Sizce kötü bişey mi :(?

Vajinam da acı var. Dokununca acıyor sızlıyor. Bakire değilim. Cinsel ilişki sırasında zorlanıyorum. Sizce nedeni ne olabilir? . Birde doktora gitsem bakire olmadığım anlaşılır mı?


0|1
6|33

En İyi Erkek Görüşü

  • Merhabalar Arkadaşım,

    Öncelikle geçmiş olsun. Başvuracağınız doktor ya Aile Hekimi olur ya da Jinekolog. Dolayısıyla anlamama gibi bir durum yok lâkin bunu da "Sen bakire değilsin, hanım efendi kızınız bakire değil" gibi şekilde de yaymaya hakkı yok üstelik yasal değil.

    Eğer böyle bir problemle karşılaşıyorsanız vajinal kuruluk sorunu da olabilir, vajina duvarlarında dilinde yara/sivilce gibi şeyler de olabilir.

    En sağlıklı ve doğru bir davranış olarak Aile hekimi ya da bir jinekoloğa görünmeniz sizin için iyi olacaktır :)

    Teşekkürler.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 32

  • Muayene eder doktor zaten. Bakire misin diye sorar muayene öncesi.

    0|0
    0|0
  • Eğer zorlama olduysa acır doktor bakire olmadığını anlar eğer dudakları acıyor ve şişme varsa şimdi ismini unuttum sarı toz deniyor onu ılık suyun içine dök ve içinde otur iyi gelir vajina içinde mantar da olabilir travazol kullan ve vajinal tablet

    0|0
    0|0
  • Girişin dardır doktor anlar ne olduğunu

    0|0
    0|0
  • Anlasilir. Ama tutupta senin kizin patlak diye anani babani aramazlar. Resit degilsen problem olabilir belki. O konuyu bilmiyorum

    0|0
    0|0
  • yara yapmış olabilirsin duşta falan çok uğraştıysan temiz olsun diye sürtünmeden aşınmış olabilir ama sürekli bu acıyı çekiyosan henüz alışamamışsın demektir ilişkiye

    0|0
    0|0
  • Tahriş olmuştur

    0|0
    0|0
  • doktora ne senin kız olup olmadıgın varjina zaten görüntü olarak anlaşılır kız olup olmadıgın ama muhakkak git illaki vardır bir nedeni

    0|0
    0|0
  • kıyamam sana çok yığratmışsın canım dinlendir biraz geçer

    0|0
    0|0
  • SIzı Kım bozuyor yaa ben bıle bakırım

    0|0
    0|0
  • anlaşılırda ne diyecek doktor sana

    0|0
    0|0
  • Çok yapma

    0|0
    0|0
  • Doktor anlar muayenede sık mı mastürbasyon yapıyorsun

    0|0
    0|0
  • Anlaşılır doktorda

    0|0
    0|0
  • Anlaşılır ama doktora ne ki bekaretinden

    0|0
    0|0
  • gitmelisin bence bir an önce..

    0|0
    0|0
  • bir sorun var içinde demekki doktora git senin bakire olmaman ilgilendirmez doktoru

    0|0
    0|0
  • doktor anlasa noolur anlamasa noolur

    0|0
    0|0
  • Tabi anlaşılır yani

    0|0
    0|0
  • demekki dar :D

    0|0
    0|0
  • Doktor anlar bakire olmadıgını

    0|0
    0|0
  • Yara olabilir dar oldgundan olabilir yas kac

    0|0
    0|0
  • sen elastiksin korkma

    0|0
    0|0
  • doktora git kardo

    0|0
    0|0
  • Bence rahat ol. kendini sev. senin yaptığın aslında siradan bir olgu

    0|0
    0|0
  • Vajinana cin girmiş panpa geçmiş olsun hocaya git

    0|0
    0|0
  • kıyamam sana yaa öpeyim vajinanı geçsin aşkım

    0|0
    0|0
  • Bakire olduğun anlaşılırsa ne olur

    0|0
    0|0
  • belki dardır

    0|0
    0|0
  • Çocuk bulmuş bedavaya vereni zikip zikip duruyor herhalde valla vermeyi kesersen başka verici bulur

    0|0
    0|0
    • Sorumla ne alaka?

    • İlişki sırasında zorlanıyormuşsun yapamam dersen anında basar tekmeyi

  • Gel ben masaj yapayım

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    2

Kızlar Ne Diyor 5

  • ya anlaşılsa ne olacak ya kalkıp senin ailenemi yetiştirecekler bunu, na kadar paronayaksınız ya, git tedavi ol

    0|1
    0|0
  • Evet anlaşılır, ki doktor seni bakire olmadığın için yargılayacak değil. Enfeksiyon olabilir, git tedavi ol.

    0|1
    0|0
  • bence doktora git

    0|0
    0|0
  • Anlaşılır tabi. Jinekolog anlar. Çok fazla ilişkiye giriyorsundur. Ondandir.

    0|0
    0|0
  • Anlaşılmaz sen soylemedikten sonra içinde yara olabilir bn ir kontrol ettir kendini

    0|0
    0|0
Yükleniyor...