Bakire sayılıyor muyum?

Daha önce hiç cinsel ilişki yaşamadım.1 hafta önce öylesine zar kontrolüne gittim ve kızlık zarımın olmadığını öğrendim. Çok nadiren olan bir durummuş yani doğuştan böyle. Peki ben bakire sayılmıyor muyum? ya da eğer evlenirsen kocama bu durumu nasıl söyleyip onun inanmasını sağlayacağım?


0|2
20|51

En İyi Erkek Görüşü

  • Ya bırakın artık bu soruları :-)
    Nasıl inandiracam ne ya, sana evlenecek kadar güveniyorsa sözüne mi itimat etmeyecek? ev hanımı olduğunu düşün akşama kadar evdesin öyleyse hep kuşkuyla baksın "benim eşim acaba biriyle birlikte mi?" diye

    7|1
    0|0
    • Ya rapor falan alma bence böyle saçmalık mı olur evlilik rapor üzerine mi kurulur?
      O sana kanıtlayabilecek mi kimseyle o ama dek birlikte olmadığını?

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 50

  • Bakiresin..

    Bakirelik kızlık zarı değildir, tenine el değmemiş insanlara bakir/bakire denir..

    Kocana uygun bir dille durumu ayrıntılarıyla anlatırsın güveniyorsa zaten inanır sana, inanmazsa doktorda onu aydınlatabilir ama inanmayan ve doktora gitme ihtiyacı hisseden biriyle ömür geçermi orasını bilemiyorum..

    2|0
    0|0
  • Bakiresin tabiki dediklerin doğruysa. Bakirelik = zar değildir, Bakirelik = ilişkiye girmemiş olmaktır.

    1|0
    0|0
  • Evet saydım gitti

    1|0
    0|0
  • Ya allah aşkına bunu dert etmeyen biriyle evlen sen de... İnsanları tanıyın biraz ne olursunuz. Sana gelen koca bunu hiç yaşamamış biri olacak mı sanki? Bunu düşündün mü hiç?

    1|0
    0|0
  • Rapor al doktordan böyle böyle diye

    0|0
    0|0
  • Açıklarsın o da anlayışla karşılar bakirelik ve bekaret kızlı zarı olan kızlarda yatıp kalkması ile anlaşılır ama sizin gibi istisnalarda bakire olarak kabul edebiliriz sizi de.

    1|0
    0|0
  • öylesine zar kontrolü çok mantıklı gelmedi.

    0|0
    0|0
  • Vajinanı deforme etme sorun olmaz. Yok diye abanırsan seklini genişliğini bozarsın avanak abdi bile anlar ozaman.

    0|0
    0|0
    • Evlenene kadar cinsel ilişki yaşamayı düşünmüyorum

  • gercekse sayilirsin tabi :)

    0|0
    0|0
  • bakire sayılıyorsun sonuçta hiç ilişki yaşamadın bakire nin anlamıda bu ancak bunu anlatmak bazı erkeklere zor örneğin ben de istemezdim yani inanmazdım inansam bile bunun şüphesiyle yaşardım.

    0|0
    0|0
  • O doktor sana rapor verir zaten :) sıkma canını, inanmayanda inanmasın

    0|0
    0|0
  • Acaba durup dururken neden kizlik zarını kontrol ettirdin

    1|0
    0|0
    • Aslında sadece kızlık zarını değil diğer organlarımı da kontrol ettirdim. Hazır gelmışken bunu da yapayım dedim

    • Hepsini Göster
    • Kimseyi Salak yerine koymadım. Her kızın evlenmeden önce yaptırması gereken bir kontrol bu. Ben nerden aklıma getireyim zarım olmadığını. Düşünsene zarının olduğunu sanıyorsun kontrole gitmiyorsun ama evlenince anlaşılıyor. Böyle olması daha mı iyiydi?

    • Benim acimdan sorun yok. Zarin varmis yokmus benim umrumda degil seni sevdikten sonra. Ama bana durup dururken kizlik zari kontrolu yaptirdim dersen sana daha cok kizarim.

  • Doktordan muayene raporu al

    0|0
    0|0
  • O raporu gosterirsin hayvan değil ya anlar halden

    0|0
    0|0
  • Zar yok.
    Ama ben önem vermiyorum böyle şeylere

    0|0
    0|0
  • Rapor almayı unutma.

    0|0
    0|0
  • Oldugu gibi anlatmalısın buna güvenip gidipte bişeyler yaşama evlenmeden zar olmasa bile ilişki yaşarsan esneme açılma büyüme olur

    0|0
    0|0
    • Yapmayı düşünmüyorum

    • İşte hep böyle ol eminimki böyle oldugun sürece karşınada seni hak edecek düzgün bir insan çıkacak ve evlendiginde onunla yaşıyacaksın herşeyi zaten

  • Bakirelik zarda degil bakirsin o raporu goster ama cahillede evlenme

    0|0
    0|0
  • İnandırnakta güçlük çekebikirsin malum bakire olmayanlar bakirleri böyle dr kandırıyo

    0|0
    0|0
  • bakiresin merak etme

    0|0
    0|0
  • Yani nadiren oluyomus

    0|0
    0|0
  • Doktordan rapor alsaydın ya

    0|0
    0|0
  • Doktora götürüp anlatıcan ama zır bir durum. Zar yok. Daha önce yapmış olabilirsin. Sımıntı olabilir

    0|0
    0|0
  • Git Notere onaylattır.

