Masturbasyonu bırakamıyorum?

Arkadaşlar masturbasyonun günah olduğunu biliyorum ama bırakamıyorumda bana neler önerirsiniz?


1|0
852

En İyi Erkek Görüşü

  • Yapma sıklığın nedir?

    0|1
    0|0
    • Haftada 2 filan ama değişiyor... ben günah olduğunu biliyorum ama kendime hakim olamıyorum ve buna artık çözüm bulmak istiyorum.

    • şu an çok yorgunum. destek olmaya çalşırım istersen. istekli olman doğal sonuçta ama.

En İyi Kız Görüşü

  • Doğal bişey olduğundan birakamazsin evlenirsin ancak

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 51

  • Herkes kafasına göre dini yorumluyor. Mastürbasyon günah değil arkadaşım...

    0|0
    0|0
  • Mast yapmak gunah degil dinimizce yeri var ancak cok asiriya kacmamak sarti ile ve pornografik seyler izleyerek degil sadece hayal gucuyle yapilir diye biliyorum. Cok asiriya kacmamak sarti ile yapabilirsin oda zinaya karismamak icin atesini dindirmek icin mast yapabilirsin diye biliyorum.

    0|0
    0|0
  • Günah olduğunu sanmıyorum

    0|0
    0|0
  • Mastürbasyon zevk değil, ihtiyaçtır.. İhtiyacın varsa günah değil.. Ama ihtiyacın olmadığı halde mastürbasyonu zevk için yaparsan günah.. Bence sen evlen.. Bu gidişle kestaneyi cizdiricen..

    0|0
    0|0
  • Oyle bir sey var mı mast gunahmi bir hocaya sor derim ilk once bence gunah değil zina yapacagina mast yap daha iyi

    0|1
    0|0
  • Kısacası mastürbasyon gerekli yapılması birşey ben bakir erkeğim gerçekten ister istemez yapıyorum günah ama napım kendimle dövüşüyorum zaten

    0|0
    0|0
  • Daha zevkli seyler dene

    0|0
    0|0
  • bizde bırakamıyoruz Allah vermiş hormonu hem neden günah saçma Kur'an da yazıyorsa bir şey demem ama hacı hocaların uydurmasıysa aldırma , bugün cami hocaları bile yapıyor sen ne diyorsun

    0|0
    0|0
  • abartırsan ilişki yaşadığında zevk alamazsın kendine belli bir sınır koy ve asla o sınırı aşma istisnalar dışında

    0|0
    0|0
  • kafada karar ver..

    0|0
    0|0
  • Başka uğraşlar bul.

    0|0
    0|0
  • işe başla

    0|0
    0|0
  • günah değil kerih. cahil. günah olmayana günah demek günahtır kerih; yapılmaması tavsiye edilendir. ihl mezunuyum

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • şimdi sana ne desem ki.. aylar oldu şükür çavuşu tokatlamayalı :D iyi böyle.. irade meselesi... bırakacağına inanırsan ve başka işlerle uğraşırsan o zaman kurtulursun :D Allah yardımcın olsun

    0|0
    0|0
  • işi ilerlet ilişkiye gir :D

    0|0
    0|0
  • Azalt kank

    0|0
    0|0
  • aynı ben mk :D

    0|1
    0|0
  • İbadet

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    31

Kızlar Ne Diyor 7

Yükleniyor...