Mastrabasyondan sonra alina boy abdesti?

selam arkadaşlar ben iftardan sonra mastrabasyon yapmak istiyorum vucdum istiyor. izin varmi? varsa hangi abdest alinmalidir?


0|0
7|49

En İyi Erkek Görüşü

  • İftar sonrasi mast abdesti
    Almalisin, suyun altinda 4 saat boyunca duracaksin...

    0|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 48

  • Gusül alman lazım.

    0|0
    0|0
  • Gusul alacaksin iste.

    0|0
    0|0
  • izin var alabilirsin iftardan sonra bende yapacağım kaç gündür kötü olacağım yaptıktan gusül alman yeterli

    0|0
    0|0
  • İzin veriyorum yap.

    0|0
    0|0
  • Bende mast yapıyorum boy abdesti ilde utanılcak birşey yapmıyorum bakir erkeğim mecbur.. Boy abdest di alınır

    0|0
    0|0
  • Boy abdesti alicaksin onuda biz mi soyleyelim :))

    0|0
    0|0
  • Gusül almalısn.

    0|0
    0|0
  • iftarı yap sonra mast yapmak serbest dikkat et kızlığı yırtma
    işin bitince gusül abdesti al
    iyi eğlenceler :-)

    0|0
    0|0
  • Mastranasyon hahaha çok güldürdü beni :)

    0|0
    0|0
  • Mastrabasyon noluyo

    0|0
    0|0
  • normal gusül

    0|0
    0|0
  • mastrabasyon ne uzay istasyonumu

    0|0
    0|0
  • lan hödük onun adı mastürbasyon... önce ne bok yediğini bir öğren

    0|0
    0|0
  • Yap kanka

    0|0
    0|0
  • Bende bu akşam yapcam 10 gibi 😄

    0|0
    0|0
  • Gusül alman gerek hergünde yapmasan iyi olur ramazanda

    0|0
    0|0
  • Gusül abdesti boy abdesti gerekiyor

    0|0
    0|0
  • Noluyo ya

    0|0
    0|0
  • en iyisi boy abdesti al

    0|0
    0|0
  • Gusül:))

    0|0
    0|0
  • iftardan sonra buluşalım
    yanıyorsun yavrum :)

    0|0
    0|0
  • boy abdesti almalısın

    0|0
    0|0
  • iftardan sonra yapabilirsin bir sakıncası yok imsak saatine kadar boy abdesti alman gerekiyo

    0|0
    0|0
  • Yap istediğini özgür ol

    0|0
    0|0
  • bir de yazabilsen 😄

    0|0
    0|0
  • Normal boy abdesti :-)

    0|0
    0|0
  • İzin veriyorum sana.!

    0|0
    0|0
  • yap abdest al sahura kadar

    0|0
    0|0
  • hocalar yazmış.. hepsi din alimi

    0|0
    0|0
  • Sana icin vermiyorum.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    18

Kızlar Ne Diyor 6

  • Boy abdesti al can ama niyet için engel değil onun için soruyorsan

    0|0
    0|0
  • güsül abdesti alınmalıdır

    0|0
    0|0
  • teyemmüm abdesti al sen :D

    0|1
    0|0
  • Boy abdesti alman gerek. Sahura kadar al

    0|0
    0|0
  • İftardan sonra yapıp gusül abdesti alabilirsin

    0|2
    0|0
  • Sanırım Türk değilsin. Dalga geçen filan da olmus. Aldırma. Iftardan sonra yaparsın sahura kadar da gusul abdesti alman gerekir. Bunu googlye yazarsan daha açık ve net bir sekilde ogrenirsin nasl alındığını:)

    0|2
    0|0
Yükleniyor...