    0|0
    0|0
  • Doktor raporu var

    0|0
    0|0
  • yohh

    0|0
    0|0
  • Sen bakire değilsin şeker

    0|0
    0|0
    • Ama cinsel ilişki yaşamadım. Bakire cinsel deneyimi olmayanlara deniliyor

    • Evet ama değilsin 😞😞😞😞😞

  • Degilsin 😄 hadi iyisin gene

    0|0
    0|0
  • zar kontrolü ne ya, baya aklına geldi ve yerinde mi diye kontrole mi gittin? ... ilginç

    0|0
    0|0
  • Yalan olduğu burdan belli madem doktora gittin bir rapor alsaydin

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    20

Kızlar Ne Diyor 19

  • ahahahahahhahahahaha ÖYLESİNE KIZLIK ZARINI KONTROL ETTİRMEYE GİTMİŞ:)))))))))))))))))))))))))))))))
    diyeceklerim bukadar hakime hanım:))))

    2|0
    0|0
  • Guveniyorsa inanır, güvenmiyorsa inanmaz. inanmıyorsa da zaten evli olmaya gerek yok o kişiyle.

    4|0
    0|0
    • Rapor göstermek bile senin değerini düşürür bence. rapor varsa bile ilk etapta gösterme. sana inanıyor mu once onu kontrol et. inanıyorsa gösterirsin de. inanmıyorsa direk ayrıl, sonra gösterirsin

  • Hey allahim ne zarmis bitmedi konusu. Evlenecen kisi zarinlami evleniyo yoksa senin kisilin karakterinle duzgun biri olmanlami? Zar var ama namusun N si yok neye yarar ozaman. Birak bu bos sohbetleri

    2|0
    0|0
  • Cahilin biriyle evlenmezsen sorun olmaz. Önce senin aşman lazım tabi.

    2|1
    0|0
  • Sorduğun soruyu dönüp okudun mu? Ne kadar saçma .. seninle evlenen zar için mi evleniyor nasıl ikna ederim demişsin... Zar da zar ne kadar büyüttünüz nasıl da gözünüzü korkutmuşlar aşın artık bunları aş dert etme yoksa yoktur bu kadar söylersin evleneceğin kişiye inanmazsa bırak gitsin uğraşmayın cahil insanlarla dert anlatmayın anlamazlar sende ufkunu genişlet biraz.

    1|0
    0|0
  • sallama..
    öylesine zar kontrolune mi gidilir.. manyak mısın ne.

    gülmekten bayıldım ama.. zar kontrolune gittim aaa o da ne yokmuş.. puhahaha

    2|0
    0|0
    • :)))))))))))))))))))))))))))))))

    • Hepsini Göster
    • ok ok sen haklısın soran :))))))))))))))))

    • haklısın valla.. akıl yok hiç bizlerde.. gidip kontrol ettirmiyoruz. var mı yok mu.. hahahah

      bu siteye girdim gireli bu kadar beni eglendiğim güldüğüm bir konuda olmadı..

  • Evet bakiresin

    1|0
    0|0
  • Tabiiki bakiresin. Bacak arasındaki zarla bakire damgası vurmak saçma. Kocan sana güvenmiş ki evleniyor senle ona mı inanmayacak.

    1|0
    0|0
  • Bakire olup olmaman bu kadar önemli mi?

    2|0
    0|0
    • Benim için değil eşim için

  • neden doktora gidip baktırmayı düşündün bakire biri bunu düşünmez?

    1|1
    0|0
  • inanacağını düşünmüyorum. umarım sorun etmeyen birisine gelirsin ki bu senden kaynaklı bir durum değil

    0|0
    0|0
  • Öylesine zar kontrolü?

    0|0
    0|0
  • Sen bakiresin ama töre cinayetleri de bu yüzden var :)

    0|0
    0|0
  • Beraber doktora gideceksiniz hatta o bulsun, gotursun

    0|0
    0|0
  • Onunla tekrar doktora git

    0|0
    0|0
  • İnandıramazsın. Git hayatını yaşa 😂

    0|1
    0|0
  • Beraber doktora gidersiniz.

    0|0
    0|0
  • Doktora goturur çok çok
    Evet bakireyim de niye zar kontrolüne gittin ki.

    0|0
    0|0
  • Anlaşılıyo mu zarın olmadığı yoksa ya zar yok ya da bozulmuş mu diyolr

    0|1
    0|0
    • Zar hiç yok

    • O zmn sevgiline kanıt olarak doktra götürürsün inanır

Yükleniyor...