Vajinamın rengi?

Arkadaşlar yeni yeni kendimi taniyorum. Normalde vajinam kendi ten rengimde ama araladikca pembelesiyor. En ic kismi ise kirmizi. Normal bir durum mu bu anormal mi ve itici mi ic kismin kirmizi olmasi?


1|5
6|70

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 69

  • sanırım sen 10 yaş altısın girme bu siteye. sana uygun değil

    1|1
    0|0
  • İç kısımlar öyle olur zaten.

    0|0
    0|0
  • Birak boyle şeyleri tobw estagfullah. Ne renkse ne renk Aaaa. Kafayi nereye takmissin yahu sergiyemi koyucan

    0|0
    0|0
  • Kedi g. tünü görünce yara zannetmiş biliyon mu o hikayeyi

    2|2
    0|0
  • İç rengi kırmızı olur vajina ten rengi olsa da ilerde koyu hale gelebilir itici değil ona her türlü bayılırım

    0|0
    0|0
  • Canim senin yas kac bunu nasil bilmezsin cocukmusun

    0|0
    0|0
  • korkacak bişi yok.. :) Benim ufaklıkta 9-10 yaşlarında ilk kalkmaya başlayınca tuhaf hissetmiştim.. ilk boşalmam olduğunda 15 yaşında ufaklıktan beyaz kan geliyor diye korkmuştum.. bişi olmaz senin ki normalleşiyor..

    0|1
    0|0
  • çok hoş işte

    0|0
    0|0
  • detaya bak ahaha işin gücün yok mu senin şimdi bende sana anlatıyım şöyle uzun kalın bide damarlar gözüküyo kafasıda büyük sence itici mi?

    0|0
    0|0
  • İğrenç bir durum hayatta mikmem ben bunu

    0|0
    0|0
  • İdeali de o degil midir zaten

    0|0
    0|0
  • Kırmızı olur pembe olur mavi ve yeşil olanlarıda mevcuttur ama bence en güzeli mavi renkli vajinalar bırde turuncu renktekiler

    0|0
    0|0
  • çok normal ve tahminimce çok tatlı :)

    0|0
    0|0
  • pembe vajinaya bayılır m hatt pembe vajina çok skei ve azdırıcı geliyo bana , kızların iç dudkalr genlde kırmızıdır zten , bence güzel bir vajinan var hatta çok seks i hafiten tomblsada süper dir :)

    0|0
    0|0
    • senin vajinan mı :) süpermiş ya öpesim emesim geldi

    • Hepsini Göster
    • dudakalrın minicik çok tatlı ya rengde çok güzel , ayrıca ten rengin çok güzel bacakalrın filan harikadır senin

    • fotolarnı kaldırmışlar :) çok seksiydi

  • Hmm merak ettim ya görüntüsünü :)

    0|0
    0|0
  • O arabanin tum modelleri ayni.. Standart yani..

    0|0
    0|0
  • benim penisimde mavi

    1|0
    0|0
  • normal tabi içerisi et sen hiç ten rengi et gördün mü :D

    0|0
    0|0
  • normal abisi.

    0|0
    0|0
  • mükemmel tam kıvamı

    0|1
    0|0
  • Sütün beyaz olması gibi bişi

    0|0
    0|0
  • az daha aralarsan elinde kalacak... bu kadar tanıma kendini

    0|0
    0|0
  • Normal kafana takma

    0|0
    0|0
  • Pembe engüzeli

    0|0
    0|0
  • e normali böyle zaten :D

    0|0
    0|0
  • En güzeli işte. Sen nasıl olmasını bekliyordun?

    0|0
    0|0
  • bakiim :Pp

    normal :)

    0|0
    0|0
  • Seninkinde sorun var dr git ici turkuaz olmasi lazim

    0|0
    0|0
  • Doğru tespit sorun yok

    0|0
    0|0
  • Oyyyy oyyy
    Aralasana bakayım tam 🙈

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    39

Kızlar Ne Diyor 5

  • Normal hayatım normal takılma

    0|1
    0|0
  • Anam sen genc kiz olmussun ya

    0|1
    0|0
  • normal tabi

    0|0
    0|0
  • Sütünü iç uyu ablam üzerler seni bak

    0|0
    0|0
  • Normal

    0|0
    0|0
Yükleniyor...