Son ne zaman ilişkiye girdiğim çıkar mı?

Boşanmış bir kadınım ve çok ağır iftiraya uğradım bunu ispatlamak için uzun süredir ilişkiye girmediğime dair rapor alabilirmiyim?


1|2
9|44

En İyi Erkek Görüşü

  • Saçma sapan işler yapmayın ya

    3|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Hayır sanmıyorum. Ayrıca kimseye kendinizi ispatlamak zorunda değilsiniz. Biraz kendinize saygınız olsun. Kusura bakmayın, böyle düsünüyorum.

    2|1
    0|0
    • kmse dediğiniz annem babam dahil tüm çevremde bu karı koca herkesle yatıp kalktığımı söylüyor

    • Anlıyorum. Ama böyle düsünmeleri sizin hatanız degil. Cahil insanlar, hatta adi insanlar. Ben olsam kendime başka bir hayat kurmaya bakarım. Allah kolaylık versin.

Erkekler Ne Diyor 43

  • Rapor alamazsın ama sana iftira atanın ispatlaması gerekli zaten söylediği şeyleri.

    1|0
    0|0
  • belli olmaz o anlayamaz doktor onu ama sana sonuçta iftira olsun olmasın toplumda yaşantını zedeleyecek şekilde konuşan birileri varsa eğer savcılığa suç duyurusunda bulun bunu kanıtlayabiliyorsan bırak onlar düşünsün gerisini. sen ilişkiye girersin girmezsin yani kime ne bundan öyle saçma şey mi olur.

    1|0
    0|0
  • Bilmiyorum sanmıyorum

    1|0
    0|0
  • Ugrasma böyle seylerle. sen kendini bilirsin, gercekten lftira ise allah onun hesabini ona sorar ayrica senin vebaline girmis olur.

    1|0
    0|0
  • Bu soruyu ancak jinekolog doktor cevablayabilir. Bir bayan jinekolog doktora gorunun derim. Bunun disinda hareketlerinize cok dikkat edin ne yaptinizda boyle bir iftiraya ugradinizki? Subheye sebeb olacak haraketler yapmayin. Iftiraya ugramak zor bir durum Allah yardimciniz olsun.

    0|0
    0|0
    • '' ne yaptinizda boyle bir iftiraya ugradinizki? '' yaklaşımınız çok YANLIŞ!

    • Yanlis degil siz yanlis anliyorsunuz. Soru gayet makul , bir durumunuzdan ya da bir hareketinizden dolayi yanlis anlasilmissiniz onu sordum. Yoksa durup dururken kimse iftira atmaz.

  • Hayır

    2|0
    0|0
    • Sence buna gerek var mı kimseye ıspatlamak zorunda. Degilsin. Olgun bir bayansın senin de illaki istegin olur

    • namus diye bişey var

    • Namusunı kendin bilirsin başkası senin dedikodunu yapsa bile birsey degişmez sen kendini bildikten sonra kimseye. Birsey kanıt ettirmek zorunda degilsin

  • sanmam

    1|0
    0|0
  • Malesef bunu kanıtlamanın bir yolu yok. Dul bir kadınsan , küçük yerlerde yaşamamalısın. Eğer seni orda tutan birşey yoksa , ayrılmalısın.

    1|0
    0|0
  • Sanmam.

    1|0
    0|0
  • bunla uğraşacağına iftira atanları çıkar hayatından

    1|0
    0|0
  • ilişkiye girip girmediğin anlaşılmaz Bence kimseyi inandırmaya uğraşma kendini üzersin karşındakini Mutlu edersin

    1|0
    0|0
  • Alırsında bundan kime ne mk yaa bu insanlar niye böyle offff

    1|0
    0|0
  • konu hakkında net bir bilgim yok. fakat sadece iskeleti kalmış bir ceset in ölüm zamanını ve sebebini belirleyebilen bir tıp bunuda belirler diye düşünüyorum

    1|0
    0|0
  • Oldu olacak tramer kaydını sorgula. Doğum tarihi boşluk tc no yaz 5664 e mesaj yolla :))

    1|0
    0|0
  • Alamassın malesef öyle bişey yok . Ama iftira özellikle iffet iftirası çok büyük mübah bu zan kimseye yakıştıralamaz üzüldüm 😣

    1|0
    0|0
  • Kimseye ıspatlamak zorunda değilsin

    1|0
    0|0
  • Bir haftadan fazla ise belli olmaz

    1|0
    0|0
  • Ilk kez boyle rapor olayi duyuyorum

    1|0
    0|0
  • iftiracılardaan uzak dur bişey ispatlamak zorunda değilsin allah biliyorsa sıkıntı yok :/

    1|0
    0|0
  • Alamazsın

    1|0
    0|0
  • ne gibi

    1|0
    0|0
  • allah yardımcın olsun

    1|0
    0|0
  • Alamazsın belli olmaz

    1|0
    0|0
  • Sende onlara iftira at :)

    1|0
    0|0
  • sanmam

    1|0
    0|0
  • Yavru delimisin delik kontrolümü olur

    1|0
    0|0
  • Bâkire almadıktan sonra daha önce ilişkiye girme zamanı diye bir tespit mümkün değil

    1|0
    0|0
  • Hayır en son ne zaman yaptığın belli olmaz

    1|0
    0|0
  • Kimseye bir şey ispatlamak zorunda değilsin. Kimse senin şeyinin sahibi değil.

    1|0
    0|0
  • Alabilirsin sanırım

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    13

Kızlar Ne Diyor 8

  • İnsanların ağzı torba değil boşuna büzmeye uğraşma herkes dönsün kendi hayatına baksın iftira atmadan önce

    1|0
    0|0
  • Sen doğru dur tatlış eğri bulur belasını ☺️😘 uzun süre ilişkiye girmediysen eğer daralma olacaktır ama hiç gerek yok bunu yapsan bile doktora para verip yaptırmadığını nerden bilelim derler iftira atanlara kocalarınıza sahip çıkın tatlım de 😋🙄🙊

    1|0
    0|0
  • Hayır çıkmaz, lutfen buna izin verme. Bu nasil bir baskı ki sana bunalari düşündürüyor 😕

    1|0
    0|0
  • Bunu anlamak imkansız ama. bazi şeyler hariç

    1|0
    0|0
    • neler? bunu ıspatlamam lazım karı koca iftira attılar tüm çevreme rezil oldum

    • Hepsini Göster
    • boşandıktan sonra hiç ilişkiye girmedim ama herkesle yatıp kalktığımı söylüyorlar sprm diyorsunuz olmayan şeye nasıl bakacaklar

  • Doktora muayene olmalısın

    1|0
    0|0
  • Millete ne senin hayatından

    0|0
    0|0
  • Olsun gir sen boşver diğerlerini

    1|0
    0|0
  • Öyle bir rapor veriliyor mu ki

    1|1
    0|0
    • bilmiyorm inş. veriliyordurda şu lanetleri attıkları iftiradan süründürürüm

    • Bence hiç uğraşma. Her iftiraya delil mi bulacaksın

Yükleniyor...