neymiş ne işe yara ?

    0|0
    0|0
  • gerçekten 30-35 yaşında mısın?

    0|0
    0|0
  • çok saçma elbette zarar verir hem onu evli bayanlar taktırıyo diye duymuştum...

    0|0
    0|0
  • Tezgahını topla kullanıcılar geçemiyor..

    0|0
    0|0
  • spraail mi spiral mi.

    0|0
    0|0
  • Kac yasındasın sen 11 12 falanmı. Km soyledı sana onu:)

    0|0
    0|0
    • 35 yasındayım. yeni taktırdım

    • Iy tamam

    • 35 yasına kadar bozulmadıysa o zar daha bsey olmaz o kendını ıspatlamıs artık yerleşmış oraya

Kızlar Ne Diyor 6

  • bozulmadan takılmaz heralde

    0|0
    0|0
  • sprail ne demek biliyorsun değil mi ?

    1|1
    0|0
  • taktır sonra da zarı diktir.hsjshsfsjgfsjd :(

    0|0
    0|0
  • :/biri bunu durdursun

    0|0
    0|0
  • hem kız hem sprail ne alaka be arkadsım onun neden takıldıgını bılıyorsun demı

    0|0
    0|0
  • onun kızlara uygulanmadığını biliyorum.yani bakire isen olmaz.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...