Kızlık bozulmadan hamile kalma olasılığı nedir?

anal yaptık ve tam boşalacakken prezervatif patladı fazla kayganlaştıcı sürmediğimiz için bende hemen sol kalçasının üstüne boşaldım ama anüsede bir iki damla gittiğini farsaysak onun vajinaya gitme olasılığı var mı hemen peçetyle sildik bide üstüne kilot kiydi hani sperm kilota yapışıp kurumuştur diye düşünüyorum size endişelenmelimiyim


0|0
4|5

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Senin yaşın kaç uşağım

    0|0
    0|0
    • benim 19 20 ye girecem daha kızın ise 18

    • Hepsini Göster
    • babanın ekmeğinimi yedim niye beddua ediyorsun hocam

    • Babamın ekmeğini Yemen gerekmiyor bu bir beddua değil niyet hem

Kızlar Ne Diyor 3

  • War ya koyim.. benim ela diye bir kiz arkadasim vardi... o kiz oyle oldu

    0|0
    0|0
    • nasıl oldu ama anala boşalmadım ki hani gecek aksın

    • Hepsini Göster
    • hayır beim şöyle oldu boşalacagımı hisettim hemen çıkarıp sol kaçlanın üstüne boşaldım hani anala bile gittiğini sanmıyorum spermi gördüm yni sonra da nolu nolmaz anal bölgeyi temizledim

    • Birsey olmaz

  • imkansız kardeş normal insan içine boşaldığı halde tekseferde hamile kalamaz anca kadın yumurtlama dönemi denk getircek ki hamile kalsın saçmalama olmaz öyle bişi bendede erkek arkadaşım boşaldı kaç defa hiçbirşey olmuyor.

    0|0
    0|0
  • Rahim spermi çeker.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Hayir.. Vajinaya bir iki damla degip, kizlik zarindan gecip yumuttaliklara ulasmasi ck zor..

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
    • hocam eminmisin hanig tam içine bile boşalarak 1 defada hamile kalamaynlar var ben ben spermin anüse değdiğinden bile şüpheliyim

    • Hepsini Göster
    • inşalaha hani hazır dğeilim daha iş yok okul falan o yüzden eyw yardım ettiğin için

    • Dikkatli ol bak keyfine kolay gelsin

  • Birşey Olmaz Sıkıntı Yapma...

    0|0
    0|0
    • yani anala bile gittiğine emin değilm condomda vardi ama patladı bende sol kaçya boşaldım doğum kontrol hapı alalımmı sizce daha dün oldu bu olay

    • Vajinanın Üstüne Boşalmadıysan Sıkıntı Olmaz...

    • Yok ustune bosalmadim

  • İlginç bir durum...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...