Arkadaşlar sorum şu lütfen ciddi cevaplar?

Evli olduğumuz hanımımızın göğüslerini emmek haram mı? Dini açıdan


0|0
8|12

En İyi Kız Görüşü

  • Neden haram olsun eşin sonuçta

    1|1
    0|0
    • Bu konu hakkında her ağızdan bir laf çıkıyor onun için merak ettim

    • Hepsini Göster
    • Teşekkürler

En İyi Erkek Görüşü

  • Ulan malo o senin helalin. Sana verilmiş bir tarla ister havuç ek ister pancar ister sür kanal aç ister nadasa bırak. HElalin o senin helalin.

    0|0
    0|0
    • Malo sensin bilader

    • Hepsini Göster
    • Sen ana temayı anlamamışsın. Senin varlığın bile Yüce vatanımıza bir kere ağır hakaret. Hiç mi dini eğitim almadın, hiç mi yazları kuran kursuna gitmedin hiç mi bir hoca sana helali haramı öğretmedi, din kültürü derslerinde hep uyudun mu? Senin bu gün merak etmen gereken şey bu degil nasıl ülkemi diger ülkelerden bir adım daha öne çıkarırım olmalıydı. Ama Allah razı olsun sen ve senin gibi daha helali haramı bilmeyenler sayesinde memleket Müslüm gündüz gibi Ali kalkancı gibi hocaların elinde oyuncak oldu. Allah rızası için , yok olup gidin de şu memleket birazcık rahat etsin beeee.

    • Sen ne diyosun oros.. u çocuğu
      bir soru sorulmuş düzgünce
      Git pezevenkliğini başka yerde yap gav. t
      Sen mi öğreticen bizi dini allah ın işsizi almış eline telefonu kelime oyunu yapıyo hadi sik. ir

Kızlar Ne Diyor 7

  • Degilmis

    0|1
    0|0
    • Yani ne biliyim hani hanımınlada bunu yapamazsan olmaz. sonuçta bir ön hazırlık bu

  • eşin niye haram olsunki

    0|0
    0|0
  • Değil saçmalama lütfen

    0|0
    0|0
  • Her yerini emebilirsn knk helal

    1|0
    0|0
  • Saçmalamayın haram olanlar bellidir zina haramdır anal haramdır birde regliyken

    0|0
    0|0
  • Değil diyorlar

    0|0
    0|0
  • Değil

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Haram değil her akşam yaparım

    1|0
    0|0
  • Sut icmemen lazim, emziriyosa emme.. Sut gelmemek kaydiyla zevk almak ve vermek icin hafif emebiirsin.

    0|0
    0|0
  • anal dışında ne yaparsan haram değildir sanırım

    0|0
    0|0
  • sen evlenene kadarkı surecte her turlu zınayı yap elın memelerını avucla em onu sorma haram mı dıye evlendıgınde hanımn memelerını emmek harammı dıye sor sence bı terslık yokmu?

    0|0
    0|0
    • Ne biliyon adamin evlenmeden once birseyler yasayip yasamadigini?
      Yargilamadan once biraz düşünün

    • @mcgrand ya bırak erkek adam hem bu devırde bakir erkek olurmu sence sımdı kızlar saldırıyor erkeklere

    • Birader saolasın günahımı aldığın için bakirim. Senin inanıp inanmaman da açıkçası hiç umrumda değil

  • kadın çocuga süt verirken emmediğin sürece sıkıntı olmaz.

    0|0
    0|0
  • Haramdir dayı tabiki nasil bir fantazin var öyle :D

    0|0
    0|0
    • Ne alaka kardeşim eğer biliyorsan söyle

  • haram olanlar belirlenmiştir... anal ilişki ve regl iken ilişki haramdır

    0|0
    0|0
  • Yok artık daha neler. Yok müdür , sömür gitsin.

    0|0
    0|0
  • neden haram olsun? sadece anal haram.

    0|0
    0|0
    • Aynn doğrudur. ya ben farklı farklı şeyler duydum yok süt annesi oluyomuş falan diye o yüzdeb danışmak istedim

    • süt annesi olma durumu da yok. bu konuyu daha önce denk gelip okumuştum.

  • hayır ya niye haram olsun

    0|0
    0|0
  • yok artık daha neler töbe töbe, eşinin goguslerini emmeyeceksinde kiminkini emeceksin...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...