Sizce sevgilime söylemeli miyim?

şimdi ben sanırım bakire değilim. çünkü herkes diyor ki iste vajinadan içeri bakıldığında zar gözükür. benim gözükmüyo. bakire olup olmadığımdan emin değilim aslında ama kızlık zarı 3-4 cm içerideymiş.ben içeri sert olmayan birşey soktum ama kanama falan olmadı kimseyle ilişkiye de girmedim. ben çok küçükken külotumda kan bulmuştum anneme söylemiştim ama gerisini hatırlamıyorum bu kadar kalmış aklımda. şimdi benim sevgilim var onu çok seviyorum yakında 6 ay olacak ve cinsel yakınlaşmamız fazla olmadı. beni çok seviyor bundan çok eminim. geçen gün biz onların evinde biraz yakınlaştık ben çok etkilendim ama bana zarar vermekten korktu kıyafetlerimizi bile çıkarmadık birazcık sürtündük o kadar. .şimdi ben böyle bir durum olduğunu ona söylemelimiyim? yoksa söylersem ayrılır mı :( ayrılmasını istemiyorum yardım edin :(


0|0
4|13

En İyi Erkek Görüşü

  • olmayan bir kaygı yaşıyorsun bence kendini üzüyorsun

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Kızlık zarı 3 4 cm içerde değil 1,5 2 cm içeridedir.

    link

    link

    0|0
    0|0
  • vajinadan içeri bakıp zarı gören erkek burdan bakıp aya çıkan ilk insan olan neil armstrong un ayak izini de gördüğünü iddia edebilir

    1|0
    0|0
  • bence sen bakiresin küçükken gelen kan ya zedelenmedendir ya da yeni adet olmaya başlayacağın dönemdir rahat ol böle bişi söyleyipte aklınıda bulandırma

    0|0
    0|0
    • pekala:(

    • Hepsini Göster
    • teşekkürler erkek akadaşımds böyle düşünür umarım :(

    • ya bir yüün gülsün :) mastürbasyon yapıyomusun peki sen şuan falan ?

  • bakire olup olmadığını istiyosan doktora görün sana kesin sonucu söyleyecektir. sevgiline de şuanlık hiçbişey söyleme. dünyanın sonu değil merak etme. binlercesi sokakta geziyo şuanda bakire olan , olmayan.. hiçbirinde de kaygı yok .

    0|0
    0|0
    • eğer söylersem benden ayrılır mı ?

    • Hepsini Göster
    • senin sevgilin sana böyle birşey söylese ayrılır mısın?

    • hayır tabiki.

  • eğer soktuğun şey çok kalın değil ve sendende kan gelmediyse bakiresin ama konuşmalarında sanki sen eminsin bakire olmadığına...bence bunuda sevgiline söylemelisin eğer değilsen çünkü eninde sonunda söylüyeksin ya da o öğrenecek...

    0|0
    0|0
    • haklısın sen olsan sevgilin sana böyle birşey söylwese ayrılır mısın?

    • tabi bu durumun nasıl olduğuna veya nasıl anlattığına bağlı...

  • bir kadın bakire olup olmadığını nasıl anlamaz ya da bilmez aklım almıyor.

    daha önce hiç biriyle birlikte oldunuzmu? penis veya başka bir cisim vajinanıza 1 cmden daha derine girdimi girmedimi? bu durum bukar basit.

    0|0
    0|0
  • söyle ayrılacaksa baştan ayrılsın

    0|0
    0|0
  • Söylemessen neden ayrılsın,sen onun robotu musun?

    0|0
    0|0
  • ortası acık esnek zarda olabilir senin ki

    0|0
    0|0
    • hastaneye sorsam öğrenebilir miyim?

    • %100 değil ama öğrenirsin bazı kızlık zar tiplerini jinokologlarda çözemiyor ama içini rahatlatır

  • saçma salak işler yapma.

    0|0
    0|0
  • Söyleyebilirsin

    0|0
    0|0
  • bazı kızların kızlık zarı esnek olur bir aptallık yapma evlenmeden önce !

    0|0
    0|0
    • yapmam asla yapmam ama eğer öyle bişey varsa ve eşim evlendiğimizde onunla birlikte ben de öğrenirsem ne diyeceğimi bilemem onu salak yerine koyduğumu düşünür. s

    • Hepsini Göster
    • daha önce hiçbirşey yapmadım

    • o zman bişey oldumu diye şüphelere düşmemen gerekiyor tabi bütün bu şüpeleri gidermek için doktora gitmek şart

Kızlar Ne Diyor 4

  • rahat ol seni seven her halinle sevmeli sen kendine güven emin ol kendine değer ver kendinden eminsen niye üzülesin ki...

    0|0
    0|0
    • çok haklısın ama bana inansa bile ya aklında birsoru işareti kalırsa diye çok korkuyorum :(

    • Hepsini Göster
    • konusu geçmedi bile...

    • sen kendinden emin ol ama suçlanırsan ozaman şüphe duyar...

  • bune cehalett yaa inanmıyoruumm

    0|0
    0|0
  • yaptınmı bir şey ne korkuyorsun

    0|0
    0|0
  • bende aynı durumu yaşıyorum. bakire miyim değil miyim emin değilim çünkü bende cisim soktum fakat kanamam olmadı. ama erkek arkadaşıma söylemeyeceğim kesinlikle. bide kesin kanamamım olacağını düşünüyorum ben hiç yoktan açılmamış ve ilk kez penis girecek kızlık zarar gördüyse bile tahr,şten kanamam olur olmasa da zaten aramızda güven var diye düşünüyorum bakalım işimi tamamen şansa bıraktım.

    0|0
    0|0
    • of ya kararsız kaldım .s.s.s.s.s.s

Yükleniyor...